Gå til innhold

nickless dagbok


nickless

Anbefalte innlegg

I helgen er jeg gressenke , mannen skal hjelpe en kompis med ett flyttelass , så han er ikke tilbake før søndag kveld. Så da får jeg og tuppene mine styre oss selv , vi tar vel noen besøk og lufter oss litt tenker jeg ! Var egentlig invitert i 30 års dag , men sliter med å få b vakt denne helgen , så da blir det oss 3 jentene lørdag kvelden! I dag var jeg med M på legen på formiddagen , ho sliter med å få sove på kvelden , det har ho alltid gjort , ho fikk Vallergan og sovnet som en stein kl 21! :sovne: Men effekten kan avta etter regelmessig bruk noen kvelder , så vi får se ! Etter jobb, skole og bhg var det sportsdrill for M , S ville bli med , men tror ho angret , det var ikke så stas å skulle sitte på benken å se på ! :wink: Nå skal jeg ta en ryddeøkt i heimen , vi får takstmann her på fredag , og det er ikke hverdag folk slipper inn på vaskerom og boder.... har litt å ta meg til :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første dag på ny bhg for S , det gikk kjempefint! Ho ser ut til å trives godt, er jo litt kjent fra før etter å ha vært med meg på jobb noen ganger. Ho syntes jeg hentet henne for tidelig :) ettermiddagen var S og jeg på sang , M var hos en venninne. Og huset er mer eller mindre klart for takstmannen som kommer i morgen tidelig! Er veldig spent , kjenner det litt i magen nå som det nermer seg att huset skal legges ut for salg , det er jo hjemmet vårt , barndomshjemmet til jentene ! :klem1: Men vi har bestemt oss ,og jeg tror det blir bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det huset som dere har pusset opp osv ikke sant?

Har dere tenkt å kjøpe leilighet isteden? :)

Takstmannen snuser de fleste steder ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp , it is! T mannen var her i dag , vi hører vel fra han igjen over helgen... Vi ser på ett annet hus , mindre , mer lettstelt. Har ett i kikkerten...Det er ikke så langt fra her vi bor , så M slipper å bytte skole. T mannen var her i 4 t , så han gikk grundig gjennom hele huset ja ! Nå har jeg inntatt helgemoduset , skal klargjøre kveldens taco..en venninne av jentene skal overnatte her , så da har jentene bestemt menyen... God helg til alle !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var så grundig ja! :jepp:

Vi har bare hatt verdivurdering da, ikke salgstakst. Tok vel 45 min ca tenker jeg.

Taco høres godt ut! :sikle:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er en sikker fredags vinner :gjeiper: og jeg har fått en super tante til å passe mine søte små i morgen , så da blir det 30 års tapas kveld på meg !! :hoppe: jeg er glad i mat... hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en fin kveld i går!! Nyyydelig tapas!!! og fårikål hjemme hos mor og far i dag , så denne helga har jeg kost meg med god mat! :spise: Nå har jeg benket meg foran årets Robinson ekspedisjon , sammen med en gretten hund som har fått seg ett bad han ikke var klar for...han HATER vann , så det ene badet han får i løpet av ett år gjør han gretten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha fri Mandager er en luksus start på uka! I dag har jeg ett tantebarn på besøk som ikke var helt i form , og S har fått fri fra bhg , ho hoster litt så kan like godt være hjemme med oss. M kommer like etter skolen , så da er det snart fullt opp! Mannen har tidligvakt i dag , så da kan han handle å fikse middag til flokken! Ellers er dagen blank og planløs , og det er egentlig helt greit. Har en plan om å gå meg en good tur senere , da helgen har vært meget passiv.... vi får se om hunden får meg ut av sofaen , det er bra jeg har han som god turkamerat , vanskelig å si nei til han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hektisk men fin dag på jobb , mannen var hjemme med Ssom hadde så sår hoste stakkar! Ho har ikke hatt feber , så tenker ho er klar for bhg igjen i morgen. Laget gryterett til middag , så var det litt lekser med M og kos før leggingen begynte. Men M sover ikke enda , og kl nermer seg 22! Da vet jeg ei tulle som blir trøtt i morgen , ho sliter virkelig med å få sove om kvelden! Vi fikk taksten på huset i dag , 3 75000 , og er nesten fornøyd...håpet på 3,8. Nå gjenstår enda noe fixsing før huset legges ut for salg. Snakket med M om at vi kanskje skulle selge i går , det tok ho veldig bra når det var på det rene at ho ikke skal bytte skole eller flytte så langt unna. Ho virker som ho syntes det var spennende - nytt rom å greier! S har jeg ikke snakket med , det må bli i morgen! Ho er alltid positiv til livet , så tror nok ho også tar det bra , ho er heller ikke så knyttet til hjemmet vi har nå med tanke på venner , ikke noen jente på hennes alder her , er en gutt ho leker med , men de kan jo fortsatt holde kontakten , jeg kjører gjerne barna en liten tur for å besøke gammle venner! Nå har jeg visst flyttet allerede...og det er ikke sikkert det blir engang! Først må vi få solgt for en pris vi syntes er ok , og så må vi kapre drømmehuset ! Gjør vi ikke det begynner en heseblesende husjakt! PHU!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må da være bra takst på et hus! :hoppe:

Kommer jo an på hvor dere bor da seff.

Håper dere får tak i drømmehuset! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også Mia! Det kommer for salg i Oktober etter planen! Begynner å bli litt utålmodig , er det ikke typisk att når det meste av jobben er gjort , så blir de små tingene hengende... og jeg vil ha det klart NÅÅÅÅÅ!!!! Tror mennen er 10 000 dritlei , det er jo jeg også , men jeg vil legge huset ut for salg F O R T ! i dag er jeg hjemme med S som er blitt syk igjen , M kom gående hjem fra skolen for første gang alene , og jeg kjeder meg litt.. Sligger på sofan med tv , M styrer på lekerommet , og jeg taster her...burde jo være superduper effektiv , men neida...har vasket og brettet litt klær , støvsuget og småryddet litt , ellers fint lite! Mannen skal jobbe sent i kveld , så tror dette kan bli en laaang ettermiddag og kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt godt ut egentlig. Jeg har det så travelt i ettermiddag så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen egentlig. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

S var stigende i formen i dag , så er sikkert klar for bhg i morgen! M fikk besøk av en klassevenninne , så ettermiddagen gikk egentlig ganske fort! Mannen er enda ikke hjemme , så nå skal hunden få en luftings ihundegården , jeg en natta røyk , også kryper jeg til sengs! Har forresten bare røyket 2 sigaretter i dag , det er jo ikke så ille... men nok ett forbedringspotensiale , jeg har mye å ta av :nosmoking: :sjokolade :husarbeid: : Men nå straks : :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...