Gå til innhold

nickless dagbok


nickless

Anbefalte innlegg

Hei Mia 83! :goodbye: Kjekt med besøk ! Oppussingen nermer seg slutten ,så da er det nedvask etter det...merkelig hvordan støv og rot får boltreplass i en slik periode ! I dag etter jobb kom min svigerinne innom for en klipp , jeg er tideligere frisør , så kjekt å holde saksehånden vedlike :gjeiper: I morgen skal jeg selv til frisør etter jobb , gleder meg , det trengs nå ! Ikke bare huset som trenger shinings ! Begynner 07.00 på jobb i morgen så skal krype til sengs,har ett ferskt Kamille blad som skal slå følge :danse: Og til egen påminnelse : M har hatt en bra dag i dag !!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er faktisk avhengig av å lese på senga ! Da forsvinner alle andre tanker og jeg blir trøtt ganske fort :sove: Rart det der hvor trøtt en kan være når en går til sengs , for så å ligge dønn våken i senga! I dag har jeg vært hos frisøren , fornøyd , så var verdt pengene , tok med barna på senteret for litt skole saker og hårpynt , fornyet sminkepungen litt i samme slengen , så i dag har jeg prioritert ytre skjønnhet på mor , hehe ! :shoppe::sexy: O g jeg har oppdaget Premium mørk sjokolade og mousse !! :sikle: Farlig god !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også alltid på senga! :jepp:

Shopping er herlig! :strix:

Må snart få kjøpt nytt antrekk til skolestart jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah , hjemme fra jobb , barna har spist og flydd ut døren med venner , jeg har forskjellig jeg skulle gjort men havnet altså på kg... :sjenert: skal møte min beste venninde i kveld , gleder meg til å sitte å skravle noen timer!! Det blir fort litt for lenge mellom kvar gang , ukene flyr! i dag ble trappen opp til 2 etg malt , nå er det gulvet i gangen og listing som står igjen , og taket på badet. Gang gulvet er støypt , så støvet er bare OVERALT , lykke når parketten kommer på plass! Håpe håpe i helgen...! Nei , skal lufte hunden og se etter barna,og gjøre litt nytte før jeg forlater mann og barn i kveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra jobb 17 i dag , full rulle med 5 voksne og 7 barn på pizza like etter ! Ett barn blir igjen på overnatting , stas med tante barn på besøk ! Håper bare de legger seg på ett tidspunkt... begynnt å legge parkett i gangen i dag , ca halve gjenstår , men jeg ser en ende på galskapen ! Godt det er helg , i morgen er planen å slappe og ha minst mulig planer! God helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra , parketten er lagt :danse: men den forhatte listingen gjenstår ! I dag har egentlig vært er rolig dag , pjasket litt i huset , en venninne stakk innom på en kaffe og ellers har barna lekt med venner og kost seg. Selv hunden vår fikk besøk av en firbent venn :) Nå er det litt mat til jentene og lør godter , så skal jeg ta meg litt vin senere i kveld :biggrin: om mannen kommer hjem ikke for sent , han er med noen kompiser nå , og vin uten selskap er ikke det samme :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaaaaa mannen er jo sen !! Arg ! Kjede meg !!! Barna tuller med leggingen !! Dette var IKKE min lør plan ! Arg igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridagen min i dag :eeeh: Vesla var på besøk i den nye bhg sin - den jeg jobber i - og gleder seg stort til å begynne der neste uke !! Da er det på,n igjen med tilvenning , men tror det går bra , ho har vært innom meg på jobb flere ganger og er litt kjent . Blir litt trist å slutte i gamle bhg da , har vært brukere der siden elsta begynte i 2005. Ho ville innom bhg sin etterpå å fortelle , så jeg dro hjem til mor og drakk kaffe alene , litt godt med ett par timer til full avslapping ! Hentet eldsta og en vennine kl 13 på skolen , og siden har det gått slag i slag med lekser,middag og husarbeid . Velkommen hverdag !! Nå har jeg en plan om å rekke senteret , flyyyyy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk litt shopping jeg :Nikke: Skal ha jente klubben her i morgen , så handlet inn litt å bite i , og nye joggesko,som jeg virkelig trengte , og crocks til store jenta , ho glemmte den ene på Mallorca...Yngsta mente vi kunne dra å hente den , men jeg tok en rask hoderegning og kom da frem til at det var billigere å kjøpe nye :nigo: De er så skjønne jentene :hjerter_rundt: , må de for evig tid vite hvor høyt mamma elsker dem :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagen er tilbake igjen her også.

Travelt.. Men blir sikkert greit å komme i rutiner igjen også.

Det er definitivt billigere å kjøpe et par nye crocs ja.. :ler:

Hva skal dere spise i morgen da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Mia , det er jo hverdagen som gjør ferie og fri dager så gullegode ! :blomst: og travle dager er ofte både innholdsrike og festlige , både jobb , familie og venner er givende !! I dag begynte M på sportsdrill , ho er kjempestolt ! Pappa`n og lillesøster som fikk æren av å følge , jeg var på ett møte på jobb. I morgen skal jobben ut å spise på kvelden , lokalt sted med digg mat , gleeder meg !! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koker krabbe ! Mannen og M har raket i kveld , M var med for første gang , det var stas ! :biggrin: Dagen på jobb var i overkant travelt , så nå var det herlig med helg !! den skal nytest til tross for at mannen har arb helg , jeg g jentene finner nok på noe , håper på ok vær ! Men i kveld er jeg skikkelig trøtt , så ikke så lenge til jeg finner sengen , gjesp ! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt trøtt søndag , etter vin og hyggelig selskap av noen naboer i går....! En kos kveld !! Har vært hjemme i dag , og en tur hos min svigerinne på ettermiddagen på middag. har fri dag i morgen , og det er litt digg når dagen i dag har vært så sløv! M har brukt mye av dagen hos en vennine , S har stort sett dallet sammen med meg før vi dro på besøk. Nå er det straks leggetid , kl er 19.41 og M nekter å komme inn... tullehøne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jobb , hjem , småjenter på besøk , idol , barna sover , hverdag. Er egentlig veldig glad i hverdager , de er det mest av , de er livet mitt , der er de gode øyeblikkene , de plutselige oppturene , de har jeg valgt , jeg har valgt min mann , å få mine barn , min jobb , mitt hjem. Hverdagen er min , formet , men ikke forutsigbar , ting skjer , jeg kan bli skuffet , overrasket , glad , trist , forbannet ! Min hverdag med min familie er ikke lysrosa , men den har ett snev av rosaskjer i seg , og jeg kjenner meg takknemlig... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har evnen til å glede deg over små ting, og det er veldig bra! :jepp:

Jeg er enig med deg! Helg er godt i hverdagen da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...