Gå til innhold

Dream lakris-is


cilipili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nå vært innom en håndfull butikker i bergen sentrum (og utkant...) uten hell. Faen, kan noen dele med meg!!!??? :rope:

Vil haaaaaaaaa :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt distrikt er det bare ICA som har hatt den. Har du en sånn en i nærheten av deg som du kan prøve kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en boks på Obs! i går. Isen er sinnsykt god, helt perfekt! Passe søt og deilig lakris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer i tanker om at folk som har høyt blodtrykk, ikke skal ha lakris. Er det farlig å spise lakris-is også da kanskje? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det er jo alt etter som en liker det da. Jeg personlig syns at den er kjempegod! *her taler en kjenner* :biggrin:

Den smaker markert mint og det blir ikke for mye, fordi sjokoladen også er markert i tykkere striper i isen. Dermed oppstår en farlig god balanse som får meg til å ville ha is hver eneste dag. :jepp:

---

...og her måtte det redigeres gitt; jeg spiser mint i dette øyeblikk! ;)

Åhh... gjett hvem som skal kjøpe den i dag? :rodmer: Jeg digger mintsjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne MÅ jeg prøve en dag! Hadde det ikke vært for at jeg ikke så tråden før nå så skulle jeg jammen kjøpt en boks til i kveld. Håper ikke den skuffer! Elsker de andre yoghurtisene fra dream (og lakris).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer i tanker om at folk som har høyt blodtrykk, ikke skal ha lakris. Er det farlig å spise lakris-is også da kanskje? :klo:

Den er verdt å dø for! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en dusteby....... Har sjekket både Rema, Ica og en Coop - uten hell. Ååååååååh :sukk:

Rart. COOP/Mega skal ha... De har det i sortimanget sitt hos Diplom-Is i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LUGG MEG LANGSOMT I RÆVSKJEGGET!!! SALTLAKRIS? Trådstarter, du er en sjarlatan!

Nå er det kun en løsning, og det er å lage lakrisis selv... :seppuku:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett i flere butikker i Trondheim, og finner den ikke. :( Jeg som gleda meg sånn.

Jeg har sett den på Obs, både på city syd og city lade. Har ikke vært innom flere butikker i det siste, men tipper Meny og Ultra også har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som ikke finner den i nærmiljøet: gå med faste skritt og rak rygg inn i butikken, klask neven i bordet og KREV å få snakke med butikksjefen! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjokk:

HVORFOR HAR JEG IKKE SETT DENNE TRÅDEN TIDLIGERE?

Mjam mjam. Kjære matvarebutikker,ta dere i akt!

Det ser ut til at mange av butikkene ikke kjøper inn denne isen eller i begrensede mengder siden isen er en kjærkommen nyhet. Da er det best å være på den sikre siden og hamstre inn fra alle butikker :strix:

Lakrisisen min :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at Coop hadde fått prislapp til å legge i isdisken, så den er nok på tur, men de hadde den ikke da jeg var der... Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LUGG MEG LANGSOMT I RÆVSKJEGGET!!! SALTLAKRIS? Trådstarter, du er en sjarlatan!

Nå er det kun en løsning, og det er å lage lakrisis selv... :seppuku:

Den skal da selvfølgelig være salt! Det sier seg selv :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...