Gå til innhold

Dream lakris-is


cilipili

Anbefalte innlegg

Forresten.. Denne isen har blitt min store svakhet. Jeg har stooore problemer med å legge den fra meg når jeg først har begynt. Jeg spiser med minst mulig skje for at det skal vare lengst mulig. Jeg blir fjern i blikket av den rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Mannen min sier at jeg bør nyte isen mens jeg kan pga at de sikkert ikke kommer til å produsere den så lenge, i.o.m at markedet er så "smalt" (noe jeg virkelig ikke får inntrykk av når jeg leser denne tråden... :klo: )

Har vi grunn til å være bekymret? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg vet at dette er litt på siden men må nesten spørre likevel. Er det noen som har sett den dream-isen med kirsebær og sjokolade i jakt på lakrisversjonen? Det virker som om den har gått ut av sortimentet (den er borte fra nettsiden), men jeg har ikke hatt tid til å sjekke om den fortsatt er i butikkene. Håper ikke den er borte, det var/er den beste isen jeg vet om.

Håper på å få kjøpt og smakt lakrisisen til helgen, etter noen harde uker på skolen føler jeg at jeg har fortjent det :sjenert:

De har en fra Ben and Jerry's med mørk sjokolade og kirsebær =) Den er litt eksklusiv og dyr (50 kroner for en litt liten boks), men gud så god den er! Du kan kjøpe den på deli deluca og seven eleven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var en boks til lunsj i magen, var liksom litt vanskelig å stoppe...offameg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. Denne isen har blitt min store svakhet. Jeg har stooore problemer med å legge den fra meg når jeg først har begynt. Jeg spiser med minst mulig skje for at det skal vare lengst mulig. Jeg blir fjern i blikket av den rett og slett!

akkurat som advarselen på boksen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så goooood, nesten hele boksen forsvant i går. Heldigvis er jeg i elendig humør i dag (samme grunn...) så da kan jeg spise siste resten med god samvittighet. Bare synd jeg ikke får kjøpt en ny med det første pga sperret kort og tom konto :( Men de siste skjeene skal NYTES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare synd jeg ikke får kjøpt en ny med det første pga sperret kort og tom konto :( Men de siste skjeene skal NYTES!

Det er for krisetilfeller som dette at flaskepant er oppfunnet. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser med minst mulig skje for at det skal vare lengst mulig. Jeg blir fjern i blikket av den rett og slett!

Da har vi det likt. :) Tror ikke at jeg blir synlig fjern i blikket mens jeg spiser, men jeg har en følelse av å gå innover i meg selv i den gode opplevelsen. Jeg tror at å spise is, kan kalles meditasjon. Da blir en stille i kroppen og konsentrerer seg for fullt om IS. :jepp:

Har vi grunn til å være bekymret?

Bør vi kanskje sende et samlet forum-opprop til produsenten, med hyldest så langt øyet kan se? :)

da var en boks til lunsj i magen, var liksom litt vanskelig å stoppe...offameg

Det er hypnose-dop i den isen. :sjokkert:

Det er for krisetilfeller som dette at flaskepant er oppfunnet.

Nemlig! Viktige ting prioriteres først! :biggrin:

...og i butikken i går, i samme hylla som de har alt strøet til is-smakingen, fant jeg jammen en pose med knuste lakrisbiter også! Da blir non-stop liksom ikke så fristende lengre. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sier at jeg bør nyte isen mens jeg kan pga at de sikkert ikke kommer til å produsere den så lenge, i.o.m at markedet er så "smalt" (noe jeg virkelig ikke får inntrykk av når jeg leser denne tråden... :klo: )

Har vi grunn til å være bekymret? :lete:

Alle ganger lakr-is har vært på markedet i Norge tidligere har den forsvunnet etter en sesong omtrent. Så ja, jeg tror vi har grunn til å være bekymret.

Jeg fikk endelig tak i den i går, og måtte ta to skjeer i morges bare for å smake. Jeg er faktisk ikke helfrelst (Cielo sin er absolutt bedre), men den var god. Gleder meg til å prøve mer i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Man har ikke "prøvd skikkelig" før boksen er tom! :opplyser:

noe den blir litt for fort...ikke mye oppi der gitt :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaskepant og kronesparing ga meg nok til en boks til, glede seg til kvelds! Prioriteringer vet dere, trenger ikke spise middag de neste 5 dagene jeg, når jeg kan spise is i kveld :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En is er kjøpt inn. :nigo: Helgen er lang. Jeg har bestemt meg for at denne ene boksen skal holde. Helt sikkert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb, for der venter en Dream lakris-is på meg. :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiste ganske mye av den i går, og den ble faktisk bedre og bedre jo mer jeg spiste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dere, denne tråden er helsefarlig! :fy_fy: Tror jeg bare må innom Prix og kjøpe en boks i morgen også, jeg... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan jo hver og en i slutten av år 2011, kjenne etter hvor mye vekta økte...ved hjelp av denne trådens fristelser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...