Gå til innhold

Dream lakris-is


cilipili

Anbefalte innlegg

I går ble jeg fristet over evne av denne tråden, fant frem klær, meg selv og bilen i snøføyka, og tøffet ut i den ville vinteren, på jakt etter det deiligste byttet noen kan tenke seg. Jeg kjørte til Rema1000, MENY, Kiwi...ingen hadde den. :tristbla:

Jeg kunne ha kjøpt en annen is, selvfølgelig, men har man et sterkt ønske om å finne den hellige gral, nøyer man seg ikke med noe mindre. :snurt:

Jakten kommer til å fortsette! :opplyser:

Prøv på coop ;)

jeg fant den helle ikke på rema, men coop hadde den :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips! :sikle:

Jeg elsker lakris-is, og irriterer meg over at det har en tendens til å forsvinne fra det norske markedet etter ei kort stund. Svenskene og danskene derimot, de har skjønt det! Har også laget lakris-is selv flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på coop

Yepp, det skal jeg gjøre. :) Jeg syns at alle vi som har skrevet i denne tråden til kjempeinntekt for det nye produktet, burde få sponset et års forbruk av denne spesielle varianten.

Jeg foreslår et slagord:

"DREAM-is...et virkelig drømmeprodukt"! :nigo:

*venter ivrig på henvendelse fra Diplom-konsernets ledelse* :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, det skal jeg gjøre. :) Jeg syns at alle vi som har skrevet i denne tråden til kjempeinntekt for det nye produktet, burde få sponset et års forbruk av denne spesielle varianten.

Jeg foreslår et slagord:

"DREAM-is...et virkelig drømmeprodukt"! :nigo:

*venter ivrig på henvendelse fra Diplom-konsernets ledelse* :jepp:

OH yes! helt enig :D

er stor fan av dream isen, og synes egentlig den med brownies biter er best :D lakris isen hadde veeeldig mye lakris smak, så det ble liksom ikke is. selv om den var ganske god, er veldig glad i lakris så.

foresten pga denne tråden så brøt jeg min egen "ingen-godteri-i-uken" -regel :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakris isen hadde veeeldig mye lakris smak, så det ble liksom ikke is.
Jammen så spe ut med vaniljeis i det stille, slik at ikke vi andre risikerer lakrisunderdose i fremtiden.

Hvilken gluping var det forresten som helte salt i lakrisstrøen over isfryseren?

Jaja, jeg har i alle fall sikret meg med en plan-B...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen så spe ut med vaniljeis i det stille, slik at ikke vi andre risikerer lakrisunderdose i fremtiden.

point taken....*lister meg stille til is-disken og kjøper en vaniljeis i tillegg* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke den var noe god jeg :sukk:

Elsker alle typer lakris is, men denne ble det alt for mye lakris i etter min mening. Føles som om man spiser iskald lakris som har liggi i fryseren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også fått kloa i en boks, og er sånn passe fornøyd. Det er ikke den beste lakris-isen jeg har smakt, men den duger. I hvert fall til noe bedre dukker opp.

Det var en som nevnte en lakris-is fra Kulinaris, noen som vet hvor man får kjøpt den? Jeg har nemlig aldri hørt om merket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var så meget bedre før.

Da hadde vi hverken drømmer, lakris eller is :popcorn: Ikke popcorn heller for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kalorier er det i denne herligheten?? Ikke så mye siden det er yougurt is håper jeg...

Nærmere informasjon, blant annet om næringsinnhold, finner du her: Dream lakris-is

Det er lite forskjell i kalorimengde sammenlignet med vanlig is. Dream-isen inneholder mindre fett, men mer sukker. Se for eks. vanilje-is

Dream lakris-is: 190 kcal pr. 100g

Vanilje-is: 200 kcal pr. 100g

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herlighet! Denne skal prøves! Is og lakris er en vidunderlig kombinasjon, sommerens høydepunkt(er) er å kjøpe seg en svær soft-is med lakrisstrø. Det er jo som kjent lenge til sommeren, så da får man teste denne i stedet. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verken Rema eller Ica hadde den i går, ser ut til at jeg må ta meg en tur til Coop i morgen!

(Og forresten, hvordane r konsistensen? Er den litt "kremete" og "yoghurtisete" eller som den siste lakrisisen (som kuleis hos kiosk, forresten) jeg smakte - som frosset vann med lakrissmak?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så teit...prøver å leve litt lav-karbo her. Da skal en liksom ikke ha så mye sukker...skjeie ut til helga :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte forresten Plan B-linken din, Kamikatze, og Hennig Olsen kommer jo med en drøss med nyheter jo!!! Oreois :jepp:

Noen som vet når isnyheter pleier å komme? For de venter vel ikke heeeelt til våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fulgte forresten Plan B-linken din, Kamikatze, og Hennig Olsen kommer jo med en drøss med nyheter jo!!! Oreois :jepp:

Noen som vet når isnyheter pleier å komme? For de venter vel ikke heeeelt til våren?

wuuut? oreois :D som om ikke oreokake er farlig godt også :popcorn: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes! Jeg elsker lakris-is, men siden vi kun har hatt den i kuleisversjonen, har jeg klart å begrense meg, men NÅ!! tror jeg ikke det funker lengre. Håper den er like digg som jeg ser for meg.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...