Gå til innhold

nickless dagbok


nickless

Anbefalte innlegg

Da prøver jeg meg også-det kan jo være kjekt å ha en plass å lufte tanker og se tilbake på! I dag har faktisk ikke vært en særlig bra dag,humøret har ikke vært på topp og mannen har rømt inn på ett annet rom å spiller data spill ! Vi kom liksom litt skjevt ut i dag,jeg blir rastløs mens han gjerne kan sitte å trykke på pc eller se tv halve dagen,jeg er mer : nå må vi finne på noe med barna,det er helg,vi skal ha det kjekt! Ofte er det jeg som da tar med barna ut en tur ,før han kommer i gang litt ut på dagen,men i dag gikk jeg liksom å ventet på litt intiativ! Det kom for sent til å redde humøret mitt.. barna har koset seg i badekaret og spillt spill de,det er nok helst jeg som kjeder meg..! Huffa meg for en klagete start på en dagbok , det ble jo bare sutring! Uansett , mine tanker,min bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen tilbake i stua :hjerte: , nesten kvalm av mye smågodt , lysere til sinns og planer om en hyggelig dag i morgen! :biggrin: Da skal jeg ,barna,vovven og forhåpentligvis mannen ut på tur ;-) Men nå står en god natt søvn på tapetet! Zzzzz.... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig søndag,mannen og barna sto opp før meg og laget god frokosr,før vi alle gikk ut på tur i parken. :hund: Ikke særlig vår tempraturer enda,men gode klær er tingen ! På vei hjem stoppet vi hos min søster og familien , barna lekte og koste seg , og vi :kaffekopp: Hjem og lage hjemmelaget lasagne , og nå mer :kaffekopp: og forhåpentligvis en rolig søndeg etter middag videre :kyss2: Hunden vår trenger forøvrig mer sosial trening med andre hunder , han er skikkelig hissig på andre hunder! Travelt! :kjefte: Tar gjerne i mot råd om noen har noe å komme med , han glefser ikke , men drar i båndet og bjeffer . Syntest han er blitt verre i det siste... Han er nå 1,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ,jeg har oppdaget i dag at drømme huset mitt er til salgs...4 mill,og det er mer en vi får for huset vi har nå , ønsker ikke mer lån,så drømme drømme...!!! Plutselig var det bare for salg,og da ble det jo teoretisk mulig , men ikke mulig likevel :eeeh: I morgen har jeg fri , har ingen planer annet en å hente barna tidelig i bhg og sfo , og ta de med på besøk til mommo. Gleder meg til en rolig formiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rolig morgen er begynt,eldsta satt på med mannen til skolen og jeg og vesla diller med frokost og "god morgen norge" før jeg leverer henne i bhg senere,i 10 tiden. Her er surt ute,men skal ta på tur sko og lufte hunden etter det. :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var koselig hos mommo i dag,vi laget pannekaker,favoritten til barna :gjeiper: var der til det var på tide å dra hjem for kveldstellet,og har nå benket meg foran "farmen". Reality favoritten! :biggrin: Mannen kom innom og spiste lunsj sammen med meg på formiddagen,og vi tok oss tid til litt kos før han dro på jobb igjen..... :hjerte: EN GANSKE SÅ PERFEKT DAG!! I morgen ringer kl 06.30 igjen,skal si det er herlig med fri mandag! Håper jeg får fortsette i 80% også etter sommeren,savner ikke 100% i det hele tatt....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå,godt med en :kaffekopp: nå!! Hektisk dag på jobb , jeg handlet og begynte på middagen , mannen hentet barna. Kjøttkaker i dag :gjeiper: Mannen har tatt med minsta ett ærend , eldsta har gjort lekser og lånt pc til spill ,og jeg har vasket gulv... deilig med alt som er gjort ;) Skal møte noen venninder i kveld,gleder meg :) men først lese en bok med god jentene mine i fanget før de starter kvelds stellet :kose: Og husk: :velkommen: til å skrive en kommentar i dagboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle bli en hektisk morgen,men den ble jo meget rolig,mannen har levert i bhg,jeg har rukket å lufte hunden en tur OG spist frokost,og enda har jeg noen min til jeg må komme meg avgårde å levere store jenta på skolen og komme meg på jobb. Ettermiddagen i dag antar jeg blir lekser,middag og jentene venter besøk av venninder begge to. Hyggelig det!! Liker liv i huset!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mocci!Tror det kan bli kjekt å gå tilbake å kikke , om jeg holder på dagboken en stund!! Nå har jeg landet i sofaen,venter på "Ett lite stykke Thailand". Mannen måtte en tur på jobben igjen , han skal jobbe hele helgen omtrent , og her har vært fullt hus , nabo barna kom en etter en. De koset seg og lekte fint , men må innrømme det er greit når roen senker seg også... ;) Eldsta er våken enda,ho har fått lov å se 4 stjernes middag før :sove: ,og jeg har ett øye på tv og ett på PC .,multitasking? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var det helg :biggrin: Det var en fin dag på jobb i dag,spesielt formiddagen gikk fort. Begge barna var hentet av mommo siden både jeg og mannen jobbet sent,jeg kom dit 17.30 og vi har kost oss der til nå :hjerte: Mannen fremdeles på jobb,blir ikke mye vi ser til han denne helgen desverre,da han har en frist på mandag og ikke er helt i rute... :frown: Jeg og jentene får bare styre oss selv,jeg har lovt å hjelpe en venninde i morgen ettermiddag på en jobb,da kommer farmor hit og skal passe jentene. Om mannen ikke blir for sen i morgen og kan sende farmor hjem , tar vi oss en jentetur ut etterpå,evigheter siden!! Men nå er det først kosestund med tullene , de har funnet ett dyrepasser program på tv :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UGH..HVA ER DET MED MEG OG IKKE EIE BEGRENSNINGER PÅ SMÅGODT!!?? :frustrert: Mannen kom hjem i 20 tiden med en slik bøtte med lokk fra Shell,men det er jo jeg som gjør størst innsats for å tømme den...lærer jo ikke å gi meg før kvalmen setter inn! Godt det er helg iallefall,og at det er noe mer begrenset med godis resten av uken...! God helg til alle kg brukere,måtte dere ha mer viljestyrke en meg...!! :biggrin: Og by the way,var det ikke mye bra på norske talenter i dag? Så mange flinke mennesker som er der ute! Jeg og eldsta mi klappet i sofaen :biggrin: Tror mannen og lot seg imponere litt,av han Christina A fyren og hun som danset med den ballen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,det var så bra kveld i går!! Jobben var fort gjort,og det ble konsert og jente fest med en venninde,vi var 5 stk og masse vin og latter! Det er utrolig hvor ofte de små sammenkomstene ofte blir de beste! :vin::kristin::skya::romeo::hoho::duskedame::danser::ler: I dag er vi innvitert på middag hos svigers,helt greit å slippe å lage middag selv...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det kg og Farmen tid :biggrin: Ettermiddagen ble noe hektisk ,da jeg sluttet på jobb 17 og eldsta mi hadde trening 17.30 , i dag ble det Grandiosa pizza! Menigen var mannen skulle slutte i god tid,men han ble litt forsinket,så han og barna ramlet inn døra bare 20 min før meg,så da ble det litt forandring i planene...Nå har han dratt på jobb igjen,minste jenta sover søtt,og store jenta mi ber pleeeeeeease få se ferdig farmen ;) I morgen slutter jeg heldigvis kl 14.30 , jeg og minsta handlet mens eldsta var på trening,så da er det bare strake veien til bhg og sfo og hente barna og ei venninde som skal være med hjem fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapskaus middagen over,svampe bob kjeks til dessert (neida,det r ikke lør,men vi har jo besøk med hjem fra skolen i dag,så da koser vi oss litt... ;) ) Venninden blir hentet rundt 18,og da burde jeg strengt tatt tatt en tur på senteret og kjøpt neglelakk fjerner(og noe annet dill) jeg har avskallet neglelakk STYGGT og er tom for fjerner... :glare: Men tviler på jeg gidder,utsetter det nik til i morgen,og går med stygge negler en dag til! Jeg og mannen skal på hotell i helgen :) så jeg må ordne det jeg trenger innen torsdag. Vi drar tidlig fre,og kommer hjem søn :hjerte: Gleder meg villt til å bare være kjærester, :kline: ,og få god tid sammen :rodmer: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: Så ble det en tur på kjøpesenteret på meg :eeeh: Mannen kom hjem i 18 tiden,så da overtok han barne tv,kveldsmat og legging,mens jeg dro for å dra kortrt :) Det ble joggesko til begge jentene , mascara,pudder,lipgloss , neglelakk og NEGLELAKKFJERNER....GLEEEDER MEG TIL FREDDA`N!! Og resten av helgen....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag var jeg ferdig 15 på jobb , så etter hunde lufting , lekser og en mat bit tok vi turen til mommo og morfar :hjerte: Alltid koselig det! Vi var hjemme til legge tid , og nå burde jeg egentlig begynne å se litt over hva jeg skal pakke til helga,men det er noe med den sofaen som lokker på denne tiden av døgnet... :rolleyes: Kom også akkurat på att jeg ikke har avtalt hunde pass til helga , mannen skulle spør en kompis men det har han glemt :pisk: Og vi kan jo ikke dra på hotell før :hund: er ordnet ! Må vel spør mommo el besta da ... ordner seg alltids!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatatatataaa!!!! Ferdig å pakke til hele familien for helgen :gjeiper: Jentene skal være hos besteforeldre og tante , og det er litt forskjellig som skal pakkes foer to små snupper...og jeg pakker mer for en uke en en helg til meg selv,jeg vet jo ikke helt om jeg vil ha bukse eller kjole lør...eller pumps el støveletter... :eeeh: Gleder meg vilt til :spise: og :humpe: og :vin: og :shoppe: og :kaffekopp: og :sexy: og :danser: og ingen :husarbeid: !!!! Etter jobb i dag var begge jentene på kor , de synger i ett barne kor og er bare så søte der de står og synger :hjerte: Kommer til å savne tuppene mine i helgen selv om det er kos å være bare kjærester,er jo ikke vant til en hel helg uten de to ... Vovven skal til svigers , så det også ordnet seg! :hund::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH,helgen ble akkurat som vi håpet på!!! Og helt greit å begynne uka med fri dagen min :eeeh: Hentet vesla 11.30 i bhg , ho var der 2 t ,hehe! Fikk også hentet eldsta i 14.30 tiden,og ho har med en kamerat hjem. Middagen er overstått,og ettermiddagen planløs,litt hus arbeid og en lufte tur med hunden er vel alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ,er så frustrert for krangling med eldsta mi!!!!!!!!!!!!!!! Ho begynte å tulle når ho skulle gjøre lekser i dag , og da ble jeg frustrert! Og så fant jeg noe som ikke tilhører henne i sekken hennes , det hender ho tar blyant,viskelær ol som ikke er hennes,og jeg blir så oppgitt over slik nasking!!!!!!! Har jo savnet jentene mine i helgen,og syntest det er dumt når uka starter slik... yngsta mi blir også lei seg,ho er ikke glad i konflikter!!! Heldigvis var dagen fin før lekse episoden , og vi er jo gode venner igjen nå med goooood natta kos,men mamma hjertet er jo lei allikevel.... så da blåser jeg ut i dag boken min! Mannen jobber sent i dag, det er greiere når en er to! :hjerte: jentene mine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...