Gå til innhold

Dream lakris-is


cilipili

Anbefalte innlegg

Gjest Harriet

Lakris-is høres jo bare helt forferdelig ut.

MEN Dream-is med belgisk sjokolade er den desidert beste isen jeg får. Den er avhengighetsskapende og det er liksom ikke helg uten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så her var det krokan på døra, liksom?

Du er morsom du! ;)

men blir ikke kjøpt igjen for å si det sånn

Det var jo synd...men DA blir det mere på oss! :helen:

Lakris-is høres jo bare helt forferdelig ut.

Du mener antagelig "forferdelig godt"! :jepp: Det er ikke annet valg i mine ører. ;) Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Du mener antegelig "forferdelig godt"! :jepp: Det er ikke annet valg i mine ører. ;)

Nei, jeg mener forferdelig - som i grusomt .. hehe .. elsker lakris og elsker is - men de to sammen høres ikke mye godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener forferdelig - som i grusomt .. hehe .. elsker lakris og elsker is - men de to sammen høres ikke mye godt ut.

prøver å overbevise de jeg bor med at den komboen er super duper fantast-IS-k, men nei, det er ingen lett jobb når de ikke en gang vil smake på den... Med andre ord, kjøp og smak (og bli hekta :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris-isen er kjempegod, men bare i små porsjoner. Tok en normal porsjon første gangen vi skulle smake på den, og både samboeren og jeg ble lettere kvalme. Men i små mengder er den nydelig.

Positiv effekt av det å servere altfor store porsjoner første gangen er at samboeren nå grøsser bare jeg foreslår en skål lakris-is, så alt som er igjen i boksen er bare mitt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Er bare om å gjøre å få laget en saus som smaker Kick eller til nød Panda, og deretter implementere den i fløteis... :opplyser:

Bare å koke opp og smelte lakrisen. Litt eksperimentering på kjøkkenet ordner nøden deres :fnise: Pandalakris er den beste! Har ennå ikke smakt denne (doh!), men siden dere sier det er salt lakris styrer jeg nok unna... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med andre ord, kjøp og smak (og bli hekta)

:klo: Menneh...det er da vel ingen her som er hekta?

Det høres liksom så negativt og uten vilje ut. Jeg tror at jeg heller vil beskrive oss som helt vanlige is-spisere som har en betydelig opphøyet og videreutviklet intensitet og iver i vår elsk på is. :opplyser:

*hørtes ikke det litt bedre ut straks?* :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Oppbeskriftelse, takk? :sjenert:

Jeg bruker bare å piske fløte i en bolle, piske eggedosis i en annen bolle. Blande de to og tilsette sånn lakrisstrøssel man nå får i butikken. Sette dette inn i fryseren i ca. 6 timer eller over natten. Og så spise. *Nomnomnom!*

Bak på posen til Lakrisstrøssel står det også oppskrift på lakrisis. :)

Det blir jo en sånn lakrisis med litt salmiakklakrissmak da.

*Sier en som kan hive nedpå lakrisstrøssel rett fra posen*

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig, endelig, endeliiig fant jeg denne, og jeg elsker den!!! :hjerte:

:hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Endret av Eske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte et lite døgn på en boks jeg... Og da begrensa jeg meg. (Og nei, det er ikke bare for å være kul tilbeder sammen med dere andre, men den forsvinner fort altså!)

Så nå har jeg kjøpt to bokser slik at jeg ikke skal risikere å gå tom i løpet av helga :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig smakt på isen! Den var kjempegod, men jeg savner fortsatt den med kirsebær og sjokolade, den når ikke helt opp til den. Og jeg liker ikke at man ikke blir kvalm av å spise en skål av den, det betyr jo bare at man spiser to! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig smakt på isen! Den var kjempegod, men jeg savner fortsatt den med kirsebær og sjokolade, den når ikke helt opp til den. Og jeg liker ikke at man ikke blir kvalm av å spise en skål av den, det betyr jo bare at man spiser to! :fnise:

Er det "Sjoko-Kirsh" du mener? Den har Spar-butikkene firepakninger av ennå.

Selv føler jeg, her jeg sitter med Henning Olsens Creme Jubileum Fløtekaramell, at jeg nesten er litt utro? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det var en variant av disse dream yoghurtisene. Den forsvant antagelig samtidig som lakrisvarianten ble introdusert. Har dessverre ikke funnet noen som er like gode (og som kan spises med like god samvittighet).

Men denne lakrisvarianten ligger nok på en delt andreplass (med mintversjonen), og det er jammen ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ble dritredd da nærbutikken gikk tom for lakris-is, men i dag var det plutselig to stk der.

Kjøpte begge jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var en variant av disse dream yoghurtisene. Den forsvant antagelig samtidig som lakrisvarianten ble introdusert.

Dette forstår jeg ikke at jeg ikke har fått med meg. Jeg har vært Dream-elsker siden de kom i butikkene, men husker altså ikke å ha sett den der i en butikk nær meg. Jeg føler at jeg har gått glipp av noe stort. :tristbla: *montere sort sørgebånd på armen i noen timer*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det "Sjoko-Kirsh" du mener? Den har Spar-butikkene firepakninger av ennå.

Sjoko-Kirsh!!!!! ÅÅÅåååh, husker det tykke sjokoladelaget i bunnen som løsnet med en teskje, med kirsebærsaus oppå. Ååååååhhh, det må jeg kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fortært enda en boks,(heldigvis?) med litt hjelp av min bedre halvdel. Merket meg at denne isen definitivt burde fortæres halvmyk, ikke stivfrossen etter å vært i fryseren mange timer. Heldigvis ble den myk da jeg lot skåla stå ute. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg er så varm at isen smelter bare jeg ser på den i kjøledisken. I`m a HOT lady! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Nå har Coop Marked 2 for 60,- på all is fra Dream! :opplyser:

(Jeg håper ikke noen i min by ser dette og kjøper opp alt lakrisisen før jeg rekker å dra innom i morgen.... :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...