Gå til innhold

nickless dagbok


nickless

Anbefalte innlegg

Gjest Lacus

Skylle ha tørket støv av sykkelen min og fikset den opp for sesongen jeg også. Håper du finner noen hagetips etter hvert :)

Kjekt å titte innom her. Får tips til middager fra deg :fnise:

Kos deg resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha,middags tips er alltid greit å få med seg :biggrin: I kveld er jeg invitert på indisk til en venninde som har bursdag , gleeeder meg! Har fri i dag,så begynnte så vidt på hagen med å klippe hekken...nå skal jeg hente jentene mine , yngsta skal også i bursdag , kjøpte ny kjole til begge jentene når jeg var på senteret og fant bursdag gaver tidligere i dag :shoppe: så jeg blir nok en populær mamma i dag ;) Fant en cardigan og smykke til meg selv,rart hvordan ett enkelt ærend baller på seg.... :rolleyes:

Endret av nickless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg sen hjem fra jobb , eldsta var i bursdags selskap når jeg kom hjem , og resten av familien endte også opp med pølse middag-med stappe i stedet for brød. Nå har mannen tatt en tur på jobb,og jeg inntatt sofaen. Var ikke helt i form i går,og kjenner meg trøtt i dag-begynner 07 på jobb i morgen , så skal ikke bli sen i seng i kveld!

Endret av nickless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På tide å fylle på litt her inne,da! Mannen har vært bortreist en uke,jeg og jentene har brukt ettermiddagene på besøk,vår rydding\sortering og bursdagsfeiring av storepia!! Venter mannen hjem om en times tid,gleder meg! All respekt til alene mødre og gress enker!! Påsken er like rundt hjørnet,og vi drar til fjells onsdag,det skal bli godt med familie tid med ski,spill ,peiskos og god mat! Ønsker alle kg brukere en strålende påske!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir fort vant til å være alene både med barn og som singel :jepp:

God påske til deg også :) Veldig misunnelig på hyttetur! Det er jo så koselig. Håper dere får bra vær :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jøss , det er lenge siden jeg var innom her... nå måtte jeg innom kg igjen! Siden sist har sommeren kommet til , sommer ferien er bestillt , eldste jenta har fått diagnosen ADHD ( Og vi opplever fin oppfølging , og lærer oss stadig bedre hvordan vi best kan hjelpe og håndtere situasjoner) Yngsta skal ha bursdag fest nå til helgen , dagene flyr og vi henger på ;-)

Endret av nickless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AAAAAARRRGHHGHH!!!!!!!!! Mus i veggen på kjøkkenet!!!!!!! SPYYYYYYYY!!!!!!!!! Og vi har byttet forsikrings selskap til fuckings if , de dekker ikke,forrige forsikring ville dekket , og vi ba if om like god eller bedre!!!! :kjefte: Ferien ,sårt etterlengtet for både oss og jentene henger i en tynn tråd , kjempe lei nå!!!!!! Huset er i uorden og trenger helge vask , hunden drømmer om en tur og jeg lengter mest av alt etter senga og våkne og alt er i skjønneste orden!!!! Dagens utblåsing!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe svar fra forsikrings selskapet...ser ferien fordufte...ender nok med at mannen må bruke ferien og budskjettet på riving av vegger , og jeg og jentene bare kan be om ok ver...jentene er kranglete,jeg er lei , men vi er jo heldigvis friske og har mye å være takknemlig for! Det er jo i den store sammenheng ikke noe å deppe over , det kommer nok flere anledninger for en syden tur , men å se all inclusive 14 dager kos på allcudia forsvinne i veggplater og jobb er litt.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 2 laaange arb dager over i forbindelse med en avsluttnings fest på jobb , og beina er godt krøllet opp i sofaen. Og jeg har 4 dager FRI :biggrin: I morgen skal store jenta ha med en venninde hjem fra skolen , før jeg henter dem skal jeg :kaffekopp: med mamma :hjerte: skåret i gleden er jo ferien som jeg begynner innse fordufte , og den enorme jobben og kostnadene som følger med gnagerens jobb i veggen min.... men hey , jeg vant gave kort på mcdonalds på lotteri i dag , får kose oss med happy meal i helgen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatatadaaaaa- om regnet plasker ned og ødelegger sommeren , ser jeg nå litt sol i det fjerne - vi går for ferie !! Jeg bør strengt tatt ikke juble heeelt enda , en stor skummel regning gjenstår , men det ser iallefall ut som ting går i boks! Og jeg kan tåle mye jobbing og syting på min mann resten av sommeren (om jeg kan kalle dette inne været her sommer) om de to ukene med solseng og bade strand går som planlagt! Og nå er det pinse fri , dagen i dag har vært bare kos , til og med huset er vasket og klar for helga :gjeiper: God pinse til dere som er innom nickless verden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda,så var denne dagen også borte! Mannen var på jobb,jeg og jentene en tur hos mormor\morfar,ettermiddagen plenklipp og middag , vinn på minuttet på tv ,en tur med hunden , og der var dagen over. Koslig det , men sitter allikevel litt sånn "jeg skulle jo ha GJORT noe" feeling , uten helt å vite hva det skulle vært... prøver å begrense inntaket fra smågodt skåla / , har ikke planer om å dra med meg en eneste ekstra kg til ferien! Har 4 uker ferie om 3 uker , HURRA! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig Søndag , spist middag hos min svigerinne og fam , så dro vi alle på lekeplassen etterpå. Jentene har vært aktive og lekt i hele dag,eldsta var hos en klassevenninde også i ettermiddag , så nå er de trøtte og lykkelige,minsta sovnet når hodet traff puten . Var storesøster som fulgte ho på rommet og sang til henne i kveld :yvonne: Begynner å få store barn , merker jeg ! Nå har min mann forlatt huset for å møte noen kompiser , de er som en "søndagsklubb" ,hehe. Og pinsen varer en dag til , så vi finner nok på noe i morgen også , men enda er morgendagen planløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en fin soldag i går , som vi benyttet til grilling ved ett vann i skogen (storejenta badet-brrrrr!!) :briller: var det skikkelig nedtur å våkne til regn igjen i dag...sommeren her lar virkelig vente på seg-og jeg er L E I av å vente!! Dagen i dag har egentlig vært stress , misforstått vakta mi på jobb, mannen jobbet også sent, så måtte stikke av fra jobben 45 min å hente jentene, kjøre de til besteforeldre , som igjen måtte kjøre eldsta i bursdag. Det var hektisk på jobb i dag også , så nå fristet sofaen mer en huslige oppgaver...heldigvis hadde mannen tatt i ett tak hjemme i gårkveld når jeg var hos en venninde,gull å komme hjem til lukt av grønnsåpe :biggrin: Sånt blir det :kyss: og :humpe: av , hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, for en herlig dag !! Sol,sol sool!!! Og jeg sluttet tidlig på jobb , så innen kl 16 var helgevasken tatt , barna hentet og vi på vei til tante og søskenbarn på middag :briller: Og i morra er det fridag , håper solen blir med oss da også! Nå vil hunden ha seg en tur , så blir det en dusj etterpå før jeg går varm og happy til sengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en super sosial og festelig helg over , gitt! Fredag var jeg fri,så barna hadde bhg og sfo fri , da ble det kos hos mormor og mye :kaffekopp: og lek før jeg dro på naust fest på kvelden :biggrin: Lørdag var også mannen fri , det var late timer hjemme før jeg nok en gang gjorde meg klar til :vin: , denne gangen med venniner på terrassen :hjerter_rundt: En super kveld , var litt trøtt i dag ja , men jentene lekte fint på morgenen , og formiddagen hadde de vann lek i hagen før vi alle dro på grilling med svigers. Nå burde jeg være veldig trøtt og finne senga , problemet er bare at jeg er lys våken...Tror jeg trenger mindre søvn på denne årstiden, jeg! Selv hurtigrute programmet på nrk får meg ikke til å gjespe! Det blir vel en del av det i morgen tenker jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen så lyst jeg har på en røyk NÅåå da! For jeg har 0 sigaretter , mannen jobber sent og barna skal straks på badet klar for legging , så ikke kan jeg få tak i heller... Og DA er vi røyksugen , gitt! Dagen i dag har egentlig ikke vært særlig begivenhetsrik , mest action ble det da yngsta slapp hunden ut porten og jeg løp to runder rundt hele nabolaget med en pølsebit i hånden og ropte og lokket , så alle skulle få se meg og min veloppdradde hund :haar: OK, husk en: PORTEN to . : KJØP røyk eller SLUTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En deilig soldag går over i kveld , og LYKKE - jeg har fri i morgen ! Skal avspasere hele dagen. Jentene vil ha fri sammen med meg , og jeg gleeeder meg til en rolig dag sammens med dem :yvonne: og st. hans feiring når mannen kommer hjem fra jobb , i år skal vi feire sammens med ett vennepar med barn på samme alder - kjekt for store og små ! Mannen jobber sent i kveld , han var hjemme med eldsta det meste av dagen , ho hadde magesmerter i dag tidlig og utover formiddagen. Han tok henne med til legen , som ikke kunne finne noe galt. Så han kom sent på jobb og jobber nå utover kvelden. Håper tuppa mi føler seg fin i morgen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes , nå er kaoser totalt! Kjøkken og gulv er ute , alt står stablet rundt om i huset , jeg og jentene bor delvis hjemme og delvis hos mine foreldre...og vi reiser om 2 uker! Neste uke skal jeg i tilegg jobbe mye , 3 dager senvakt og full uke..Kunne ikke passet dårligere! Så da sutret jeg litt i dagboken min , og går ut og tar meg en blås... kanskje det hjelper på humøret mitt no ! Ha en fin søndag , kg venner...me prekast når nickless smiler igjen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ups , har altså ikke sutret siden juni,altså,men hatt en liten kg pause ! Det var en herlig Spania tur , sol,bad ,varme kvelder med vin på terassen og en deilig pause fra oppussingen,som vi faktisk holder på med enda ! Vi har bestemmt oss for å selge huset,så da pusser vi opp litt mer en skaden ,og gjør det visnings flott her ! Spennende , og huset begynner å bli virkelig flott , men det er jo litt trasig med dette oppussings rotet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...