Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Huff, det er så slitsomt når de små er syke.. Håper det går bedre med S i dag og at formen er bra :jepp:

Jeg har hørt at de små kan bli dårlige når det er noen tenner på vei opp, så det er jo ikke umulig.

Det var ikke noe gøy. Syntes så synd på jenta mi. Men jeg må få kunne si jeg nøyt at hun var så slapp og kosesyk, for som regel så er det aldri noe kos for meg å få :fnise:

Ja, det er mye mulig. Hun driver å sikler veldig og leker med gommene sine, så det er nok rett før, vil jeg tro.

--

Ååå.. Jeg er så trøtt og sliten! Det går i ett her for tiden. Oppussingen drar ut, og dagene går sånn her: Stå opp med S og være alene med henne, lage middag til oss og svigerfar, passe på S frem til jeg legger henne. Når hun sover, så hjelper jeg til med oppussingen jeg og, også er det natta når alle tre er så slitne at vi ikke tenker klart lenger. Også er det jo opp en eller fler ganger iløpet av natten. På dagtid har jeg også alt ansvar for husarbeidet, så det blir ingen tid for mamma til å slappe av.

Men vi gleder oss så utrolig mye til det er ferdig! Tenke seg at ETT soverom kan være så mye jobb.. Men nå har vi gjort alt utrolig grundig også. Nå er både gulv og alle veggene helt i vater, og isolert riktig. Utrolig dårlig håndtverk det som var der fra før. Ikke bra.

Men dette kommer til å bli utrolig bra, og det jeg gleder meg mest til, er å få S ut fra stua, og inn på rommet sitt. Og.. Få kommoder og møbler som hører til på soverommet ut fra stue og kjøkken. Det ser jo ikke ut her.

I dag kommer forloveden og svigerfar klokken 18. Så er det middag og oppussing til sene kvelden. Aller helst vil jeg legge meg å sove, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du som må ta henne om natten også burde få lov til å slappe av litt :klemmer: Hva med å bestille fra peppes eller noe sånt i dag? Også tar du deg heller et langt og godt bad når dere har spist og S sover? :)

Forloveden din skjønner det sikkert når du sier at du blir så sliten av så lange dager i tillegg til oppstykket søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som må ta henne om natten også burde få lov til å slappe av litt :klemmer: Hva med å bestille fra peppes eller noe sånt i dag? Også tar du deg heller et langt og godt bad når dere har spist og S sover? :)

Forloveden din skjønner det sikkert når du sier at du blir så sliten av så lange dager i tillegg til oppstykket søvn.

Jada, jeg får lov til å gå å slappe av etter at S har lagt seg, men det er jeg som velger å hjelpe til, sånn at det blir litt fortere ferdig. Er bare så lei nå..

--

FOR EN NATT! ... :(

Først måtte jeg amme å bysse i søvn, for så å legge henne i vognen på rommet oppe hos mamma (fordi det bråker sånn her når de pusser opp), og når vi tok kvelden i elleve-tiden, måtte vi hente vognen igjen, og jeg måtte bysse henne i søvn på nytt, og legge henne i sengen sin. I stua.

Oppvåkninger gjennom hele natten. Tror ikke jeg sov mer enn fem og ti minutter av gangen. Klokken 06 klarte jeg ikke mer, så da vekket jeg forloveden og sa: "Nå er det din tur. Nå klarer jeg ikke mer. Mamma over og ut." Så la jeg meg, og fikk sove i to timer. Han måtte komme for sent på jobb, men det dreit jeg i i dag. For nå trengte jeg virkelig litt søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, en skikkelig helvettesnatt.. :( Bra du fikk sovet et par timer på morgenen, men det er jo ikke nok fordeom. Får håpe S også er trøtt og sliten da, slik at hun tar en skikkeli langlur i løpet av dagen. :)

Skulle til å si god natt, men mente så klart at du får ha en flott dag. :) *distree*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Niennas til redning litt over tolv! :) Jeg tar med meg jentene på trilletur (S i vogn, Fie i bæresele), så får du slappe av. Nei, du skal ikke få lov til å krangle på dette. Jeg er eldre enn deg, og har derfor flest stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, en skikkelig helvettesnatt.. :( Bra du fikk sovet et par timer på morgenen, men det er jo ikke nok fordeom. Får håpe S også er trøtt og sliten da, slik at hun tar en skikkeli langlur i løpet av dagen. :)

Skulle til å si god natt, men mente så klart at du får ha en flott dag. :) *distree*

Hun har akkurat blitt lagt ut nå. Spent på hvor lenge hun sover med tanke på hvor lite hun har spist de siste fire timene.. (Bare en pupp). Deilig å få sove litt ja. Men nok var det ikke. Føler jeg trenger å sove en uke i strekk for å komme meg ovenpå igjen :fnise:

Uff! Niennas til redning litt over tolv! :) Jeg tar med meg jentene på trilletur (S i vogn, Fie i bæresele), så får du slappe av. Nei, du skal ikke få lov til å krangle på dette. Jeg er eldre enn deg, og har derfor flest stemmer.

Koselig at dere kommer :) Haha, vi får se på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, leste du den der "du vet du er småbarnsforelder når..." Så var det noen som sa "når du tenker at til neste år, DA skal jeg sove en hel natt". :fnise: Ligger faktisk noe i det der.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, her står du på til du stuper! :nei: må du ikke kjøre deg helt sønder o sammen :hug:

håper du har fått litt avlastning og ro i dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare raskt innom fra mobilen. Ligger i sengen og verker i hele kroppen. Kan ikke huske sist jeg var så syk. S var kjempe syk i går kveld/natt, men har vært mye bedre i dag.

Influensa er ikke noe gøy, men det verste er at jeg ikke klarer å passe på jenta mi :( I sta var det faktisk så ille at jeg ikke klarte å bære henne engang.. Bleh.

Heldigvis er forloveden frisk, så han tar seg litt ekstra av S, sånn at jeg får sove litt innimellom amminger osv.

Er ihvertfall utrolig glad for at S ble bedre, for det var forferdelig å se hun ha det så vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til deg :klemmer:

Husk å roe ned til du er helt frisk.. Hvis ikke er det så fort gjort med tilbakefall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke noe godt å være syk. Godt S er bedre, nå må du ta vare på deg selv! :)

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Er fremdeles like dårlig i dag.. Ligger i sengen og varier mellom å fryse og koke. Var en liten tur oppe i sta, men etter å ha ammet, måtte jeg bare gå å legge meg igjen.

Dette er ikke noe gøy. Har så mye jeg skulle ha gjort, men som jeg ikke får til, og det har aldri vært så rotete og jævlig her før. Fysj.

S er litt snørrete igjen i dag, og litt varm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tredje dagen med influensa, og enda ikke noe bedre.. :( Og jeg som har så mye å gjøre! Blir så frustrert.

Må bare klage litt, for det er ikke noe gøy å være så dårlig med baby i hus, og midt oppi oppussing. Nå mangler bare tapet, gardiner, gulvlister og litt elektrisk.

Planen er å flytte inn senga vår i kveld, sånn at vi får S inn på vårt gamle rom. Men jeg vet ikke om jeg orker.. Må jo vaske gulver og litt sånt.. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes så synd på deg :klemmer: Er Teiting hjemme for tiden, eller får du hjelp av noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... stakkars deg :klemmer:

Men du burde bare prøve å la rotet og ting som burde gjøres ligge og kun fokusere på å bli frisk! Folk forstår at man ikke kan være hushjelp, snekker, småbarnsmamma og ha influensa på en og samme tid... Bare ta deg av jenta di og sørg for masse søvn og drikke så blir du nok snart frisk igjen skal du se!

Masse god bedring!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse god bedring! :klemmer: Det er tungt å være mamma når man har en liten å ta vare på.

Teitingen kan jo kanskje få ryddet litt dersom det ikke bare er snekring fra han kommer hjem til han legger seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes så synd på deg :klemmer: Er Teiting hjemme for tiden, eller får du hjelp av noen andre?

Takk for :klemmer: Ja, han har vært hjemme disse to dagene ihvertfall. Hadde ikke klart meg alene, for jeg klarer såvidt å stå oppreist.

Uff... stakkars deg :klemmer:

Men du burde bare prøve å la rotet og ting som burde gjøres ligge og kun fokusere på å bli frisk! Folk forstår at man ikke kan være hushjelp, snekker, småbarnsmamma og ha influensa på en og samme tid... Bare ta deg av jenta di og sørg for masse søvn og drikke så blir du nok snart frisk igjen skal du se!

Masse god bedring!!! :klemmer:

Tusen takk :)

Jada, jeg vet det, og jeg gjør det. Blir bare så sliten av å se på alt rotet rundt meg hele tiden, men det har blitt litt bedre nå.

Masse god bedring! :klemmer: Det er tungt å være mamma når man har en liten å ta vare på.

Teitingen kan jo kanskje få ryddet litt dersom det ikke bare er snekring fra han kommer hjem til han legger seg. :)

Tusen takk :) Ja, det er ikke noe gøy å være syk når man har en liten baby som krever sitt.

Godt han ikke skal ha pappaperm sier bare jeg :fnise: For da hadde det nok sett sånn her ut hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse god bedring. Ikke gøy å være syk med en liten en. Følte meg helt hjelpesløs de timene jeg ble slått ut med feber på grunn av tette melkeganger. Er så kjipt.

Husk at ingen har angret på at de ikke støvsugde eller ryddet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...