Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Det kan ligge lenger nede i ryggen, vet du, eller bak i nakken. N lå fint med hodet til begge sider, men hadde likevel massevis av stivheter midt bak i nakken. Kiropraktoren mente at det helt sikkert var en følge av at jeg fikk pressrier før jeg fikk full åpning.

Fint at du fant en :jepp: Ja, det er gratis. For barn opp til 12 år, og for mødre opp til 6 måneder etter fødsel. Tenk så deilig om det løsner! Og ikke drøy det, ring og bestill time med en gang!

Aha! :) Ja det skader jo ikke å forsøke. :)

Skal ringe på mandag når de åpner! :jepp: Hadde vært deilig om det ble bedre etter en behandling eller to hos manuellterapeut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer "The Kitten" Jeg hadde også bråkt ekstra mye for å vekke han. Mohaha! Syns det er dårlig at han ikke klarer å holde avtalen dere hadde laget sammen.. Arg. Blir litt irritert, for jeg setter meg inn i din situasjon.

Var ihvertfall snilt av deg å la han dra, og oppfordre han. Håper han oppførte seg pent, og tok sin del av babypass/stell når han kom til seg selv igjen! :jepp:

Håper magevondten til O gir seg snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer "The Kitten" Jeg hadde også bråkt ekstra mye for å vekke han. Mohaha! Syns det er dårlig at han ikke klarer å holde avtalen dere hadde laget sammen.. Arg. Blir litt irritert, for jeg setter meg inn i din situasjon.

Var ihvertfall snilt av deg å la han dra, og oppfordre han. Håper han oppførte seg pent, og tok sin del av babypass/stell når han kom til seg selv igjen! :jepp:

Håper magevondten til O gir seg snart! :klemmer:

Hehe, ja ikke sant. :gjeiper: Han hadde han generelt veldig lite i går..Han var så fyllesyk..Men han skal nok få stille opp i dag ja. :) I dag når magevondten kommer (dersom ingen av de nyte tingene jeg skal prøve i dag funker) så får han ta han gjennom hele prosessen bortsett fra når han skal ha mat. :)

For i går var gutten seriøst våken fra sånn halv tre til halv ni. Det var ikke magevondt hele tiden, men regelmessig, og han var litt urolig så han fikk ikke sovet. Til slutt var han nok overtrøtt. Han gråt ikke, men jeg merket jo at han var trøtt, likevell var øynene vid åpne, så jeg dempet belysningen og la han inntil meg med smokken og vugget han i søvn. Var i seng halv ti.

Men sånne dager er slitsomme. Får satse på at han tar det igjen i dag. :)

I dag skal jeg kjøpe miniform og ammete. Så får vi se om det funker. :) Og i morgen skal jeg ringe manuellterapeut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en søndagsklem <3

Merkelig hvor mye lengre vi mammaer kommer på minimalt med søvn enn disse fedrene.. Jeg tipper det kalles morsinstinkt og biologi:)

Krysser fingrene for at magevondten gir seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en søndagsklem <3

Merkelig hvor mye lengre vi mammaer kommer på minimalt med søvn enn disse fedrene.. Jeg tipper det kalles morsinstinkt og biologi:)

Krysser fingrene for at magevondten gir seg..

Hehe, ja :)

Har ikke gitt seg enda i alle fall. I går holdt det på i en time og tre kvarter. Litt mindre enn de andre dagene, da. Men natten var kjempebra!

Siste amming før natten var klokken halv ti, så våknet han ikke for amming før klokken to. Det er 4,5 timer :jepp: Så var neste amming klokken seks også stod vi opp etter ammingen klokken halv ni. :) Kan nok ikke klage på nettene, for de går veldig bra, de.

Har prøvd å ringe manuellterapeuten noen ganger nå, men var ikke så mye svar å få..Får prøve igjen om litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg hadde personlig puttet en skikkeli bæsjebleie på hodet hans og slått med kjeler og panner. :nigo: Synes virkelig ting ikke skal skli ut, og at dette ikke får konsekvenser. Ja, jeg virker som ei superhurpe, men jeg er nå streng og ikke tillater noe drit, ikke nå lengre. Heldigvis er forloveden min god, så har ikke måttet være streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde personlig puttet en skikkeli bæsjebleie på hodet hans og slått med kjeler og panner. :nigo: Synes virkelig ting ikke skal skli ut, og at dette ikke får konsekvenser. Ja, jeg virker som ei superhurpe, men jeg er nå streng og ikke tillater noe drit, ikke nå lengre. Heldigvis er forloveden min god, så har ikke måttet være streng.

Hehe, ja ikke sant :fnise: Det er nok viktig å la disse fedrene forstå at dem har ansvar de også. :)

Men han fortjente det julebordet altså! Han har vært så flink med å jobbe med badet, og nå er det siste innspurten før vi har et helt nyoppusset bad. Det var et rom uten vegger og gulv før vi startet på badet, så det har vært mye mer tidkrevende enn om det hadde vært et bad som var bad fra før av, som bare ble renovert. Her har vegger blitt issolert og satt opp, gulv støpt, tak lagt, varmekalbler og røranlegg til vask, do og dusj lagt, vinduer satt opp, fliser lagt og nå snart lister og dørkarm. Nesten ferdig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bad er sååå deilig <3 Luksusfølelse!

Jepp! Varmekabler og massasjedusj/badekar :rodmer: Vegghengt do så det blir lettere å holde rent og en kjempefin baderomsinnredning! :hoppe:

__

Gutten har som sagt begynt på miniform. I går var første gangen noen sinne uten masse gråt på kvelden!! Det er helt utrolig. Og så utrolig deilig også! Ammet halv ni, og var sikker på at nå kommer magevondten som vanlig. Men neida! Gutten var søvnig han, så var bare å kle på pysj og legge han i senga, og vips!

Vært på trilletur nå, O ligger ute i vogna og jeg skal slappe av! :nigo: Forresten utrolig at vognen holder en temperatur på 14 grader når det er såpass kaldt ute. :) Han ligger nok lunt og godt i voksiposen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant noe som fungerte! Forhåpentligvis får dere bedre søvn nå og lille Odin slipper magevondtene.

Det badet deres høres fantastisk ut! Spesielt dusjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Jeg er innom og sier hallo!!! :)

Nytt bad er så deilig. I allefall når du kan være med å bestemme helt selv hvordan det skal bli :jepp:

Så bra at du er en liten som sover i vogna. Frøkna mi ligger bare og ser seg rundt når hun er i vogna. :fnise: Hun gråter ikke eller noe, men nekter bare å sove når hun ligger i den. Så her fungerer det ikke å trille tur for å få henne til å sove :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du har funnet noe som ser ut til å fungere! :)

Ja det varte ikke lenge.. :gjeiper:

Så bra at du fant noe som fungerte! Forhåpentligvis får dere bedre søvn nå og lille Odin slipper magevondtene.

Det badet deres høres fantastisk ut! Spesielt dusjen :)

Ja jeg gleder meg som en unge til å prøve dusjen for første gang neste uke!

Så bra at miniform fungerte :) Håper det blir bedre nå.

Godt at han sover godt ute i vognen sin :)

Ja han har et sovehjerte, så ingen problemer å sove i vognen. :)

:goodbye: Jeg er innom og sier hallo!!! :)

Nytt bad er så deilig. I allefall når du kan være med å bestemme helt selv hvordan det skal bli :jepp:

Så bra at du er en liten som sover i vogna. Frøkna mi ligger bare og ser seg rundt når hun er i vogna. :fnise: Hun gråter ikke eller noe, men nekter bare å sove når hun ligger i den. Så her fungerer det ikke å trille tur for å få henne til å sove :fnise:

Ja og vi er svært fornøyde med valg av fliser og diverse! :hoppe:

Hehe, såpass. Men er det så mye å se på i vogna, da? :fnise: O sovner med en gang han blir satt i vogn eller bilstol. :)

__

Minifomen funket ikke i går. :( Fikk han ikke i seng før halv tolv pga. magevondt, og vi hadde til og med en runde fra halv åtte til kvart på ni i mårrest. Så det var skuffende. Skal fortsette med minifomen da, bare for å se om det kanskje blir bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det ikke fungerte så bra som du trodde. Fikk du tak i manuellterapeut?

Fint at han sover så godt i vogna si :hoppe:

Har sendt mail, så venter på svar. :) Det var vst ikke mulig å få tak i henne på tlf, sa hun i telefonsvareren, så. :gjeiper: Men det er en del ventetid, så blir nok ikke før i 2012 en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde L to ganger hos kiropraktor, og det fikk slutt på vondtene hans. Absolutt verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er så lang ventetid tror jeg faktisk jeg hadde lett etter en annen manuellterapeut, eller eventuelt en kiropraktor. Men det bestemmer du selvsagt selv, altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er så lang ventetid tror jeg faktisk jeg hadde lett etter en annen manuellterapeut, eller eventuelt en kiropraktor. Men det bestemmer du selvsagt selv, altså :sjenert:

Det hadde jeg også. :sjenert: Vi fikk kjempegod hjelp fra kiropraktor da A hadde vondt. :jepp: Måtte betale selv da, men det er ikke så ille pris synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også hos kiropraktor med N, og måtte betale selv. Men det er ikke så ille pris for at de skal få det litt bedre.

Må forresten nevne en ting. Som regel trengs det ikke mange behandlingene før det er løst opp hos babyer, så pass på at du ikke blir "svindlet"! Niesen min gikk til manuellterapeut her, og hun var der sikkert 11 ganger for samme problemet. Da hun dro til kiropraktoren "vår" ble det fikset på to behandlinger! Og han var mye mer forsiktig med behandlingen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...