Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Får ikke multisitert fra tlf, men tusen takk TuttaV og Neala :)

Dag fire med influensa nå.. Kan ikke si jeg føler meg noe særlig bedre. Kanskje litt mindre feber, men forkjølelsen har tatt seg skikkelig opp. Får ikke puste og verken lukter eller smaker noe som helst, i tillegg til at jeg må snyte meg hele tiden.. Æsj, hater det!

Forloveden er hjemme i dag og, for det er ikke sjans i helvette for at jeg hadde klart ansvaret for S helt alene nå.. Tror han må på jobb i morgen, og det gruer jeg meg til.

Bortsett fra badet, har han ryddet og vasket leiligheten helt alene i dag!! Og på eget intiativ til og med. Det er ikke dårlig! Jeg har bare drevet med litt småplukk her og der, i mitt eget tempo, og nå ligger jeg langflat i sengen igjen.

Vi har flyttet inn på det nyoppussede rommet vårt nå, og S har fått vårt gamle rom. Vi mangler fremdeles tapet og gardiner, men det kommer seg! Deilig å få alle møblene vekk fra stue og kjøkken. Nå er det litt mer levelig her.

Forloveden reiser til Frankrike på mandag, og blir borte til torsdag... Gruer meg veldig til å være helt alene med alt! Som regel er jeg helt skutt de dagene han har vært borte i 12 timer, og nå blir det godt og vel tre døgn. Ikke er jeg særlg tøff på å sove alene heller :sjenert: Litt skummelt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg som er syk så lenge altså..blir nok slitsomt i morgen ja, men hva kan man gjøre.. :sukk:

Får håpe du blir frisk til neste uke da sånn at det ikke blir tyngre enn det trenger.. jeg er også alene neste uke, menmen...

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du jeg skal komme en tur på fredag og passe S litt? :)

Og ikke frykt, neste torsdag har vi lunsjdate :D Jeg har planen klar, du og S skal komme hit og få verdens beste bursdagslunsj EVER! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som er syk så lenge altså..blir nok slitsomt i morgen ja, men hva kan man gjøre.. :sukk:

Får håpe du blir frisk til neste uke da sånn at det ikke blir tyngre enn det trenger.. jeg er også alene neste uke, menmen...

God bedring :)

Han blir hjemme i morgen, men da må jeg komme meg til legen å få attest.

Da kan vi syntes synd på hverandre neste uke :fnise:

Tusen takk :)

Vil du jeg skal komme en tur på fredag og passe S litt? :)

Og ikke frykt, neste torsdag har vi lunsjdate :D Jeg har planen klar, du og S skal komme hit og få verdens beste bursdagslunsj EVER! :D

Du er så SØT! :) Gleder meg!

--

Er enda ikke noe bedre.. Prøvde å ringe legen i hele dag, men det var umulig å komme gjennom. Så jeg får prøve igjen i morgen. Har mistanke om at det har utviklet seg til en bihulebetennelse her, så da kan jeg jo kanskje få noe for det.

Fikk vite i sta at forloveden ikke kommer hjem fra Frankrike før på kvelden på bursdagen min.. Og da er jeg nok så utslitt at jeg bare går å legger meg. Kjipt, men men.

Litt sånn baby:

Vi har kuttet ut lunch-måltidet til S, og tror nok det var rette valget. For nå sklir frokost, middag og kvelds ned på høykant. Før gruet vi oss alltid til mating, for det var ikke snakk om at hun ville ha. Stakkars, hun var nok mett.

Ellers hoster hun endel og snørrer litt. Ikke helt på topp hun heller, men hun er ihvertfall i godt humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at forloveden blir borte så og si hele bursdagen din. Men bra du har en så snill venninne som Niennas til å lage bursdagslunsj til deg :)

Sender deg en stor god bedring-klem :klemmer: håper du får tak i legen i morgen, og at du kan få noe for det. Er fælt å være så syk og ikke kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at forloveden blir borte så og si hele bursdagen din. Men bra du har en så snill venninne som Niennas til å lage bursdagslunsj til deg :)

Sender deg en stor god bedring-klem :klemmer: håper du får tak i legen i morgen, og at du kan få noe for det. Er fælt å være så syk og ikke kan gjøre noe med det.

Pssh.. Teita tror det er bursdagslunsj, men egentlig er det en kjempefest! Har til og med fått leid privatfly for å hente Delphina i Nederland! Har spart i månedsvis for å få råd til champagne til alle de 100 nærmeste KG-vennene til Teita. ALLE SOM LESER DAGBOKA ER INVITERT! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pssh.. Teita tror det er bursdagslunsj, men egentlig er det en kjempefest! Har til og med fått leid privatfly for å hente Delphina i Nederland! Har spart i månedsvis for å få råd til champagne til alle de 100 nærmeste KG-vennene til Teita. ALLE SOM LESER DAGBOKA ER INVITERT! :fnise:

Åh, herlig! JEG KOMMER!! Er det meninga Teita ikke skal vite om dette, så jeg skal hviske?

:fnise:

Edit: jeg glemte å skrive Teita med stor T :sjenert:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er kjipe greier. Nå har du slitt såpass lenge at jeg syns den kan slippe taket. Kjedelig at du ikke engang kommer gjennom til legen! De har ikke elektronisk timbestilling?

Tøft med 3 dager hjemme alene også, godt du har Niennas som styrer litt for deg. Kanskje din kjære overrasker deg med noe hyggelig en annen dag/kveld siden han er borte på dagen din? :vetikke:

Så bra at malingen går bedre! Ammer du fortsatt like mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, teite influensa! Nå kan den godt slippe taket syntes jeg. Slitsomt å gå syk så lenge! :tristbla:

Sender masse bli-frisk-tanker til deg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) Skal svare dere senere, men skriver fra mobilen nå.

Jeg er fremdeles syk. Faktisk blitt verre igjen! :( Følte jeg var på bedringens vei i går, men der tok jeg visst feil..

Begynner å bli litt nervøs, med tanke på at forloveden reiser på mandag. Jeg kan ikke være syk OG alenemamma da..

I morgen er det familiebursdag, og jeg må bli hjemme, selv om jeg har veldig lyst å dra. Det er kjedelig, men pappaen tar ihvertfall med seg S en tur.

Vi er skikkelig serienerder, og følger med på det meste, men nå har jo alt tatt sommerferie, så vi har begynt å se på Suits. Bra serie sålangt.

S er bare i godt humør, og i går sov hun fra 1930-02 og til 0630 etter amming. Beste natten på en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh nei nå må du blir frisk, altså!! Spesielt siden han skal reise bort, ja.

Vi er forøvrig også glad i å se på serier. Har sett blant annet Walking dead, Games of thrones, Terra Nova, Homeland, Sparticus, Big bang theory og sikkert mer. Også har vi jo ett par serier som vi ikke ser sammen da, blant annet Greys og frustrerte fruer :fnise:

GOD bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at forloveden blir borte så og si hele bursdagen din. Men bra du har en så snill venninne som Niennas til å lage bursdagslunsj til deg :)

Sender deg en stor god bedring-klem :klemmer: håper du får tak i legen i morgen, og at du kan få noe for det. Er fælt å være så syk og ikke kan gjøre noe med det.

Det er veldig kjipt :jepp:

Ja, veldig koselig at hun ordner bursdagslunch for meg :)

Tusen takk :)

Pssh.. Teita tror det er bursdagslunsj, men egentlig er det en kjempefest! Har til og med fått leid privatfly for å hente Delphina i Nederland! Har spart i månedsvis for å få råd til champagne til alle de 100 nærmeste KG-vennene til Teita. ALLE SOM LESER DAGBOKA ER INVITERT! :fnise:

Haha! :fnise:

Influensa er kjipe greier. Nå har du slitt såpass lenge at jeg syns den kan slippe taket. Kjedelig at du ikke engang kommer gjennom til legen! De har ikke elektronisk timbestilling?

Tøft med 3 dager hjemme alene også, godt du har Niennas som styrer litt for deg. Kanskje din kjære overrasker deg med noe hyggelig en annen dag/kveld siden han er borte på dagen din? :vetikke:

Så bra at malingen går bedre! Ammer du fortsatt like mye?

Ja.. Jeg gruer meg veldig til å være alene så lenge. Veldig koselig med Niennas som stiller opp ihvertfall:) Hviler på at han kommer til å tenke så langt.. Men vet han har kjøpt gave da:)

Jeg ammer på kvelden før hun legger seg, natten, morningen og noen ganger som "lunch".

Uff, teite influensa! Nå kan den godt slippe taket syntes jeg. Slitsomt å gå syk så lenge! :tristbla:

Sender masse bli-frisk-tanker til deg!! :klemmer:

Tusen takk :) Veldig kjedelig å være syk så lenge, ja..

Ååh nei nå må du blir frisk, altså!! Spesielt siden han skal reise bort, ja.

Vi er forøvrig også glad i å se på serier. Har sett blant annet Walking dead, Games of thrones, Terra Nova, Homeland, Sparticus, Big bang theory og sikkert mer. Også har vi jo ett par serier som vi ikke ser sammen da, blant annet Greys og frustrerte fruer :fnise:

GOD bedring :klemmer:

Vet ikke hva jeg gjør om jeg ikke er bedre innen mandagen.. :vetikke:

Her ser vi på: House, The big bang theory, Chuck, How I met your mother, Dexter, Two and a half man, og noen flere jeg ikke kommer på i farta.

Alene ser jeg på: Gossip girl, NCIS, Frustrerte fruer, Greys anatomy, 90210 osv.

House og Frustrerte fruer er jo ferdig nå da..

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er kjipt at frustrerte fruer er ferdig altså. Mnmen :)

Ja.. :( Men men, alt må ta en slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. :( Men men, alt må ta en slutt.

Likte ikke avslutningen jeg da. Men det var nå så.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har forloveden tatt med seg S i familiebursdag, mens jeg har vært alene hjemme i fire timer. Hodet mitt har sprengt så forferdelig i tillegg til at jeg fremdeles er syk, så jeg har egentlig bare sovet..

I morgen skal vi ha god middag, siden det er siste dagen før han reiser til Frankrike, men jeg har jo verken smak eller lukt, så er egentlig litt likegyldig til hva jeg spiser disse dager :fnise: Det er så kjedelig å ikke smake noe som helst, for jeg er jo så glad i mat! Vært syk i akkurat syv døgn nå. UTROLIG kjedelig.

Savnet S mens hun var borte i sta da, så det var koselig å se henne igjen :) Ifølge forloveden hadde det visst virket som om hun savnet mammaen sin også. Men samtidig, så var det litt deilig å være helt alene, uten noen form for ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå tror jeg S holder på med sin første tann! :) Kjenner en spiss kant i midten i undermunnen, pluss at hun plutselig har begynt å bite meg i puppen, sikler mye og lager sånne rare lyder og bevegelser med munnen (vanskelig å forklare).

Jeg er fremdeles syk (!!) Lurer på om dette aldri har tenkt å gå over.. Blir gal snart. Mest av alt, vil jeg ha tilbake smaken, for det er utrolig kjedelig å spise mat en hel uke uten å smake noe som helst. Pluss at vi skal ha veeldig god middag i dag, som jeg ikke får nyte. Okse indrefilet, fløtegratinerte poteter og soppstuing <3

Ellers skal vi shine opp leiligheten litt i dag, sånn at ikke jeg må starte den nye uken som syk og alenemamma med å rydde og vaske. For det orker jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du time hos legen eller?! Kan jo ha gått over til bihulebetennelse, som du skrev tidligere.... Kjedelig å ikke kunne smake sånn deilig mat! Håper det er myyyye bedre når du våkner, slik at du slipper å føle deg dårlig OG være alene. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig at det ikke har gått over enda! Som TuttaV sier, det kan jo være bihulebetennelse. Da jeg hadde det i mars var jeg veldig syk, og det var helt forferdelig. Hadde jeg ikke hatt mamma og de da, så hadde jeg ikke klart å ta meg av Lillemor, det er ekkelt å tenke på.

Håper virkelig det roer seg snart nå da, så nærme bursdagen din som det er også.

Og jeg må bare si, S er helt nydelig :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du time hos legen eller?! Kan jo ha gått over til bihulebetennelse, som du skrev tidligere.... Kjedelig å ikke kunne smake sånn deilig mat! Håper det er myyyye bedre når du våkner, slik at du slipper å føle deg dårlig OG være alene. :kose:

Fikk ikke time før i dag, så den takket jeg nei til. Men sa at jeg kom til å ringe etter en hastetime dersom jeg ikke ble noe bedre. Er nok bihulebetennelse ja. Kjøpte sånn nesehorn på apoteket i går, og det hjalp faktisk litt.

:kose:

Så utrolig kjedelig at det ikke har gått over enda! Som TuttaV sier, det kan jo være bihulebetennelse. Da jeg hadde det i mars var jeg veldig syk, og det var helt forferdelig. Hadde jeg ikke hatt mamma og de da, så hadde jeg ikke klart å ta meg av Lillemor, det er ekkelt å tenke på.

Håper virkelig det roer seg snart nå da, så nærme bursdagen din som det er også.

Og jeg må bare si, S er helt nydelig :rodmer:

:klemmer:

Ja, det er helt forferdelig å være syk når man har en baby å passe på! Hadde så dårlig samvittighet.. Heldigvis fikk forloveden være hjemme fra jobb, ellers vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart det. Bihulebetennelse er ikke digg! :nei:

Er bedre nå :) Heldigvis! For nå er jeg alene..

Tusen takk! Og det samme til N! :rodmer:

--

NÅ er jeg alene. Forloveden reiste akkurat, og det er så tomt her. En helt merkelig følelse. Er jo vandt til at han reiser på jobb osv, men det føles annerledes ut nå. Helt sikkert fordi jeg vet han ikke kommer hjem før torsdag. Er første gang vi har vært borte fra hverandre, og det blir nok rart for han å være så lenge fra S. Lurer på om hun kommer til å glemme han?

Heldigvis kommer Niennas en tur etterpå! Hater å være alene.. Gruer meg skikkelig til i natt, for jeg er så natteredd alene. Ble!

Formen er forresten betrakerlig bedre! Ikke helt optimal, men mye bedre. Og ikke nok med det, men S sov natten gjennom! Utrolig deilig. Håper det er en trend hun har tenkt å fortsette med mens vi er alene.

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...