Teita Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #2241 Del Skrevet 23. mai 2012 Det var en drøm å legge S i går også! Hun var i seng litt før 19, pga dårlig/lite søvn på dagtid. Mat klokken 01, og morgen 0550.. DET var tidlig, men men. I det minste så våknet vi til tyve varmegrader og strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #2242 Del Skrevet 23. mai 2012 Har gått tur og nå ligger jeg å soler meg mens jeg venter på Niennas og lille Fie Er så varmt at jeg holder på å renne vekk, men kan vel ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #2243 Del Skrevet 23. mai 2012 Var veldig koselig med besøk av Niennas og Fie i dag Vi kjøpte friske bær, og koste oss under parasollen. Jeg har blitt rosa på ryggen i dag også.. Ikke så lett å smøre seg selv der Med en gang forloveden kom hjem fra jobb i dag, ble han ringt av en kamerat som spurte om han ville være med utpå. Følte ikke jeg kunne si nei, selvom jeg er veldig sliten og sto opp før seks i dag, for han hadde så lyst. Men men. S var helt utslitt, så hun sovnet klokken seks! En og en halv time tidligere enn vanlig. Fikk heller ikke i henne kveldsmat, så denne natten og morgen blir nok spennende. Jeg er forresten også helt utslitt, så jeg ligger i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. mai 2012 #2244 Del Skrevet 23. mai 2012 Spent på å høre om hvordan natta ble! Fie sovnet forresten på bussen, og sov en heeel halvtime til. Altså, hun har til sammen sovet en time dupp idag. På en måte så er det fint at S sovnet tidlig, sånn at du får kvelden for deg selv. Prøv å kos deg Jeg hadde det kjempekoselig idag, og håper vi snart kan gjøre noe lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. mai 2012 #2245 Del Skrevet 23. mai 2012 Her var det lenge siden jeg har vært innom. Skjønner at du er sliten, det med nattvåking er slitsomt i lengden. Det kan forresten gå overraskende bra i kveld, håper det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #2246 Del Skrevet 24. mai 2012 Svarer fra mobilen, så får ikke multisitert. S fikk mat 0030, også var det morgen 0530. Tidlig! Men forventet. Tror egentlig hun er trøtt enda, for hun er litt sutrete. Føler jeg er tidlig oppe, når ikke engang God morgen Norge har starter engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #2247 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Nå sovnet S igjen. Men det er egentlig bra, for da får jeg kanskje til å snu døgnet hennes igjen, dersom hun bare får seg en powernap nå, også sine to vanlige senere i dag. Edit: Hun sov bare et kvarter, men håper det er nok til at jeg klarer å holde henne våken i to timer til. Endret 24. mai 2012 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2012 #2248 Del Skrevet 24. mai 2012 Får håpe det går bra! Hvis hun sutrer mye, så får du tyne litt på både første og andre, og også når hun skal legges, slik at alt av lurer og leggetid forskyves.. Halv seks er tidlig ja, men i det minste er det lyst og fint ute Så da føles det ikke like ut som natt.. Husker da O stod opp halv fem, og det var svart ute, det var noget deprimerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #2249 Del Skrevet 24. mai 2012 Får håpe det går bra! Hvis hun sutrer mye, så får du tyne litt på både første og andre, og også når hun skal legges, slik at alt av lurer og leggetid forskyves.. Halv seks er tidlig ja, men i det minste er det lyst og fint ute Så da føles det ikke like ut som natt.. Husker da O stod opp halv fem, og det var svart ute, det var noget deprimerende.. Fikk lagt henne til første luren ved normal tid, men da var hun også veldig trøtt. Hehe, ja. Det er sant Blir litt mer våken av at det er lyst. -- Babycallen måler 29 grader i skyggen. Det er VARMT ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2012 #2250 Del Skrevet 24. mai 2012 Fikk lagt henne til første luren ved normal tid, men da var hun også veldig trøtt. Hehe, ja. Det er sant Blir litt mer våken av at det er lyst. -- Babycallen måler 29 grader i skyggen. Det er VARMT ute! Åååh så heldig! Det river i kroppen når jeg leser alle dere som har så fint vær! Hilsen 10 grader og skygge!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #2251 Del Skrevet 24. mai 2012 Åååh så heldig! Det river i kroppen når jeg leser alle dere som har så fint vær! Hilsen 10 grader og skygge!!!! :gjeiper: Det skjønner jeg godt! Men nå er det så varmt ute at jeg faktisk foretrekker å være inne. Haha, luksusproblem Får håpe det blir Bodø sin tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2012 #2252 Del Skrevet 24. mai 2012 Det skjønner jeg godt! Men nå er det så varmt ute at jeg faktisk foretrekker å være inne. Haha, luksusproblem Får håpe det blir Bodø sin tur snart Someday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #2253 Del Skrevet 25. mai 2012 TRØTT! Sto opp 0530 i går, og sovnet ikke før nærmere 00 i natt, så var det opp fire ganger, før det var morgen igjen 0645.. Kjenner jeg blir sliten av å ha aleneansvaret for S hele døgnet nå, når forloveden hjelper til å pusse opp, men.. I går byttet vi en time, sånn at jeg skulle få litt "babyfri". Kjenner jeg begynner å forstå hvorfor mammaene er ferdige med permisjonen sin nå, og at fedrene skal ta over Blir veldig ensformig når de samme rutinene skjer om og om igjen.. Men men, det er jo koselig og Hele pinsehelgen skal det pusses opp her, sånn at vi forhåpentligvis er sånn nesten ferdige neste uke. Gleder meg til å få S inn på et rom igjen, så hun slipper å ligge i stua hvor det blir tidlig lyst. Fikk også vite i går at forloveden skal til Frankrike med jobben fra 11-14 juni. Så da blir jeg helt alene i fire døgn. Gruer meg veldig til det. Da er jeg ihvertfall totalt utslitt på bursdagen min (14.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mai 2012 #2254 Del Skrevet 25. mai 2012 Får håpe det blir en bedre natt i natt. Er så kjipt med mange oppvåkninger. Det er så irriterende når oppussingen står på, men så blir det jo så fint når det er ferdig. Hvis dine foreldre bor i byen, så kan du jo overnatte der i helgen for å komme litt unna og få litt avlastning. Det går nok bra å være alene, skal du se. Slitsomt ja, men det går nok bare bra. Jeg skal også være alene i sommer, en ukes tid, for da skal kjæresten på fjelltur..Også blir det en del helger på høsten når han skal på jakt..Menmen. Ha en fin langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 25. mai 2012 #2255 Del Skrevet 25. mai 2012 Uff, skjønner godt at du er trøtt! Når det gjelder at Teiting skal til Frankrike (den dritten ) så har jeg ingen planer, og kan godt komme på besøk i både tide og utide . Vet jeg ikke er no særlig avlastning siden jeg har Fie, men jeg kan i det minste holde deg med selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. mai 2012 #2256 Del Skrevet 25. mai 2012 Hørtes slitsomt ut med så mye oppvåkninger om natta + soving i stua på S! Ingen god kombinasjon for hverken S eller mor tenker jeg... Håper dere blir ferdig i neste uke, så du kan få deg litt ordentlig søvn. Håper du allikevel får en fin pinsehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #2257 Del Skrevet 29. mai 2012 Får håpe det blir en bedre natt i natt. Er så kjipt med mange oppvåkninger. Det er så irriterende når oppussingen står på, men så blir det jo så fint når det er ferdig. Hvis dine foreldre bor i byen, så kan du jo overnatte der i helgen for å komme litt unna og få litt avlastning. Det går nok bra å være alene, skal du se. Slitsomt ja, men det går nok bare bra. Jeg skal også være alene i sommer, en ukes tid, for da skal kjæresten på fjelltur..Også blir det en del helger på høsten når han skal på jakt..Menmen. Ha en fin langhelg. Jeg føler ikke at det er så mye avlastning å få, før S er så stor at hun alltid sover natten gjennom.. Det går sikkert bra å være alene, men jeg gruer meg veldig. Ser for meg at jeg kommer til å være totalt kake den siste dagen, og mest sannsynlig gå på autopilot. Håper du kan få litt avlastning når han skal være så mye borte, og ikke minst at du får igjen for det senere! Uff, skjønner godt at du er trøtt! Når det gjelder at Teiting skal til Frankrike (den dritten ) så har jeg ingen planer, og kan godt komme på besøk i både tide og utide . Vet jeg ikke er no særlig avlastning siden jeg har Fie, men jeg kan i det minste holde deg med selskap Jeg vet, den dritten! Det vil jeg gjerne Hørtes slitsomt ut med så mye oppvåkninger om natta + soving i stua på S! Ingen god kombinasjon for hverken S eller mor tenker jeg... Håper dere blir ferdig i neste uke, så du kan få deg litt ordentlig søvn. Håper du allikevel får en fin pinsehelg Gleder meg så utrolig mye til vi er ferdige, sånn at vi får S inn på rommet igjen! Denne stueløsningen er ikke optimal for noen av oss. -- Pinsehelgen har gått i ett. Hmm, hva har vi gjort egentlig? Det har mer eller mindre vært oppussing fra tidlig morgen til sen kveld hver dag. Hver gang S har sovet, har jeg vært med på oppussingen. Alt for at det skal gå fortere! Jeg er veldig effektiv når jeg først setter igang med noe, så jeg blir litt utålmodig av all susingen, og kaffe og røykepauser hele tiden Det er rart hvordan en liten ting, drar meg seg så utrolig mye mer! Vi skulle egentlig bare rive en vegg, og sette opp en annen.. Men, så viser det seg at gulvet på det ene rommet var skjevt, veggene var ikke i vater osv osv osv. Altså, dårlig håndtverk fra før, og svigerfar vil virkelig gjøre det ordentlig når han først skal gjøre noe. Så det drar ut. Men det kommer til å bli veldig bra når det er ferdig. Og det gleder vi oss til! I går pusset vi opp fra 0830-1300, så dro vi på Tønsberg Messa. Et arrangement som er her i byen hvert år rundt 17.mai tider, med tivoli osv. Mange som har utsillinginger i stands, og flere boder. I år var det også europeisk matmesse, så det var mye godt å smake på Tror jeg spiste fire forskjellige middager i går Nettene går veldig opp og ned! Noen netter våkner hun mange ganger, mens andre våkner hun bare en. I natt våknet hun bare en time etter hun hadde sovnet, og gråt. Vet ikke hva som feilte henne, men etter en halvtime sovnet hun igjen. Det var rundt ni tiden i går kveld. Etter det sov hun hele natten frem til 0630! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. mai 2012 #2258 Del Skrevet 29. mai 2012 Hurra for god natt! Når det går sånn opp og ned, så kan det jo hende at det gradvis blir flere og flere gode netter fram til det bare er gode netter.. Merket pinsen var travel for de fleste (unntatt meg? ), for forumet var ganske så rolig.. I alle fall der jeg følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #2259 Del Skrevet 30. mai 2012 Hurra for god natt! Når det går sånn opp og ned, så kan det jo hende at det gradvis blir flere og flere gode netter fram til det bare er gode netter.. Merket pinsen var travel for de fleste (unntatt meg? ), for forumet var ganske så rolig.. I alle fall der jeg følger med. Tja, det kan hende. Denne natten var ikke noe bra, men det var nok fordi S var syk. Ja, det var et rolig forum i pinsen. Sånn som lørdager pleier å være, så det er tydelig folk har dager som er fylt opp med annet. -- Stakkars lille S var syk i går kveld Feber, diare og oppkast. Klokken 18 sovnet hun til puppen, og da hadde hun kastet opp middagen og jeg hadde ikke fått gitt henne kveldsmat, men jeg la hun fordet. Så sov hun til 21, fikk pupp og våknet. Ga henne kveldsmat i 22-tiden, og la henne litt før 23, for da ble hun trøtt igjen. Hun fikk en paracet opp i stumpen, og ellers bare masse mammakos. Etter leggetiden var det to oppvåkninger, så det var helt greit. Hadde forberedt meg på en tøffere natt, men det kan jo hende paracetten hjalp til litt på søvnen. Svigerfar var overbevist om at det var en tann som var på vei opp, men ingen tann å se enda ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 30. mai 2012 #2260 Del Skrevet 30. mai 2012 Huff, det er så slitsomt når de små er syke.. Håper det går bedre med S i dag og at formen er bra Jeg har hørt at de små kan bli dårlige når det er noen tenner på vei opp, så det er jo ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå