Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Huff, hørtes ut som en slitsom natt! Men kan jo så klart hende det var pga mye inntrykk og sånt. Får håpe natten som kommer blir bedre. :)

Men nå er det helg, så da får du vel sovet ut litt en av dagene.. :)

Jeg tror nok det ble litt mange inntrykk for henne ja. Denne natten ble bedre, heldigvis.

Fikk sovet ut litt i dag :)

:klemmer:

Det kan ha blitt for mange inntrykk, så hun var oppspilt!

Forhåpentligvis er det ikke det. :jepp::klemmer:

Tror nok det. Ble mange inntrykk for meg til og med :fnise: Så da er det ikke rart det tar litt overhånd med den lille kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo smart :) Men er nok grenser til hvor lenge jeg orker å holde på med den pumpa også. Det er kjedelig syntes jeg. Hehe.

Det skjønner jeg godt! I begynnelsen var det bare det at hun vrei seg unna, og alt annet var mer spennende, men nå blir jeg klort og slått i puppen, og brystvortene mine er veldig følsomme, så det gjør vondt...

uff, jeg visste ikke at det var så ille... :kose: skjønner at du ikke orker den krigen! Kred til deg :pls:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å lete etter en smily som tilsier at jeg er trøtt, men jeg er T R Ø T T!

S våknet hvert kvarter i hele natt.. Aner ikke hva det var, for hun var ikke sulten hver gang, men måtte vugges tilbake i søvn, så var det påan' igjen.

Og etterpå skal vi på 6- månederskontroll, også er det babysvømming etter det igjen. Nevnte jeg at jeg er trøtt? Vel, det er jeg.

Klokken syv ga jeg opp, også sto vi opp. Hun er fornøyd og i godt humør ihvertfall, og mammaen syns det er godt at hun er søt :fnise:

I går hadde vi svigers på middag. Det var koselig :) Ellers har helgen gått med til å shine opp både inne og ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff uff det hørtes slitsomt ut ! Skjønner ikke at du har energi til å dra på babysvømming. Tror jeg hadde ligget i koma.. :P

Håper dagen blir bra i alle fall, og at hun tar en lang lur så du kan sove litt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff uff det hørtes slitsomt ut ! Skjønner ikke at du har energi til å dra på babysvømming. Tror jeg hadde ligget i koma.. :P

Håper dagen blir bra i alle fall, og at hun tar en lang lur så du kan sove litt også. :)

Jeg er i koma :fnise: Skikkelig lightheaded, men føler jeg må dra siden vi har betalt så mye for det. Dessuten syntes forloveden det er så koselig, og det er ikke mye han syns er koselig/gøy som vi kan gjøre alle tre.

Hun skal nok sove snart, men vet ikke om jeg tør å legge meg, tilfelle hun ikke sover så lenge. Dessuten skal vi på helsestasjonen også, så får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har gått i ett. Jeg hentet forloveden på jobb, vi dro på helsestasjon. Alt var bra med S, og bedre enn bra. Hun nærmer seg godt 8 kilo, og følger sin egen kurve perfekt. Etterpå dro vi hjem, og pakket til babysvømming. Babysvømmingen var kos, og så dro vi hjem å lagde middag, og ga kveldsmat til S, og nå er hun i seng.

Veldig snart skal vi se på Paradise Hotel... :sjenert: Jeg D Ø R av Iselin. Er det mulig, liksom :fnise:

Håper denne natten blir bedre enn den forrige! *Krysser fingre og tær* Mamma trenger søvn, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Dagen i dag har gått i ett. Jeg hentet forloveden på jobb, vi dro på helsestasjon. Alt var bra med S, og bedre enn bra. Hun nærmer seg godt 8 kilo, og følger sin egen kurve perfekt. Etterpå dro vi hjem, og pakket til babysvømming. Babysvømmingen var kos, og så dro vi hjem å lagde middag, og ga kveldsmat til S, og nå er hun i seng.

Veldig snart skal vi se på Paradise Hotel... :sjenert: Jeg D Ø R av Iselin. Er det mulig, liksom :fnise:

Håper denne natten blir bedre enn den forrige! *Krysser fingre og tær* Mamma trenger søvn, lille venn.

Det er godt å lese at alt er bedre enn bra med S! :jepp: Det visste vi da. :fnise:

Jeg følger ikke med på Paradise (er ikke her i Nederland vet du), er Iselin så blond at det er grusom eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å lese at alt er bedre enn bra med S! :jepp: Det visste vi da. :fnise:

Jeg følger ikke med på Paradise (er ikke her i Nederland vet du), er Iselin så blond at det er grusom eller?

Alt er bra med S vettu :jepp:

Ja, det gjør vondt :fnise: Er helt vilt. Men du skjønner det.. At: "Jeg er kanskje ikke sånn psykiskli smart, men jeg er veldig smart sånn fysiskli" og "Paradise er så mye finere U-live liksom".

---

Fire oppvåkninger i natt.. Jeg vil sove! Ga hun pupp alle gangene, og bleia var skikkelig full til morgen i dag. Hun skal jo ikke måtte trenge mat på natten lenger, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få snudd det, og gitt henne mer mat på dagtid. Syns jo ikke jeg gjør annet enn å mate S. Men vi gir jo ikke fulle porsjoner da, men det skjønner jeg ikke hvordan vi skal klare heller. Når det er stopp, så det er stopp..

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi har vist begge dårlige netter for tiden. Frustrerende..

Enn om du prøver å gi flere måltider da? Eller prøve med vann om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Å herre! Haha! Skjønner hun at folk ler av henne og ikke med henne? :P

Huff, det høres ut som dere alle tre har det krevende. I natt våknet C ved midnatt og ble ammet, før hun stod opp 06.30 for neste amming. Jeg skal aldri mer klage!

Har ingen tips på mating, C er et matvrak som mor og far si.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi har vist begge dårlige netter for tiden. Frustrerende..

Enn om du prøver å gi flere måltider da? Eller prøve med vann om natten?

Uff, ja..

Nei, det var smart! Da får jeg kanskje snudd det, sånn at hun er sulten på dagen, og kan spise seg mett da. Det skal jeg prøve!

Dårlige netter her og. 5 oppvåkninger i natt :sovne:

Kjedelig.. :sovne:

Å herre! Haha! Skjønner hun at folk ler av henne og ikke med henne? :P

Huff, det høres ut som dere alle tre har det krevende. I natt våknet C ved midnatt og ble ammet, før hun stod opp 06.30 for neste amming. Jeg skal aldri mer klage!

Har ingen tips på mating, C er et matvrak som mor og far si.

Jeg vet ikke :fnise: Forloveden sier at hvis det hadde vært dattera hans, så hadde han vært så flau at han hadde død! Men det er ikke noe vondt i henne da, det er bare ikke noe mellom ørene, stakkars.

Det er ikke så verst. Akkurat nå hadde det vært himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Iselin er noe for seg selv ja.

Huff, kjedelig med så mange oppvåkninger. Hadde det gått ann skulle jeg lånt bort litt av søvnen til B til S. Ikke fordi jeg ikke er fornøyd med sovevanene til B altså, er veldig fornøyd, men så du skulle fått sovet litt ekstra :klemmer: forstår godt at det det er slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Iselin er noe for seg selv ja.

Huff, kjedelig med så mange oppvåkninger. Hadde det gått ann skulle jeg lånt bort litt av søvnen til B til S. Ikke fordi jeg ikke er fornøyd med sovevanene til B altså, er veldig fornøyd, men så du skulle fått sovet litt ekstra :klemmer: forstår godt at det det er slitsomt.

Ja, det er hun! :fnise:

Selv om det ikke er mulig i praksis, så tusen takk :) Du kan jo sende litt sovestøv til S. Så bra at B sover så godt :)

---

I dag skal vi til søsteren til forloveden å spise middag :) Gleder meg alltid til vi skal dit, for hun er kokk, og lager såå god mat! Og jeg vet hun gleder seg til å se S igjen, for hun er en veldig stolt tante! Hun har to barn selv, en på 1 og en på 4. De er både høyt og lavt, men aller mest høyt, så jeg håper ikke S blir altfor sliten. Jeg merker ihvertfall at jeg kan bli litt sliten av det :sjenert: Men jeg tror ikke S kommer til å bli så veldig mye bedre, så det er vel bare å bli vandt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bort fra at det var veldig vanskelig å legge S i går kveld, har dette vært den beste natten på lenge, med bare en oppvåkning. Da ga jeg henne litt vann, og en pupp. Tør ikke tro at det blir en trend, men det er lov å håpe :)

I dag er eneste dagen på lenge, hvor vi ikke har noen avtaler, og det er så deilig! Bare være hjemme i regnværet. Har en hel container med skittentøy som må vaskes, tørkes og brettes, men sånn bortsett fra det..

Når jeg hentet S til morgen i dag, sto hun i sengen. Så ja.. Nå har hun begynt å reise seg i sengen også. Håper bare det tar litt tid, før hun finner ut av hvordan hun klatrer ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: C ligger på magen og gliser hun, heldigvis. Det går sikker tid før S klatrer ut, men det kan også skje når som helst. Det er jo gjerne sånn at det plutselig stopper opp med utvikling en periode. C var tidlig ute på mange ting, før hun plutselig stoppet opp en mindre periode. Nå er hun tilbake til normalen og har noe utvikling igjen.

La oss håpe det er en ny trend. :jepp: C legges 20, våkner opp rundt midnatt for en pupp, så er hun oppe når pappaen hennes reiser på jobb, noe som er rundt 6.. Av og til sovner hun igjen, av og til er hun våken for dagen. Er det noe for dere? Isåfall sender jeg nattesøvnen til C. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: C ligger på magen og gliser hun, heldigvis. Det går sikker tid før S klatrer ut, men det kan også skje når som helst. Det er jo gjerne sånn at det plutselig stopper opp med utvikling en periode. C var tidlig ute på mange ting, før hun plutselig stoppet opp en mindre periode. Nå er hun tilbake til normalen og har noe utvikling igjen.

La oss håpe det er en ny trend. :jepp: C legges 20, våkner opp rundt midnatt for en pupp, så er hun oppe når pappaen hennes reiser på jobb, noe som er rundt 6.. Av og til sovner hun igjen, av og til er hun våken for dagen. Er det noe for dere? Isåfall sender jeg nattesøvnen til C. :fnise:

Det pleier S også. Ligger på magen og pludrer for seg selv. Men i dag stod vi gitt. Håper utviklingen til S kan stoppe opp litt nå :fnise:

S legger seg også 20. Men i går sov hun fra 20-20:30, så sovnet hun, og våknet om hverandre frem til hun endelig falt helt i ro 22:30. Men da våknet hun ikke før 03:30, fikk vann og mat, så sov hun til 08:00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om disse barna råtter seg sammen mot oss. Etter å ha klaget i lengre tid til T hvor tøff nettene er, og at han er nødt til å hjelpe til, ellers klarer jeg det ikke dagene lenger, så kommer natta i natt, første natta han skulle hjelpe til. Hun våkner klokka fire, han står opp gir henne mat, og hun sovner. Hun våkner åtte, jeg gir henne pupp, og hun sover videre helt fram til nå. Ja, nettene virker jo kjempetøffe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om disse barna råtter seg sammen mot oss. Etter å ha klaget i lengre tid til T hvor tøff nettene er, og at han er nødt til å hjelpe til, ellers klarer jeg det ikke dagene lenger, så kommer natta i natt, første natta han skulle hjelpe til. Hun våkner klokka fire, han står opp gir henne mat, og hun sovner. Hun våkner åtte, jeg gir henne pupp, og hun sover videre helt fram til nå. Ja, nettene virker jo kjempetøffe... :sjenert:

Hehe, typisk! Jaja, får håpe det fortsetter sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hentet S til morgen i dag, sto hun i sengen. Så ja.. Nå har hun begynt å reise seg i sengen også. Håper bare det tar litt tid, før hun finner ut av hvordan hun klatrer ut av den.

Oi! N snur seg på magen i senga og i vogna nå, men reiser seg (heldigvis) ikkje ennå. Susar rundt her i stova på magen, på jakt etter ledningar eller puslespelbitane til storesøstra :fnise:

Hurra for god natt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...