Gå til innhold

Dream lakris-is


cilipili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LUGG MEG LANGSOMT I RÆVSKJEGGET!!! SALTLAKRIS? Trådstarter, du er en sjarlatan!

Nå er det kun en løsning, og det er å lage lakrisis selv... :seppuku:

Vaniljeis med knust tyrkisk pepper i?????? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::biggrin::strix:

I morgen, i morgen skal jeg raide alle butikkene i området, for jeg må finne denne fantastiske isen! :Nikke:

Jeg har savnet Cielos lakrisis helt siden jeg flyttet fra Trondheim for to år siden, og aldri funnet tilsvarende. Så nå skal det letes! Ica Maxi eller Meny må vel bare ha denne, eller hva? Åååå, må ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::biggrin::strix:

I morgen, i morgen skal jeg raide alle butikkene i området, for jeg må finne denne fantastiske isen! :Nikke:

Jeg har savnet Cielos lakrisis helt siden jeg flyttet fra Trondheim for to år siden, og aldri funnet tilsvarende. Så nå skal det letes! Ica Maxi eller Meny må vel bare ha denne, eller hva? Åååå, må ha!

coop har den :jepp: fantastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg raidet alle butikkene i nærområdet, men måtte gå 8 iskalde km til coop (bergen) før jeg fant den! Og der var det bare en boks igjen, og den ble min :hjerte: Den var absolutt himmelsk og verdt den lange turen! Takk så mye for denne tråden og tipset om en helt nydelig is :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lakrisis= NAM! Da må jeg se å få tak i en sånn bosk. Elsker sykt lakrisis! <3 <3 <3

Må bare si at jeg digger nicket ditt, det får meg til å humre hver gang jeg ser det... ;) Björk fan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg digger nicket ditt, det får meg til å humre hver gang jeg ser det... ;) Björk fan?

...kombinert Tin Tin-fan, tror jeg. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke smakt. Hvor kjøper en sånn is, capri? :klo:

Diplom-is hadde den for ca. 16-17 år siden. Tror de hadde den bare en sommer til min store fortvilelse :(

Diplom-is i Danmark har den, men den er ikke så god som den norske var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes dessverre ikke lenger Margareth, den fantes vel på 90-tallet engang. I Danmark finner man omtrent den samme isen, men altså ikke i Norge (med mindre man tar med Isabellaisen).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Litt for sent ute her altså. :(

Dansk...eller svensk is for den delen, smaker ikke så godt som norsk is. Så er det sagt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kombinert Tin Tin-fan, tror jeg. ;)

:Nikke:

Kan denne sammenliknes med Tyrkis Pepper-isen som jeg savner dypt og inderlig?? :)

Nam! Den husker jeg, var god! :sikle:

Nå sitter jeg med ei skål lakrisis, de hadde på Prix! :danser: Kjempegodt, naaam! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Litt for sent ute her altså. :(

Dansk...eller svensk is for den delen, smaker ikke så godt som norsk is. Så er det sagt. :jepp:

Du kan jo kjøpe den når du er i danmark for å få en følelse av hva du har gått glipp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm... :klo: Angående disse isbilene som kjører rundt. Jeg er ikke så veldig fornøyd med dem jeg. Upålitelighet i å faktisk skulle komme når de skal, er et problem - og plutselig dukker de opp en helt annen dag - men da er jeg blakk. Det er ikke rart, for når jeg har stått bak isbilen og sett meg skikkelig sulten på bildene, kjøper jeg alltid mye mere enn jeg hadde tenkt. Tanken er at isen skal vare, men det gjør den skjeldent.

Bekjennelse for resten av kretsen som sitter i ring rundt meg:

:takke: Hei,- jeg heter Margareth, jeg er en isoman og jeg innrømmer det. :sukk:

Dessuten må min gane være laget av et stoff som ikke øyeblikkelig faller for is-smaken der. Jeg kjenner ikke den indre gleden/gløden fra dypet, som jeg kjenner når jeg spiser "ordentlig" is. Men det er bare min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbilen kommer ikke hit lengre. Jeg ble så lei meg da jeg så de hadde tatt inn lakrisisen, for da hadde de nettopp sluttet å kjøre her.

Jeg har til og med sendt mail til de ,og spurt om de vurderte å kjøre på nytt i Trondheimsområdet. Men det nærmeste for min del, ble Hamar, var svaret jeg fikk. :(

Derfor er jeg SÅÅÅ spent på lakrisisen fra diplomis, og skal på OBS! ens ærend å kjøpe den i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...