Gå til innhold

nickless dagbok


nickless

Anbefalte innlegg

Herlig dag , hektisk men kjekkt på jobb! og så kom pappa til middag , skjelden men hyggelig!! Jeg har visst ikke klart å stille klokka en time tilbake i hodet mitt , så er overraskende våken , hele huset sover , men her sitter jeg :smilorange: bra jeg har fri i morgen , siden kl er 00.18 allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig med helg! Denne helgen har min niese vært hos oss , og det har vært bare koselig med 3 barn i hus! Tenkte kveldene kanskje ble litt travle , når vi har overnatting blir det som regel sent før barna sovner , overtrøtte og grinete til slutt. Men ikke denne helgen! M og søskenbarnet delte seng og jeg trengte ikke gå opp en eneste gang! Ekstra hyggelig med tanke på att M har vært noe ustabil med humøret sitt i det siste , har vært mer tverr og mutt den siste uken en tidligere i høst. Så det håper jeg går seg til. Vesla har også begynnt med noe hyling , så når de slår seg sammen er det bare å ta på hørselsvern!! Her gjelder det å ha tålmodighet og klare grenser fremover , så de kan lande litt begge to ! Fantastisk fint ute i dag , jeg har vært for mye inne denne helgen , sendt barna ut for å leke mens jeg gikk over litt i huset. I ettermiddag kveld skal jeg ha en tur ut å strekke beina!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var en ny uke igang! S var ikke spesielt klar for bhg i dag , ho begynner å bli lei av bhg , tror skole skal bli kjekt for ho! Ikke så mange jenter på hennes alder i bhg , så ho gir innrykk av å kjede seg.. heldigvis har ho ikke så lange dager der , 6 t i snitt tenker jeg. og en fridag i uken hjelper jo på! Jeg er også begynnt å tenke på skole , har tenkt på det med gjevne mellomrom siste årene , men ikke vært så motivert som jeg er nå. Har sendt en mail til en skole for litt info...skulle så gjerne kommet i gang til høsten! Litt skummelt også , men tenker det er nå eller aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Lenge siden sist jeg har fulgt med her nå.. Alt bra? :)

Begynner datteren din på skolen til høsten? Det blir spennende tenker jeg :)

Hva slags skole vil du gå på da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mia!!! Alt bare velstand her , håper det samme for deg! Yngsta begynner på skole til høsten , ja - hjelpes! Jeg vurderer førskolelærer , deltid- vi får se hva det blir til! Jeg er ikke så regelmessig her inne selv , noen perioder oftere en andre! Nå for tiden er jeg i skikkelig julestemmning og bare nyter dagene , har snart alle julegaver i boks og starter med sesongens første julebord allerede neste helg :danse: Med venninene , skikkelig jentebord :vin:;) Nyt førjulstiden , Mia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig nickless! :)

Jeg har vel igjen 7 julegaver å kjøpe jeg :) fornøyd med det. Har kjøpt 19 så... :sjenert:

Litt mange å kjøpe til.. gleder meg jeg også :)

Jeg vurderte også å bli førskolelærer faktisk. :)

Håper du får en fin adventstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja , da er det lurt å begynne tidelig ! Har 25 å kjøpe til faktisk , men er jo hyggelig med stor familie < Kjøper også til noen gode venner og deres barn. Jobber med barn nå og trives godt , barn er så kule , så førskolelære er drømmen, omdet lar seg gjennomføre ! Er jo uansett heldig som har en jobb jeg trives i , men aldri galt å utvikle seg ;) I dag begynnte begge jentene mine på ridekurs , flying start for yngsta da hesten tok til å bukke rundt , men ho holdt seg fast , cowgirl ! men jeg fikk jo mammahjertet i halsen ! Vel vel , straks helg ! Nyyyyt den ! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

DA var julen og nyttåret vel blåst!!! En herlig jul med mange fridager , det har vært sosialt og hyggelig !! Svigers var hos oss julaften , nyttårsaften i går sov svigerinnen min med fam over , en kjempekveld! Ellers har vi tilbragt mye tid med venner og familie , og det var noe av det jeg ønsket å prioritere i romjulen. I morgen er det tilbake på jobb , bare å brette opp armene igjen;-) Har ryddet ut det meste av julepynt i dag , så er nå klar for det nye året ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hive inn noen ønsker og mål for meg selv for det nye året her , så jeg kan gå inn å minne meg selv på dem ;)

I det minste SØKE på det studiet jeg ønsker meg !

ikke røyke , i det minste bare til fest!

Være mer tålmodig og ha god tid sammen med barna mine!

-spesielt når det er lekser på gang!

Gå mer tur-tilogmed jogge i ny og ne!

Invitere familie og venner oftere på middag , frokost eller kaffi!

Så får vi se da , hvilken jeg kan signere med check!!!

GODT NYTT ÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke kommet i gang på jobb etter jula , da jeg fikk senebetennelse og er sykemeldt for første gang i mitt liv bortsett fra en periode i svangerskapene. Det er jo bare trasig å få det sånn rett etter jula , kunne jo kommet i februar en gang når det hadde vært deilig med litt fri , haha! På bedringens vei uansett , så snart tilbake! Venter nå på M skal komme hjem fra skolen , og skal hente S i bhg. Gullungene til mor :hjerte: S skal på bading i dag , har ikke fortalt henne det , så blir nok jubel i stua! så får M og venninen huset for seg selv en times tid , de sier nok ikke neitakk til det :5: Lillesøstre kan jo være veldig plagsomme har jeg fått høre! :haar: haha !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herlig men litt heftig helg går mot slutten , overnattings besøk av tante barn både fre og lør. Gikk fint det , de la seg uten noe særlig tull :danse: litt skravling hører jo med på overnatting! Har trent fre og søndag denne helgen , bare å ta tak etter jula og den vonde foten på toppen! Håper det skal gli inn å bli en vane å legge inn en treningsøkt , spes nå som jeg har kastet røyken(iallefall nesten , 3 røyk siden 28 des! ) :takke: så fornøyd jeg! men vil ikke erstatte den med å se ut som jeg :gravid: heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var også jeg tilbake på jobb!! Ettermiddagen var jeg med S på svømming og mannen fulgte M til sin første håndball trening , og det var visst stas! Har ramlet ned i sofaen og kjenner at her er det fare for å bli sittende!! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du også er bedre!! Jeg er i fin form igjen , og dagene flyr ! Januar nermer seg slutten , og våren nermer seg!! Sommer ferien er planlakt for i år , og jeg ser allerede frem til deN :fnise: Treningen jeg startet i begynnelsen av mnd har holdt seg oppe , røykesluttet går bra , jegskal søke på skolen når det er mulig å søke 1 feb , tålmodigheten med skolearbeidet til M er stort sett til stede hver ettermiddag , så det vil si nyttårsforsettene har goldt i en mnd :danse: middags gjester har vi hatt , og kaffe besøk , det var vel også på listen over ting å bli bedre på! vennine lunsjer og klassetreff , jobb møter skravle med familie kvelder , fam middager og klubb jenter kaffislabras gjør att begynnelsen på året kan sies å ha vært hyggelig og sosial :rolleyes: Gode venner og kjær fam skal prioriteres :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 11 måneder senere...

Hjelp , så fort ett år går!!!! 2013 har vært ett godt år , der jeg har mye å være takknemlig for. Mine kjære har hatt god helse , det har vært lite sykdom. S har begynt på skole , det opplevdes skummelt for henne i begynnelsen , men har gått seg fint til :-) M trives godt på skolen også , og er ei sosial jente på fritiden. Mannen jobber og står på , og har som vanlig mange baller i luften , men vi to har det godt sammen :hjerte: Venner har forsvunnet og kommet til i løpet av 2013 , men de vennene som har fulgt oss lengst og er oss nærmest er der for oss , og vi har hatt det kjekt sammen i 2013 :klem: Jeg har begynt på skole ,og er hoppende glad for det :hoppendeglad: Året har vært stabilt for oss som familie , med nye epoker for oss alle , jeg og S med skole , M der nå sfo er over og selvstendigheten hennes blir stadig tydeligere , og for mannen som har gjort seg sine erfaringer med mennesker rundt han , og han er stadig litt i tenkeboksen for hva og hvor han vil videre :cowboy: Jeg gleder meg til 2014 , og setter meg ikke nye forsetter , men sier en ting : Jeg skal gjøre mitt beste. For min familie , mine venner , for jobb og skole , for meg. Det er ikke alltid lett å gjøre sitt beste , men jeg håper den tanken vil følge meg inn i 2014. Godt nytt år :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott sammendrag av året :) jeg ser også fram til 2014! Skal gjøre mitt beste for at det skal bli et bra år jeg også :jepp: fortsatt god jul og godt nyttår til deg og dine

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...