Gå til innhold

Dream lakris-is


cilipili

Anbefalte innlegg

Fant den på galleriet i bergen før jobb, tenkte at den måtte jeg huske å kjøpe på veien hjem. Nå sitter jeg her, uten is.... Nesten så jeg vurderer å ta bussen til sentrum igjen ;) Blir i allefall is i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har perverse fantasier om tyrkisk pepper og saltlakris, kan jo bare kjøpe den der youghurtgørra. Hjemmelaging er siste skanse for oss som har blitt snytt for søtlakrisis.

Så kan jeg sitte her litt og fantafilosofere om isen blir salt eller søt med Margareth som ingrediens... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå og smaker på denne isen for første gang, og herregud så god den er. Jeg er offisielt hekta, dette kommer til å bli veldig farlig! *sukk*

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan jeg sitte her litt og fantafilosofere om isen blir salt eller søt med Margareth som ingrediens...

Veldig glad for å kunne gi inspirasjon til de små grå...tankene,- ikke hårene. ;)

Og ellers gleder det meg at ei til er offisielt på vår side. Kom ikke å si at ekstremsport ikke smaker godt! :nigo: Skal forsøke å styre puselankene og impulsene mine frem til helgen, men da er det også slutt på tålamodet. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette er litt på siden men må nesten spørre likevel. Er det noen som har sett den dream-isen med kirsebær og sjokolade i jakt på lakrisversjonen? Det virker som om den har gått ut av sortimentet (den er borte fra nettsiden), men jeg har ikke hatt tid til å sjekke om den fortsatt er i butikkene. Håper ikke den er borte, det var/er den beste isen jeg vet om.

Håper på å få kjøpt og smakt lakrisisen til helgen, etter noen harde uker på skolen føler jeg at jeg har fortjent det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at dette er litt på siden men må nesten spørre likevel. Er det noen som har sett den dream-isen med kirsebær og sjokolade i jakt på lakrisversjonen? Det virker som om den har gått ut av sortimentet (den er borte fra nettsiden), men jeg har ikke hatt tid til å sjekke om den fortsatt er i butikkene. Håper ikke den er borte, det var/er den beste isen jeg vet om.

Håper på å få kjøpt og smakt lakrisisen til helgen, etter noen harde uker på skolen føler jeg at jeg har fortjent det :sjenert:

Nei, dessverre, ihvertfall ikke slik det er ser ut når jeg ser på Diplom-is sine nettsider. Her er en oversikt over Dream-isene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var på nettisden jeg plutselig så at den manglet :trist: Hvis jeg ser den i butikken skal jeg hamstre!

Da håper jeg virkelig at lakrisisen er god, hvis ikke blir det nok ikke noe særlig med dream-is fremover (joda, den med mint og sjokolade er god innimellom, de andre er jeg ikke så begeistret for) :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: *drømme* Det burde ha vært mulig å få kjøpt store postere av disse isene (midtside-isen i glossy magasin, hehe...uten lokk, og sett litt sånn lett på skrå for å nyte isen i hele sin velde...sukk...) som vi kunne henge på kjøkkenveggen...eller bak et forheng om det er litt vel over the top for enkelte. :fnise:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illsint etter jobb i dag ("fin" melding på innboksen om at det var blitt registrert uregelmessig bruk på visaen min... :kjefte: ), så valgte å miste busen for å få meg en boks med is til trøst. Nesten hele gikk ned gitt. Verdt det da, ble i litt bedre humør etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illsint etter jobb i dag ("fin" melding på innboksen om at det var blitt registrert uregelmessig bruk på visaen min... :kjefte: ), så valgte å miste busen for å få meg en boks med is til trøst. Nesten hele gikk ned gitt. Verdt det da, ble i litt bedre humør etterpå.

Håper ikke den datt oppi isen, da.

(Beklager, dårlig humor.)

Det er mye tull med Visa om dagen, hører om slikt fra alle kanter. Skumle saker. Is hjelper mot det meste, men jeg har fortsatt ikke funnet lakris-isen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt surt, heldigvis er jeg student, så er ikke så mye de fikk med seg, men jeg skal i allefall skjærpe rutinene enda mer enn før (om det i det hele tatt er mulig :fnise: Var lettere hysterisk fra før av...). Men isen hjalp, for den var goooood!

Får komme til bergen og kjøpe en du også, eventuelt kan vi sende deg en? lakrisissørpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jeg vet at dette er litt på siden men må nesten spørre likevel. Er det noen som har sett den dream-isen med kirsebær og sjokolade i jakt på lakrisversjonen? Det virker som om den har gått ut av sortimentet (den er borte fra nettsiden), men jeg har ikke hatt tid til å sjekke om den fortsatt er i butikkene. Håper ikke den er borte, det var/er den beste isen jeg vet om.

Håper på å få kjøpt og smakt lakrisisen til helgen, etter noen harde uker på skolen føler jeg at jeg har fortjent det :sjenert:

Jeg synes jeg ser den overalt jeg!

Er ikke mer enn et par uker siden jeg kjøpte den sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i en drittby. Jeg har saumfart omtrent alle butikker siden jeg oppdaget denne tråden, og enda har ingen fått den!!! Var innom Coop Extra idag fordi de visstnok skulle få påfyll til isdisken i dag, og den var for så vidt velfylt nok den, men NULL lakrisis.......

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååh :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KREV å få snakke med ledelsen i butikken! Vil vi forbrukere ha et produkt, er det deres plikt å ta det inn i sjappa. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke sånn big faen av lakris men hater det ikke, men jeg er BIG fan av is, så bør jeg smake den da? smaker den som turkis pepper?

PS: Ben&Jerry`s har åpnet SCHOPSHOP i OSLO :sjenert:

måtte bare dele det er her i istråden:P :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er ikke sånn big faen av lakris men hater det ikke, men jeg er BIG fan av is, så bør jeg smake den da? smaker den som turkis pepper?

PS: Ben&Jerry`s har åpnet SCHOPSHOP i OSLO :sjenert:

måtte bare dele det er her i istråden:P :rodmer:

Mange synes jeg er litt sær som har en slik fascinasjon for lakrisis, men ja, jeg synes du bør prøve. :Nikke: Hvis du ikke liker den så bare send den til meg! ;)

Smaker overhodet ikke som tyrkisk pepper, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange synes jeg er litt sær som har en slik fascinasjon for lakrisis, men ja, jeg synes du bør prøve. :Nikke: Hvis du ikke liker den så bare send den til meg! ;)

Smaker overhodet ikke som tyrkisk pepper, nei.

ja, men jeg vet ikke, kan lissom ikke tenke meg hva den smaker, men prøver den sikkert:P

Hva smaker den EGENTLIG:p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men jeg vet ikke, kan lissom ikke tenke meg hva den smaker, men prøver den sikkert:P

Hva smaker den EGENTLIG:p?

Eh... den smaker lakris. ;) Litt salt lakris, helt nydelig! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk å komme inn her og se at denne tråden er åtte sider lang. Endelig vet jeg at jeg ikke er alene om lakrisisfetishen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...