Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Okei, jaja det gikk nå i alle fall! :) Sist vi prøvde, endte det opp med at O var våken store deler av natten.. :sjenert: Det er lenge siden da.

Hehe, nei jeg haster overohode ikke. O skal få utvikle seg i sitt eget tempo. :jepp: Ser ikke noe galt i om han ikke skulle begynne å krype før åtte-månedersalderen heller. Alt er normalt, så.. :) Det kommer når det kommer. Forventer ingenting.

Fint med ny tittel på dagbok. :)

Skal bli deilig når de er såpass store at de verken trenger pupp eller byssing for å sovne, og kan være hos besteforeldre en natt eller to :)

Ja, det kommer når det kommer. Jeg skulle ønske at S ikke var så tidlig ute, for jeg fikk ikke lange babytiden.

Takk :) Og til alle de andre med små prinsesser, så mener jeg selvfølgelig at MIN er den skjønneste for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe prinsesse. Mer en herskerinne. Eller diktator. :fnise:

Hehe, ja :fnise: De vet hva de vil de små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pikemødre har selvsagt alle sammen verdens vakreste prinsesse! :rodmer::fnise:

Gratulerer med ny flott tittel!

Håper dere får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pikemødre har selvsagt alle sammen verdens vakreste prinsesse! :rodmer::fnise:

Gratulerer med ny flott tittel!

Håper dere får en fin dag!

Klart vi har! :)

Takk det samme! Vi skal på babysvømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt ødelagt etter babysvømmingen i går, så når jeg hadde lagt S, gikk jeg å la meg. Sovnet vel rundt 21 :sjenert: Men det var deilig å våkne uthvilt i dag, selv om S hadde noen oppvåkninger i natt.

I dag har vi vært ute å kost oss i det fine været! :sol: Det er nesten 20 varmegrader her, så i le er det helt nydelig. S har krabbet rundt på gresset, og klatret opp trappene på verandaen.

Nå har forloveden fått besøk av en kamerat (som forøvrig også er fadder på S), og de er ute å går tur med S. Ikke dårlig! Så da fikk jeg litt ettertraktet MEG - tid. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så herlig vær nå, altså! Flott at dere bruker tiden til å være ute å kose dere, og for en super dag for Teiting å være hjemme fra jobb på :)

Flott at du får litt Teita-tid, det trenger du <3 Kos deg masse idag, jeg gleder meg til fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med egentid! :jepp:

Vi har hatt strålende :sol: her ogå, så har vært fantastisk å kunne nyte årets første maidag ute... Herlig bilde av S på fb :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig vær nå, altså! Flott at dere bruker tiden til å være ute å kose dere, og for en super dag for Teiting å være hjemme fra jobb på :)

Flott at du får litt Teita-tid, det trenger du <3 Kos deg masse idag, jeg gleder meg til fredag :)

Utrolig fint i dag også :)

Det var veldig deilig med litt meg tid. Selv om det bare var en time, så var det ihvertfall en time :)

Blir koselig på fredag!

Heldige dere med så flott vær :) her er det regn Og kaldt i dag.. :P

Er veldig fint vær her nå, ja :) Er nok litt kaldere oppe i nord :P

Deilig med egentid! :jepp:

Vi har hatt strålende :sol: her ogå, så har vært fantastisk å kunne nyte årets første maidag ute... Herlig bilde av S på fb :hjerte:

Er utrolig herlig med godt vær. Godt for både kropp og sjel.

Tusen takk :)

--

Beste natten på lenge, egentlig. S sovnet 2030 og sov frem til 0315, fikk mat og sov til 0630. Syns det var et veldig tidlig tidspunkt å starte dagen på, men siden det bare var en oppvåkning i natt, så er det ikke så ille.

Ingen spesielle planer i dag. Det er utrolig fint vær, så kanskje jeg skal gå en tur. Er bare så kjedelig alene.. :sjenert:

På torsdag skal jeg på tupperware party med barselgruppen min. Det er på kvelden, så det er uten barn. Gleder meg til det, men er litt spent på hvordan det skal gå når forloveden skal legge S. Jeg skal også på byen på lørdag, for første gang siden fødselen, og gleder meg veldig, men det er blandede følelser. Da må jo forloveden ta S på natten, og det kan jo bli spennende. Jeg tror han kommer til å klare det, men han er jo ikke vandt til å stå opp om natten osv. Blir nok hardt for han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint i dag også :)

Det var veldig deilig med litt meg tid. Selv om det bare var en time, så var det ihvertfall en time :)

Blir koselig på fredag!

Er veldig fint vær her nå, ja :) Er nok litt kaldere oppe i nord :P

Er utrolig herlig med godt vær. Godt for både kropp og sjel.

Tusen takk :)

--

Beste natten på lenge, egentlig. S sovnet 2030 og sov frem til 0315, fikk mat og sov til 0630. Syns det var et veldig tidlig tidspunkt å starte dagen på, men siden det bare var en oppvåkning i natt, så er det ikke så ille.

Ingen spesielle planer i dag. Det er utrolig fint vær, så kanskje jeg skal gå en tur. Er bare så kjedelig alene.. :sjenert:

På torsdag skal jeg på tupperware party med barselgruppen min. Det er på kvelden, så det er uten barn. Gleder meg til det, men er litt spent på hvordan det skal gå når forloveden skal legge S. Jeg skal også på byen på lørdag, for første gang siden fødselen, og gleder meg veldig, men det er blandede følelser. Da må jo forloveden ta S på natten, og det kan jo bli spennende. Jeg tror han kommer til å klare det, men han er jo ikke vandt til å stå opp om natten osv. Blir nok hardt for han :fnise:

Så bra at du får litt alenetid! Det er viktig i et forhold, og du har jo ikke hatt så mye avlastning før heller. :) Jeg håper det går bra for Teiting å legge S og ta natta, sånn at han ikke får skrekken i seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tupperwearparty og bytur høres kjempeflott ut! :) Han klarer seg nok veldig bra. Blir muligens å ta litt lenger tid enn til vanlig, men det er fin trening både for S og Teiting. :)

Hvis du synes det er kjedelig å gå alene, så ha musikk på ørene, og bare nyt synet av det flotte været og naturen (?) rundt deg! :jepp: Det liker jeg i alle fall. :) Men du er kanskje litt mer byjente enn meg? :gjeiper: Jeg er i alle fall veldig glad i natur og friluft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får litt alenetid! Det er viktig i et forhold, og du har jo ikke hatt så mye avlastning før heller. :) Jeg håper det går bra for Teiting å legge S og ta natta, sånn at han ikke får skrekken i seg. :)

Det er deilig med litt alenetid også, man trenger det innimellom :) Han har jo hatt det flere ganger, så han "skylder" meg liksom :fnise:

Jeg håper også det går bra!

Tupperwearparty og bytur høres kjempeflott ut! :) Han klarer seg nok veldig bra. Blir muligens å ta litt lenger tid enn til vanlig, men det er fin trening både for S og Teiting. :)

Hvis du synes det er kjedelig å gå alene, så ha musikk på ørene, og bare nyt synet av det flotte været og naturen (?) rundt deg! :jepp: Det liker jeg i alle fall. :) Men du er kanskje litt mer byjente enn meg? :gjeiper: Jeg er i alle fall veldig glad i natur og friluft!

Ja, det kommer nok til å ta litt lenger tid enn vanlig, men det får så gå.

Jeg bor ikke i byen da, bor på en øy utenfor byen. Tar ca. 10 min inn til byen med bil. Men musikk på ørene er jo en god ide :) I går var jeg mest opptatt av S som reiste seg opp i vognen hele tiden. Begynner å bli skummelt nå, så i går bestilte vi vognseler til bagdelen.

---

I går var jeg supersprek! Først gikk jeg en time tur her hjemme, før jeg fant ut at jeg skulle GÅ til byen. Det er ca. 1 mil. Det var lenger enn jeg trodde, men jeg opplevde byen på en helt ny måte. Vi gikk til jobben til forloveden, og han ble veldig overrasket over meg :fnise: Det gjorde vel egentlig jeg og. Men jeg pådro meg to store gnagesår på hver hel, så jeg klarte nesten ikke bevege meg mer, så måtte ringe moren min for å bli hentet hjem igjen.. :sjenert:

Vi har også måttet bestilt vognseler til bagdelen, for S reiser seg, og kan lett komme seg ut av vognen. Syns det er skummelt, for hun sover jo ute på dagtid, og da må jeg jo følge med på henne hele tiden. Har alltid sett på seler av alle slag som barnemishandling, men nå forstår jeg at det er barnesikring. Gleder meg til de kommer, sånn at jeg kan slutte å være så redd.

To amminger i natt. En mer enn forrige natten, men overkommelig. Morgen klokken 07 som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen klokken syv er jo deilig. :)

Okei, men da har dere vel mer enn bare vei å se på nå dere går tur, så det er jo kos. :)

Gur, en 6,5 mnd gammel baby som reiser seg i vogna! Ikke værst! :) Skjønner godt du kjøper seler da, ja. Seler kan være viktig for sikkerheten, ja :jepp: Vi må nok bytte til sportsdel lenge før vår begynner å reise seg (tyner den skikkelig nå, har lyst å få brukt den til han blir seks måneder i alle fall, men det er på håret at han vokser ut av den nå), og der er det heldigvis seler. :jepp:

Godt moren din var hjemme da, så du slapp å gå hjem med store gnagsår.. :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, GIKK DU TIL BYEN?! Det står det respekt av! :klappe: Det er jo mye kortere vei til byen fra meg, og jeg hadde IKKE giddet å gå dit.

Fie har forresten blitt superbortskjemt, og har ikke lyst til å være i vogna lenger, så nå sitter hun kun på ryggen i bæresele. :P

Kos deg masse masse masse masse masse ikveld! Og ikke bekymre deg for S sin legging osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen klokken syv er jo deilig. :)

Okei, men da har dere vel mer enn bare vei å se på nå dere går tur, så det er jo kos. :)

Gur, en 6,5 mnd gammel baby som reiser seg i vogna! Ikke værst! :) Skjønner godt du kjøper seler da, ja. Seler kan være viktig for sikkerheten, ja :jepp: Vi må nok bytte til sportsdel lenge før vår begynner å reise seg (tyner den skikkelig nå, har lyst å få brukt den til han blir seks måneder i alle fall, men det er på håret at han vokser ut av den nå), og der er det heldigvis seler. :jepp:

Godt moren din var hjemme da, så du slapp å gå hjem med store gnagsår.. :fnise::klemmer:

Jeg syns syv er tidlig :sjenert: Men har jo blitt vandt til det da. Det blir jo som å stå opp til skole eller jobb.

Jeg har også lyst til å bruke bagdelen lengst mulig, og hun har enda endel å gå på. Så derfor kjøpte vi seler nå. For det trengs! Gud for en turbo hun er. Snudde henne rundt, og la hun på ryggen maange ganger før hun endelig sovnet nå.. Gleder meg til selene kommer i posten, og håper virkelig ikke det tar lang tid, for vi trenger de nå!

Ja, hun var en reddende engel. Fristet lite å gå en mil tilbake med de gnagesårene..

Fy faen, GIKK DU TIL BYEN?! Det står det respekt av! :klappe: Det er jo mye kortere vei til byen fra meg, og jeg hadde IKKE giddet å gå dit.

Fie har forresten blitt superbortskjemt, og har ikke lyst til å være i vogna lenger, så nå sitter hun kun på ryggen i bæresele. :P

Kos deg masse masse masse masse masse ikveld! Og ikke bekymre deg for S sin legging osv. :)

Ja, JEG VET! Haha. Og jeg gikk helt til DØGNET! Pluss at jeg gikk en tur på en time her hjemme først. Helt sykt :fnise:

Haha, bortskjemte Fie :ler: Tror aldri jeg har sett noen bruke moby wrap på ryggen før. Men men, da sover hun ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

Dæven! Synes du er flink jeg! :jepp: Står i respekt av deg. Det med vognseler er bare sikkerhet. Vi har allerede byttet til sportsdelen og det er så hendig med de selene, samtidig som C får sett mer av verden. Sovner faktisk lettere nå enn det hun gjorde i bagdelen - hun trives best på siden!

Husk å plastre anklene dine neste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Synes du er flink jeg! :jepp: Står i respekt av deg. Det med vognseler er bare sikkerhet. Vi har allerede byttet til sportsdelen og det er så hendig med de selene, samtidig som C får sett mer av verden. Sovner faktisk lettere nå enn det hun gjorde i bagdelen - hun trives best på siden!

Husk å plastre anklene dine neste gang :fnise:

Jeg er ikke akkurat den aktive typen, så jeg er stolt av meg selv! :fnise: Hadde aldri i mitt liv trodd at jeg kom til å gå herfra og til byen. Det er ganske langt.

Så bra at C trives i sportsdelen :) Kommer nok til å bruke den litt i sommer, sånn at hun får kommet seg opp å sett litt. Hun er jo så fryktelig nysgjerrig, hun lille.

Hehe, ja. Det må jeg huske. Hadde ikke noe gode sko heller, for jeg har mistet Nike joggeskoene mine.. Burde kanskje få meg noen ordentlige gåsko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S nekter å spise i dag! Vanligvis får hun frokost en time etter vi har stått opp, og lunch en time etter hun har fått pupp etter oppvåkning fra første dagsoving. Begge disse måltidene har hun nektet plent i dag. Det er ikke snakk om å få noe inn i munnen hennes. Har fått i henne endel vann, men that's it..

Håper jeg får i henne litt mat etterhvert, sånn at jeg kan få slappet av på jentekvelden jeg skal på i dag..

Jeg har jo hørt at unger styrer det der med mat selv, og at de ikke alltid vil spise så mye, men kan ikke si jeg liker dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...