Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Ved nærmere ettertanke så er det jo dét :gjeiper:

Ja, og det er jo mye kulere å skryte på seg i anntal, enn i lengde :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig! Odd Nerdrum, gå og gjem deg!

Haha!

Tipper gode gamle Odd hadde greid den der bedre enn meg, men det er superhyggelig at folk kan sette pris på de vulgære tegningene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener aNtaLL?? :fnise:

Jeg re en mann som står for deg jeg gjør (eller skriver). Anntal /snurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg re en mann som står for deg jeg gjør (eller skriver). Anntal /snurt

Du mener ER? :fnise:

You haven't done me yet

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du veit sånn som påfuglene gjør (nå skriver jeg forresten jævli sakte, bare for sikkerhetsskyld :P) når de skal parre seg? De bretter ut de nydelige fjærene sine, for å imponere damene, sånn at det kanskje blir noe på dem... Det er noe av det samme som det, da... Men jeg har ikke vakker fjærhale, så jeg bruker skrivefeil isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Du veit sånn som påfuglene gjør (nå skriver jeg forresten jævli sakte, bare for sikkerhetsskyld :P) når de skal parre seg? De bretter ut de nydelige fjærene sine, for å imponere damene, sånn at det kanskje blir noe på dem... Det er noe av det samme som det, da... Men jeg har ikke vakker fjærhale, så jeg bruker skrivefeil isteden.

Óg penisen ;) Så forresten en skrivefeil til, men jeg skal la den passere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Óg penisen ;) Så forresten en skrivefeil til, men jeg skal la den passere :)

Ja, men nå veit du jo hvorfor jeg skriver feil... Men om du ser jeg har skrevet innlegg som florerer av skrivefeil, må du ikke sladre, for da ødelegger du jo hele "parringsritualet" mitt.

Mine kjønsorgan er forresten kunn til urinering. Jeg bruker nesa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit sånn som påfuglene gjør (nå skriver jeg forresten jævli sakte, bare for sikkerhetsskyld :P) når de skal parre seg? De bretter ut de nydelige fjærene sine, for å imponere damene, sånn at det kanskje blir noe på dem... Det er noe av det samme som det, da... Men jeg har ikke vakker fjærhale, så jeg bruker skrivefeil isteden.

Du bretter ut de nydelige penisene dine for å imponere damene :skravle: Funker sikkert fett, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Ja, men nå veit du jo hvorfor jeg skriver feil... Men om du ser jeg har skrevet innlegg som florerer av skrivefeil, må du ikke sladre, for da ødelegger du jo hele "parringsritualet" mitt.

Mine kjønsorgan er forresten kunn til urinering. Jeg bruker nesa!

Jeg skal ikke det. Lover på tro og ære :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

Mine kjønsorgan er forresten kunn til urinering. Jeg bruker nesa!

Hm. Hva er det du bruker nesa til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bretter ut de nydelige penisene dine for å imponere damene :skravle: Funker sikkert fett, det!

Hehehe, damer digger sånt! "Lukk øynene og strekk ut hånda, så skal jeg gi deg noe!". Funker som faan :P

Jeg skal ikke det. Lover på tro og ære :lur:

Du må fortelle meg hva som er feil, for jeg har lest igjenom et par ganger nå, og ser ikke noe... Det betyr at det faktisk er en ekte skrivefeil, og det må vekk.

Hm. Hva er det du bruker nesa til?

Det skulleru likt å vite det, tenker jeg! Det er ikke noe som kan læres, så man må rett og slett bare oppleve det... Nesesex! Nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrsTux

Det skulleru likt å vite det, tenker jeg! Det er ikke noe som kan læres, så man må rett og slett bare oppleve det... Nesesex! Nam nam.

Nå tenker jeg så det knaker, men jeg er tydeligvis ikke kreativ nok til å forestille meg dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg så det knaker, men jeg er tydeligvis ikke kreativ nok til å forestille meg dette :fnise:

Bare si ifra om du vil stikke innom, for en demonstrasjon :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

Bare si ifra om du vil stikke innom, for en demonstrasjon :lur:

:Hehe: Men dette må man vel være elefant for å få til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:Hehe: Men dette må man vel være elefant for å få til...

Men... men... Sier du at den er for liten?? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

Men... men... Sier du at den er for liten?? :tristbla:

Beklager, beklager, nesa di er søt, men... ja. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt?? Takk skarru fhaanmeg ha :snurt:

Nesa mi er superflott, med karakteristisk knekk og alt mulig... Pluss at jeg nesten får plass til en femkroning oppi!! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Dette er jo selvfølgelig et selvportrett (av ansiktet mitt), så det er hyggelig at du liker det!

Hvis det er ansiktet ditt, så må jeg innrømme at min skepsis melder seg :fnise:

Jeg må innrømme at man får litt lyst til å leke med. Som en baby med en rangle, føler jeg meg trukket mot den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...