Gå til innhold

Dream lakris-is

Anbefalte innlegg

Skrevet
;) "Løøp og kjøøøp"! :opplyser:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo en annen lakris-is på markedet her til lands som også er veeeeldig god, og det er den fra Hjem-is.

Ja, den er kjempegod, men den isbilen kommer ikke til meg lenger :(

De hadde også Tyrkisk pepper-is for inntill et par år siden, men tok den ut av salg.

Skrevet (endret)

Jeg har enda ikke funnet den i Trondheim, vært på meny, rema og ica. :forvirret:

Men tviler på at den slår lakrisisen fra Cielo uansett da, for den er nærmest perfeksjon. ;) Den er bare sinnsykt dyr!

Endret av Alice i Eventyrland
Skrevet
Men tviler på at den slår lakrisisen fra Cielo uansett da, for den er nærmest perfeksjon. Den er bare sinnsykt dyr!
Har ikke smakt den heller jeg. Men i grunnen kan de koste så mye de bare vil, for uten min regelmessige is, blir jeg som et sinnsykt dyr, og det er om mulig verre enn at den koster sinnsykt dyrt. ;)
Skrevet

Jeg har enda ikke funnet den i Trondheim, vært på meny, rema og ica. :forvirret:

Men tviler på at den slår lakrisisen fra Cielo uansett da, for den er nærmest perfeksjon. ;) Den er bare sinnsykt dyr!

Den gjør ikke det, dessverre. Men det er en veldig god nr.2! :Nikke:

Skrevet

Jeg fant den på ica maxi på Moholt i Trondheim.

Im in heaven :pls: den var goood ja. Deilig at det er lakris is på markedet igjen som jeg kan få tak i. :)

Skrevet

Jeg og flere har jo skrevet hvor vi har kjøpt den. Jeg har skrevet to ganger at jeg har funnet den på Obs! både på City syd og City lade.

Skrevet

Jeg fant den på Obs Lade i går! :) Kjempegod ja, men foretrekker lakris i lakris-form jeg. ;) Men har allerede spist hele boksen da... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg raidet alle butikkene i nærområdet, men måtte gå 8 iskalde km til coop (bergen) før jeg fant den! Og der var det bare en boks igjen, og den ble min :hjerte: Den var absolutt himmelsk og verdt den lange turen! Takk så mye for denne tråden og tipset om en helt nydelig is :-D

Hvilken coop??!!??

Skrevet

Da jeg fikk høre om denne nyheten fra TS (TUSEN TAKK :hoppendeglad: ), løp jeg av meg bena på vei til nærmeste butikk. Jeg sverger på at alle kundene rottet seg sammen rundt isdisken, så jeg bante meg vei. :rope: Rope måtte jeg også nesten for å komme fram :sukk:

Men jeg fikk med meg den eneste ene de hadde i byen som inneholder omtrent 14 000 sjeler!! (Jeg VET at kassadamen skulte på meg da hun kjørte lakrisisen min gjennom prisleseren)

På vei hjem måtte jeg smake en liten bit (jeg var så forutseende å ta med meg en av disse Diplom-is plastskjeene) Innen jeg kom jeg, var saken klar :opplyser:

:pls: Jeg er nå offisielt avhengig!

• Liker 2
Skrevet

Hvilken coop??!!??

Coop extra på danmarksplass :) Løøøp og kjøp!

Skrevet

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å prøve lakris-isen. Er redd jeg skal bli skikkelig hekta og avhengig. Prøver å få i meg så lite sukker som mulig, og har det egentlig best da. Inni mellom skeier jeg ut, men kjenner det på formen etterpå.

En slik åpenbar fristelse som denne lakris-isen kan bli vanskelig å stå i mot. Hittil har jeg bare kjøpt lakris-is hvis jeg har vært i Sverige eller Danmark, og da har jeg klart å begrense meg ganske bra.

• Liker 1
Skrevet

Var på OBS City Lade i går, der var de utsolgt. :kjefte:

Skrevet

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å prøve lakris-isen. Er redd jeg skal bli skikkelig hekta og avhengig. Prøver å få i meg så lite sukker som mulig, og har det egentlig best da. Inni mellom skeier jeg ut, men kjenner det på formen etterpå.

En slik åpenbar fristelse som denne lakris-isen kan bli vanskelig å stå i mot. Hittil har jeg bare kjøpt lakris-is hvis jeg har vært i Sverige eller Danmark, og da har jeg klart å begrense meg ganske bra.

Skjønner deg godt. Skal heller ikke ha i meg så mye sukker om dagen. Venter til nærmere sommer og varme.

Ble inspirert av en Ben & Jerryis-tråd her for en tid tilbake. Det endte opp med at jeg MÅTTE prøve alle smakene før jeg ga meg :sjenert:

Går ikke på den igjen nei :fnise:

Skrevet

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å prøve lakris-isen. Prøver å få i meg så lite sukker som mulig, og har det egentlig best da.

Som erfaren is-spiser kan jeg si at jeg spiser i perioder som en velbefaren slalomkjører: jeg spiser bare det "sunne" og spytter ut sukkeret ettersom jeg treffer på det...men stort sett unner jeg meg det alt sammen. ;)

P.s. hvordan er det med dere Dream-spisere, har dere det som meg; at innholdet i en slik boks, forsvinner omtrent med en gang? Om en ser på tv, eller er på nett eller noe, er boksen "plutselig" tom. Er jeg alene om det? *neppe,- men så har man spurt i alle fall* :sjenert:

:biggrin:

Skrevet

Som erfaren is-spiser kan jeg si at jeg spiser i perioder som en velbefaren slalomkjører: jeg spiser bare det "sunne" og spytter ut sukkeret ettersom jeg treffer på det...men stort sett unner jeg meg det alt sammen. ;)

P.s. hvordan er det med dere Dream-spisere, har dere det som meg; at innholdet i en slik boks, forsvinner omtrent med en gang? Om en ser på tv, eller er på nett eller noe, er boksen "plutselig" tom. Er jeg alene om det? *neppe,- men så har man spurt i alle fall* :sjenert:

:biggrin:

:Nikke: Jeg greide, så vidt, å drøye boksen fra jeg kjøpte den på formiddagen og til kvelden. Spist litt over halve på formiddagen og resten på kvelden... :sjenert: Alt for god is!

Skrevet

Jeg var på Coop Obs! sammen med kjæresten i går og viste han boksen med lakris-isen uten å kjøpe. Han vet om min svakhet for lakris, en dille han overhodet ikke deler.

For at jeg ikke skal sluke i meg hele boksen på en gang og risikere å bli syk etterpå p.g.a. for mye sukker, foreslo han at han skulle porsjonere ut isen til meg og deretter oppbevare boksen hjemme hos seg (vi bor hver for oss). Et godt forslag som muligens lar seg gjennomføre. Da må han ikke gi etter om jeg bønnfaller han etter mer.

Skrevet
For at jeg ikke skal sluke i meg hele boksen på en gang og risikere å bli syk etterpå p.g.a. for mye sukker, foreslo han at han skulle porsjonere ut isen til meg og deretter oppbevare boksen hjemme hos seg (vi bor hver for oss). Et godt forslag som muligens lar seg gjennomføre. Da må han ikke gi etter om jeg bønnfaller han etter mer.
DUMP HAM! - Så har du verdens beste grunn til å bælme nedpå litervis i slengen. :duskedame:
Skrevet

DUMP HAM! - Så har du verdens beste grunn til å bælme nedpå litervis i slengen. :duskedame:

Nei, jeg blir syk og ligger og kaster opp hvis jeg spiser for mye is. Blir også deprimert.

Problemet er bare at jeg ikke klarer å styre meg før boksen et tom.

• Liker 1
Skrevet

Joa, men det kommer først etterpå... :sjenert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...