Gå til innhold

Dream lakris-is


cilipili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååå!....jeg så den sist da jeg var i butikken, men hadde hastverk...nå kjenner jeg trangen til å kle på meg kun for å kjøpe en slik en i butikken...jeg bare MÅ smake på den fortere enn svint! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :) Anbefaler lakrisisen fra Kulinaris også, for de som ikke har prøvd den enda, den er helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den på Rimi i går. De hadde to bokser. Jeg kjøpte begge ;)

Den var faktisk helt perfekt! Jeg er kresen på lakris-is, og har smakt de fleste i både her og i utlandet. Denne er på delt førsteplass sammen med en jeg smakte i Danmark for noen år siden.

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg men lakris-is!!! Det er jo en verderstyggelighet uten sidestykke!!!

Jeg så den i butikkenog tenkte: What the.... ? Har det rablet for isprodusentene nå??

Jeg registerer at det er forskjell på folk :nigo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne i går og den var rågod!! Jeg er også litt kresen på lakrisisen, men dennne smakte skikkelig godt av lakris. Nam!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, dette er KG, så her goes: Trådstarter er slem, og prøver å forgifte oss, sannsynligvis på vegne av en ondsinnet kommersiell industri, og det er sikkert et E-stoff i den som dreper oss til slutt, når bare forskningen får summet seg...

Men, :danse::duskedame: JESS! :duskedame::danse:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okai, dette er KG, så her goes: Trådstarter er slem, og prøver å forgifte oss, sannsynligvis på vegne av en ondsinnet kommersiell industri, og det er sikkert et E-stoff i den som dreper oss til slutt, når bare forskningen får summet seg...

Men, :danse::duskedame: JESS! :duskedame::danse:

Hahahaha! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg fristet over evne av denne tråden, fant frem klær, meg selv og bilen i snøføyka, og tøffet ut i den ville vinteren, på jakt etter det deiligste byttet noen kan tenke seg. Jeg kjørte til Rema1000, MENY, Kiwi...ingen hadde den. :tristbla:

Jeg kunne ha kjøpt en annen is, selvfølgelig, men har man et sterkt ønske om å finne den hellige gral, nøyer man seg ikke med noe mindre. :snurt:

Jakten kommer til å fortsette! :opplyser:

Endret av Margareth
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg fristet over evne av denne tråden, fant frem klær, meg selv og bilen i snøføyka, og tøffet ut i den ville vinteren, på jakt etter det deiligste byttet noen kan tenke seg. Jeg kjørte til Rema1000, MENY, Kiwi...ingen hadde den. :tristbla:

Jeg kunne ha kjøpt en annen is, selvfølgelig, men har man et sterkt ønske om å finne den hellige gral, nøyer man seg ikke med noe mindre. :snurt:

Jakten kommer til å fortsette! :opplyser:

:ler:

Jakta fortsetter her også. Nå har vi spist opp begge boksene jeg kjøpte.

Får prøve en ny butikk i dag. Blir nesten litt gal av dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir nesten litt gal av dette...

Hmm... :klo: Er det slik det skal ende? Har de puttet galskapsvirus i den forgjettede isen, som får oss alle til å bli riv ravende, ruskende gale...og så tar vi kål på oss selv (det var da en merkelig handling om jeg må si det selv?!?) og utrydder hele planeten til sist?

Jeg skal knerte den Lakr-is-heksa om jeg ser henne!

:kosteskaft::pisk:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaaha! Vi skal ta kål på oss selv? Det uttrykket blir altfor lite brukt. Det egner seg faktisk til ganske mye. Takk for at du dro det frem fra glemselen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...