Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Bra du har blitt beder :) Får håp det fortsetter sånn.

S vil huske han ja :) Min samboer har vært borte noen dager flere ganger hitil, men O har kjent han igjen fordeom :) Han kjenner igjn mormoren sin også, som han ser en gang i uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du har blitt beder :) Får håp det fortsetter sånn.

S vil huske han ja :) Min samboer har vært borte noen dager flere ganger hitil, men O har kjent han igjen fordeom :) Han kjenner igjn mormoren sin også, som han ser en gang i uka. :)

Ble bedre, så ble jeg verre igjen..

Ok:) Vet jo at de små har kortidshukommelse, så var litt usikker.

--

Puuh..! Sliten..

Niennas og Fie var her en tur i sta, og det var koselig, selv om jeg ikke følte meg mye til selskap, og det ble litt stress med S som også ble syk igjen.

Hun begynte plutselig å spy slim! Da fikk jeg litt panikk. Leste litt rundt, og fant ut at det mest sannsynlig er fordi at babyer ikke kan snyte seg, så kommer slimet gjennom halsen og ut munnen i stede.

S har ikke vært noe bra i dag, stakkar. Snørrer, hoster og feber. Hun fikk litt MM i nesen og en paracet før hun la seg. Håper på en god natt.

Har vært litt tungt for meg, som syk, og plutselig skal gjøre alt selv, men dagen har gått ganske bra egentlig. S har bare sovet en gang iløpet av dagen (2 timer), men det har hun gjort de siste dagene, så lurer på om hun bare vil ha/trenger en lur på dagtid. Hun var ihvertfall veldig trøtt i kveld, så det ble senga 1915.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg :klemmer:

Aner ikke om dette med slim, men bra du fant ut av det :jepp: Men S har jo vært mye syk i det siste..Du skulle ikke tatt henne en tur til lege? :klo:

Kan hende jeg ikke har fått med meg at du allerede har gjort det da, men.. :)

Håper virkelig S sover godt i natt, slik at du får sovet mest mulig ut :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg :klemmer:

Aner ikke om dette med slim, men bra du fant ut av det :jepp: Men S har jo vært mye syk i det siste..Du skulle ikke tatt henne en tur til lege? :klo:

Kan hende jeg ikke har fått med meg at du allerede har gjort det da, men.. :)

Håper virkelig S sover godt i natt, slik at du får sovet mest mulig ut :klemmer:

Nei, har ikke vært hos legen med henne, men hadde jo selvfølgelig dratt dersom jeg så det nødvendig. Men det er nok bare første forkjølelsen hennes, som er vanlig å få da de første tennene bryter gjennom.

S sov godt :) Men jeg sov ikke like godt da. Håper du fikk en fin natt!

--

Syv til syv med en oppvåkning er ikke verst! Hun våknet 0230 og fikk mat. Jeg derimot, brukte lang tid på å sovne, og sovnet ikke før nærmere ett. Pluss at jeg våknet endel ganger iløpet av natten. Men jeg fikk ihvertfall slappet av lenge alene i går kveld. Er utrolig sliten nå, men håper det går over etterhvert :)

Skal kanskje på cafe med en kamerat i dag. Men jeg sendte melding til forloveden å spurte om jeg fikk lov, og han sa nei. Denne kameraten har jeg kjent i nesten ti år, og vi har delt alt sammen. Forloveden vet godt hvem han er, og at han har lyst på meg, men likevel så er vi jo bare venner, og jeg har jo ikke lyst på han. Syns jeg burde få lov, siden jeg aldri har gjort noe som gjør at han kan tvile på meg. Dessuten er det på en offentlig cafe, midt i byen. Er jo ikke akkurat sånn at vi skal ligge i sengen å kose.. Kjenner jeg blir litt matt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lov til å dra på cafe tilslutt, men etter jeg hadde dusjet, så ble jeg så dårlig igjen at jeg ikke orket.

Ellers har jeg bare småryddet litt i dag, og spist middag hos moren min.

S har begynt å bare sove en lur på dagtid. Altså, hun er våken fra 07-11 og sover i to timer frem til 13. Etter det er hun våken helt frem til leggetid klokken 19 igjen. Tror ikke det er helt vanlig? Men det er sånn hun har styrt det selv ihvertfall.

Hun er jo da veldig trøtt på kvelden, så det går mye fortere å legge henne enn det det gjorde før. I dag var hun så mett at hun ikke ville ha pupp, så jeg trodde det kom til å bli utrolig vanskelig å bysse henne i søvn uten pupp, men etter et minutt med vugging i armene mine, så sloknet hun. Tror det er den letteste leggingen på lenge :fnise: Ble natta kvart på syv i dag.

Håper på en like god natt i natt, med bare en oppvåkning, og opp klokken syv. Det hadde vært deilig :)

I morgen kommer en venninne hit etter jobb, og vi skal ha jentekveld med taco. Er første gangen hun kommer hit, og andre gangen hun ser S. Tror det blir veldig koselig :) Håper bare at jeg har blitt litt friskere, for jeg har ikke så mye energi når jeg er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat statusen til han ene som forloveden er i Frankrike med, på Facebook: "Drita i Paris kan annbefales på det sterkeste"... Kjente et stikk i hjertet, men vet jo at jeg helt sikkert overreagerer. Han må jo få lov til å drikke mens han er der, og tror ikke han har gjort noe dumt, men likevel...

Fin natt i natt også! :) S sov fra 19-0130, fikk mat og sov til 07 igjen :) Det kan jeg leve med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:klemmer: synes sykdommen kan forsvinne nå jeg, sånn at du får energien tilbake. :jepp:

Høres også som dere hadde en god natt, vet ikke når C kom i sengen vår jeg. :skratte: Hun dukker plutselig opp i løpet av natten og jeg vet ikke hvordan... :sjenert:

Jeg skjønner det stikker litt, men jeg tror ikke R har gjort noen ting, bare kost seg litt med alkohol. Jeg vet hvordan det føles.. :klemmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du ble dårlig IGJEN!

Men så godt at det i det minste gikk bra både på kveld og natt. :) En oppvåkning per natt, som i tillegg ikke tar halvtime-time høres deilig ut! :)

Hadde nok stukket litt hos meg også, så ser den! Men det har nok gått bare bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: synes sykdommen kan forsvinne nå jeg, sånn at du får energien tilbake. :jepp:

Høres også som dere hadde en god natt, vet ikke når C kom i sengen vår jeg. :skratte: Hun dukker plutselig opp i løpet av natten og jeg vet ikke hvordan... :sjenert:

Jeg skjønner det stikker litt, men jeg tror ikke R har gjort noen ting, bare kost seg litt med alkohol. Jeg vet hvordan det føles.. :klemmer:

Jeg er betraktelig bedre, men ikke helt optimal enda.

Kommer hun seg dit alene, eller er det du som henter henne i ammetåka? :fnise:

Jeg tror ikke det jeg heller, men tror det er noe som henger i fra fortiden, som gjør at jeg reagerte slik som jeg gjorde på dette. Føler det ødelagte dagen min.

Kjedelig at du ble dårlig IGJEN!

Men så godt at det i det minste gikk bra både på kveld og natt. :) En oppvåkning per natt, som i tillegg ikke tar halvtime-time høres deilig ut! :)

Hadde nok stukket litt hos meg også, så ser den! Men det har nok gått bare bra. :)

Ja, har vært syk lenge nå.. Men det er nok fordi jeg utviklet bihulebetennelse. Da ble det på en måte to sykdommer jeg måtte gjennom.

Kveldene og nettene har vært veldig bra mens jeg har vært alene, og det er utrolig deilig. Vet ikke hvordan jeg skulle kommet meg gjennom dagene dersom nettene var helt umulige.

Ja, det skjønner jeg.. :klemmer: Det verste er at alt det "store" han gjør i Paris, får jeg vite gjennom andre han er på tur med på Facebook, - ikke fra han. Og det irriterer meg litt. Det krever mye fra meg akkurat nå, å ikke sende han melding, men jeg skrev et brev til han på Facebook i går, og sa at nå gidder ikke jeg å ta kontakt før han gjør det, for det er alltid jeg som tar kontakt. Så får vi heller se om han klarer å avse noen sekunder til å sende meg en melding eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener! Kjæresten min har vært dårlig opp gjennom alle årene på å være den som sender melding først!! Det er så kjipt, og man føler jo at man blir glemt. Men i går så hadde jeg det faktisk ganske travelt, så jeg våknet til en melding han sendte i går, om at jeg måtte være flinkere til å sende han melding i dag.. :fnise:

Typisk mannfolk. De tar ikke initiativ, lar oss gjøre det, men når de plutselig selv kjenner på at den andre ikke tar kontakt, ja DA er det kjipt.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener! Kjæresten min har vært dårlig opp gjennom alle årene på å være den som sender melding først!! Det er så kjipt, og man føler jo at man blir glemt. Men i går så hadde jeg det faktisk ganske travelt, så jeg våknet til en melding han sendte i går, om at jeg måtte være flinkere til å sende han melding i dag.. :fnise:

Typisk mannfolk. De tar ikke initiativ, lar oss gjøre det, men når de plutselig selv kjenner på at den andre ikke tar kontakt, ja DA er det kjipt.. :gjeiper:

Hehe, ja :fnise:

Skulle bare ønske jeg fikk vite hva han holdt på med, før andre folk bretter ut om det på Face..

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleeh... Tante rød på besøk. Kanskje derfor jeg har vært så følsom, og kanskje overreagert? :klo:

Fikk melding av forloveden, men det sto ingenting om at han hadde vært ute hele natten, så jeg svarer ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleeh... Tante rød på besøk. Kanskje derfor jeg har vært så følsom, og kanskje overreagert? :klo:

Fikk melding av forloveden, men det sto ingenting om at han hadde vært ute hele natten, så jeg svarer ikke..

Rart han ikke sa ne om det..Hva om du spør konkret hva han gjorde i går kveld da? Kanskje han bare ikke har tenkt over å nevne det..

Mensen er kjipt...Jeg får ikke det nå når jeg går på Cerazette da, så det er jo litt godt. Men blir PMS fordeom :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart han ikke sa ne om det..Hva om du spør konkret hva han gjorde i går kveld da? Kanskje han bare ikke har tenkt over å nevne det..

Mensen er kjipt...Jeg får ikke det nå når jeg går på Cerazette da, så det er jo litt godt. Men blir PMS fordeom :fnise:

Enten så er han ikke klar over at det kom på Facebook at de var ute i går (han har ikke vært pålogget siden), sånn at han ikke ser noe vits i å fortelle meg det, eller så glemte han det bare. Uansett, så gidder jeg ikke ta kontakt med han eller svare.. Er fire timer siden han sendte melding nå, og han har ikke sendt noe mer, så vi får se.

Jeg går også på Cerazette, og har ikke hatt mensen siden jeg begynte på den for seks måneder siden, men kom en liten blødning i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er han ikke klar over at det kom på Facebook at de var ute i går (han har ikke vært pålogget siden), sånn at han ikke ser noe vits i å fortelle meg det, eller så glemte han det bare. Uansett, så gidder jeg ikke ta kontakt med han eller svare.. Er fire timer siden han sendte melding nå, og han har ikke sendt noe mer, så vi får se.

Jeg går også på Cerazette, og har ikke hatt mensen siden jeg begynte på den for seks måneder siden, men kom en liten blødning i dag..

Hmmm..Får håpe han tar kontakt snart!!

Ah, men da er jeg vel ikke sikret jeg heller.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..Får håpe han tar kontakt snart!!

Ah, men da er jeg vel ikke sikret jeg heller.. :gjeiper:

Han sendte enda en melding: "Hvordan går det hjemme?:)" og da skrev jeg hele regla... Den har han ikke svart på.

--

Nå kommer snart en venninne av meg, og vi skal ha jentekveld med taco :) Det blir koselig. Håper det går lett å legge S i dag, sånn at jeg slipper å bruke masse tid på det. Hun måtte ha en liten lur til i dag, pga flyalarmen vekket henne fra første.. (Ble sinna ja!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratlerer med dagen! Hopp og sprett! :hoppe: :hoppe: :gratulerer: :blåse: :bursdag::bursdag:

Håper du får en fin dag. :)

Og håper du koste deg med jentekveld i går! Vi spiser taco nesten hver fredag vi...Men du klarte altså å friste meg likevell :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratlerer med dagen! Hopp og sprett! :hoppe: :hoppe: :gratulerer: :blåse: :bursdag::bursdag:

Håper du får en fin dag. :)

Og håper du koste deg med jentekveld i går! Vi spiser taco nesten hver fredag vi...Men du klarte altså å friste meg likevell :ler:

Tusen takk! :)

Taco er alltid godt! Jeg koste meg :)

--

Jentekvelden i går var veldig koselig, men det var veldig vanskelig å legge S, så det var litt dumt. Siden hun ble vekket av flyalarmen i går når hun hadde dagluren sin, så måtte jeg trille henne i søvn litt senere, fordi det hadde blitt for lenge å være våken frem til leggetid. Så da var hun ikke trøtt i det hele tatt når hun skulle legge seg, så jeg fløy mye frem og tilbake.

Når hun endelig sovnet, sov hun frem til 04 før hun våknet for mat, og vi sto opp 06.. Jeg er utrolig trøtt, for jeg har slitt så med å finne søvnen selv disse dagene mens forloveden har vært borte :( Men men.

Moren min kom hit til morningen i dag med bursdagsgave. Det var veldig koselig :)

Nå har jeg akkurat gitt Sophie frokost, så skal vi snart ordne oss for å reise til Niennas som har stelt i stand bursdagslunch til meg :hjerte: Gleder meg! Senere i dag kommer også forloveden hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen,Teita! Jeg skal skjemme deg bort etterpå, jeg, sånn at du får slappet av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen,Teita! Jeg skal skjemme deg bort etterpå, jeg, sånn at du får slappet av ;)

Du er så snill! :grine: S og jeg gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...