Gå til innhold

nickless dagbok


nickless

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra jobb 17 i dag , da hadde mannen laget deilig lasagne og salat og invitert sin søster med fam til middag :)Kos start på helgen med mange store og små rundt bordet! Etter besøket takket for seg krøp jeg og jentene opp i sofaen og så tv , så puttet jeg S i seng og opp i sofaen igjen for å se Idol med M ! Og jammen sitter jeg ikke i sofaen enda...Nå nærmer senkveld seg , så blir ikke mye tid jeg bruker på annet en tv boksen i kveld! Mannen dro for å se på en bil , vi vurderer å bytte til en rimeligere bil , så får høre hva han syntes når han kommer hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble alle planer forandret når eldsta våknet med 39 i feber...stakkar! :kose: Mannen dro for å hjelpe svogeren med noe , vesla fikk besøke mormor noen timer , og jeg er hjemme med M som ligger på sofaen med nrk super og barbie blad..! men får jo :husarbeid: litt ! Og i kveld etter att jeg og snuppene har spist lør godis og sett "skal vi danse" skal jeg opp bakken til en nabo og :vin: litt , ho er "jaktenke" , så vi skravler noen timer... blir sikkert kos ! Men innen den tid må jeg ut i hagen der gresset roper på meg (eller jage ut mannen i ettermiddag..) , gressklipperen har fått stå i ro litt for lenge...!!

Endret av nickless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra jobb , S sovnet på sofaen , viste seg feber igjen... rene sykestua her blitt ! I kveld kommer megleren vår og får siste underskriftene , og så fyker jeg på venninne kveld , gleder meg! Men nå er det først lekse tid og gjøre noe fornuftig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: lilljan! Eldsta OG yngsta fikk begge feber igjen i dag - de er ikke ofte syke , men i det siste har de vært syk på omgang og nå også samtidig! :tristbla: Håper de har gjort unna for en stund nå , og får være friske og opplagte i helgen! I dag har jeg da vært hjemme med barna , mannen tar morgendagen , så håper jeg det kommer seg for tuppene mine!! Har jo fått ordnet litt i huset , fotografen kommer for å ta bilder over helgen... hjelp!! Gledgruer meg til å legge huset ut for salg snart!! :vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En koselig fri dag! :kaffekopp: hos mamma før jeg hentet S i bhg kl 12 , dro hjem for å male litt på ene soverommet ( vi har utsatt fotograferingen en uke) , så kom M etter en stund. Etter middag og lekser dro jeg og jentene til min søster og fam , mer :kaffekopp: ! Mannen blir jobbenes mye de neste ukene , så det blir masse tid jeg og kidsa skal fylle fremover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beg tidlig på jobb i dag også , trøtt når jeg står opp 6.00 to morgener...ikke vant med det lenger nå som barna er vokst til :gjeiper: Senere var M på trening , jeg og S en tur hos mormor så lenge , og så var det sofaen neste... litt vel mange tv kvelder på høsten! :popcorn: i går var det jenteklubb og :popcorn: , tror jeg seriøst må ta litt tak i min egen nakke å komme meg ut av dvalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt vel , Mia , bortsett fra S som har vært syk i det siste , var hjemme fra jobb med ho i går også , heldigvis kunne ho omme til mormor i dag så ikke alle sykedagene forsvinner på en gang , det blir nok en runde til ! I dag var også jeg og mannen hos bup og snakket med lege , det blir Ritalin på M. Vi i er veldig spente på om det vil ha virkning, posetiv effekt , men har bestemt oss for å prøve. Håpet er att hun skal få det bedre og ikke ha uro og stress i kroppen i like stor grad som nå! Ellers blir dette en litt hektisk helg , fotografering av huset på mandag , så da bør alt være på stell :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En stund siden sist jeg var innom meg selv , ser jeg! 1 okt begynte M på Ritalin , og det ser så langt ut til å ha god virkning , men blir jo litt synsing når ho har halv dose og bare har prøvd noen dager. Lite matlyst de første dagene , men i dag var den normal. Ellers er det visning på huset til uken , så det blir spennende! Gledgruer meg! Og min og darlingens syden tur rykker stadig nÆrmere 4 UKER IGJEN! Tjohooooo!!!!!! :yvonne: Men det blir lenge nok uten jentene mine :klemmer: det er sikkert :rodmer: Tror de vil savne oss også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! 4 uker igjen ja.. da reiser vi samtidig! :jepp: Men jeg skal bare reise innenlands da.

Håper M har virkning av Ritalinen da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Siden sist jeg var her , har huset våres lagt ute for salg , siste visning i morgen...håper faktisk det ikke blir solgt! Jeg og mannen har hatt en deilig uke i Spania , M er beg på conserta , som fungerer meget bra , ho er tilfreds og oppmerksom både på skolen og hjemme. Blir kanskje litt fortere trist , tar fortere til tårene en før , men alt i alt virker ho mer avslappet , fungerer bra med vennene sine , lekser går som en lek for tiden , og gir selv utrykk for å syntes alt er lettere med medisin. :biggrin: Det er vi veldig glad for! Nå er vi begynt å glede oss til jul , de første gavene er i boks , kalender gaver klare , så nå må advent tiden komme!! S trives godt i bhg hvor jeg jobber , det er bare kos å få en god klem i løpet av dagen!! Har allerede beg å tenke på når ho begynner på skolen , og den goden forsvinner ... bra det er en stund til , de vokser jammen fort nok !! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks , fått veldig kalde føtter på den flyttinga! :sjenert: Barna trives så godt , vi bor sentralt , og plutselig virker ikke huset for stort heller..! Så nå legger vi salg på is , så får vi se hva fremtiden bringer! :gjeiper: I dag har jeg og jentene vært hos min søster på ettermiddagen :kaffekopp: , jeg var tidelig ferdig på jobb , så nå er det da damene dro og sofa kos resten av kvelden ! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nytt år og nye muligheter!! Julefeiringen var så koselig som jeg håpet den ville bli , vi 4 her hjemme :-) I dag har vi hatt besøk av svigerinne og fam hele dagen, gått en tur ut med barna og inn å drikke kakao etterpå!

Helgene går så alt for fort , gleder meg allerede til neste helg vi skal på hyttetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgene flyr avsted som en røyk! Fordelen er at da går det fort til våren! :hoppe:

Hyttetur er koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Fylle på her igjen :briller: Det er vår , vi har hatt en herlig uke i Spania ( hoppet over 17 mai , opp å stå , på med bunad , hipp hurra, gå i tog , overbefolket skole , pisslunket pølse , jippi av med bunad dag!) Jentene og vi storkoset oss , og forlenger sommeren litt i begge ender med å ta oss en tur til høsten også :danse: Ellers var det jo første ferien M hadde medisin , noe som vi kunne se på ei jente som Kunne leke, slappe av, omgås sin søster og hygge seg på en så bra måte! De to var nermest som erteris hele uka :hjerte: kveldene er ei utfordring da ho sliter med innsoving , håper dette vil rette seg. Kl blir ofte over 24! Ønsker ikke mer medisin på henne heller , så velger å avvente enda litt til. S er også blitt en rangler av og til , men heldigvis ikke SÅ sen! Gleder meg til denne herlige årstiden vi går inn i , målet mitt nå er å komme litt i gang med trening( merk:litt !) besøke venner i enda større grad og nyte familien min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overtakelse møte om ca 1 t. Har byttet fridag til i dag , pga streiken , så passer jo bra. S er i streik og har ikke bhg tilbud , så ho blir med. Sola titter frem ute, :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel , så trøtt jeg er i dag! Var hos en venninne i går kveld , litt sen hjem, og fikk ikke sove når jeg gikk til sengs!! Noe jegbhar begynt å slite med i det siste... tidligvakt i dag , når kl ringte 06.00 så jeg stjerner! I kveld kryper jeg til sengs før 23 , og håper å få sove!! Og siden jeg er så godt i gang med ett sutre innlegg , kan jeg få med at huset er R O T E T E , trenger en vask , og men 0 energi er jo det bare toppen... kan ikke huske sist her var så rotete faktisk! :frown: vel , ta en kaffi og komme i gang :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Dagbok og dagbok....noen ganger i året bok! Har kommet hjem etter en herlig uke i Spania , o lykke! Barna har badet og kost seg , og jeg og mannen bare slappet av :biggrin: Nå er hverdagen her , og den er jammen ikke ille den heller! Barna er friske , jeg trives på jobb , mannen er gullegod , :rodmer: i det hele tatt ingen ting jeg har grunn til å sutre for! Så da får jeg være glad og takknemlig for det , og heller rable det ned i dagboken min , i steden for å lage happy happy status på facebook :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...