Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veit ikke helt, jeg... Hvis det bare er jeg som greier det, hadde det kanskje vært en idé om jeg begynte med litt knipeøvelser :sjenert:

Nå ble jeg nysgjerrig her, hvor lang tid brukte du på å få den inn? :sjenert:

Jeg var litt av å på med den i en halvtimes tid... Måtte finne noe glid til slutt, men det årna seg, og det var verdt det! Det er godt å føle at man har fått brukt dagen til noe fornuftig.

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Var du på fylla i går?

Jeg blir ofte spurt om jeg er rusa på et eller annet, når jeg faktisk er klin edru... Jeg er usikker på hva jeg tenker om det, men folk pleier å le mens de sier det, så det er vel greit.

:blink:

Litt misunnelig? :lur:

Den samtalen med deg og bestefaren din :skratte: Fantastisk!

Bestefaren min er en flott mann. Det er rimelig sprekt å sitte med data og chatte med folk på facebook, når man er over 80.

Han er veldig glad i å bake brød også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri denne uka, så kom gjerne med noen forslag om hva jeg skal finne på her inne.

Jeg er nesten ferdig med sangen jeg covera, men har litt problemer med takten i refrenget(det er vanskelig å synge til nye takter, når man skal spille samtidig), så jeg legger den ikke ut før jeg er helt fornøyd.

PS. Toegga tvillinger kan faktisk ha forskjellige fedre. Dritkult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Yme :goodbye:

Tenkte og legge igjen et spor siden jeg har lest inne her noen ganger i dag :jepp:

Forslag til hva du kan gjøre? få bestefaren din til å lære deg og bake brød? :jepp:

har også hørt om at tvillinger kan ha forskjellige fedre...sprøtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selvfølgelig bake! Trenger ikke noen gammal frimurer til å hjelpe meg med det.

Er ikke så glad i å bake brød, men jeg liker å lage sånne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker ikke å bake men du liker å lage skikkelige fancye kaker :fnise:

Høres neste ut som meg det.

Her i huset så unngår jeg alt som har med gjærdeig å gjøre men jeg er veldig gled i kakebaking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

Jeg blir ofte spurt om jeg er rusa på et eller annet, når jeg faktisk er klin edru... Jeg er usikker på hva jeg tenker om det, men folk pleier å le mens de sier det, så det er vel greit.

Det kan du nok ta helt med ro. Det er bare sagt i misunnelse, av folk som fullstendig mangler kreativitet selv :sjenert:

Forresten kan man bli ganske groggy av for mye sjokolademelk også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker ikke å bake men du liker å lage skikkelige fancye kaker :fnise:

Høres neste ut som meg det.

Her i huset så unngår jeg alt som har med gjærdeig å gjøre men jeg er veldig gled i kakebaking

Jeg liker å lage all slags ting man kan stappe i kjeften! Hadde en periode hvor jeg lagde mye karameller... Det er ikke like gøy etterhvert, siden det skal kokes under omrøring i 4 timer :P

Alt er kult, men jo mer fansy det er, jo kulere er det.

Det kan du nok ta helt med ro. Det er bare sagt i misunnelse, av folk som fullstendig mangler kreativitet selv :sjenert:

Forresten kan man bli ganske groggy av for mye sjokolademelk også :gjeiper:

Sjokolademelk er skikkelig digg, så det er vel mer en slags lykkerus!

Har du smakt den fra Q-meieriene? Den er diggest! Eller så pleier jeg å lage en skikkelig digg en av Helmelk, honning, kakao og kanel. Nam nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

Sjokolademelk er skikkelig digg, så det er vel mer en slags lykkerus!

Har du smakt den fra Q-meieriene? Den er diggest! Eller så pleier jeg å lage en skikkelig digg en av Helmelk, honning, kakao og kanel. Nam nam nam!

Det hørtes faktisk innmari godt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Den samtalen med deg og bestefaren din :skratte: Fantastisk!

:grinele: jeg kommer til å bli støøøøl i magen i morgen av latter!

men yme? var det meg du mente som likner på en torsk??!?

:skratte:

jeg tror du har en veldig søt bestefar!!! nå skjønner jeg jaffal hvor du har alle raritetene dine fra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes faktisk innmari godt ut :sikle:

Det er det! Men jeg lurer litt på om jeg ikke tåler kakao... Får skikkelig hjertebank hvis jeg feks drikker det der til frokost :S

:grinele: jeg kommer til å bli støøøøl i magen i morgen av latter!

men yme? var det meg du mente som likner på en torsk??!?

:skratte:

jeg tror du har en veldig søt bestefar!!! nå skjønner jeg jaffal hvor du har alle raritetene dine fra :fnise:

Japp, tenk! Torsk er veldig nært beslekta med sjiraffer, så det skulle jo bare mangle.

Bestefaren min er en utrolig flott mann, pluss at han var frimurer før, så han veit alle hemmelighetene i verden! Misunnelig, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er ikke like lang som den forige, men det er fortsatt mye visdom å ta av her.

Bæssfar:

Hvis ikke du går og legger deg nå vil du være altfor trøtt til å oppleve verdens undergang i morgen. Tenk på det du

Ygers:

Er du sikker på at det er i mårra? Trodde det skulle være den 22. jeg

Bæssfar:

Vel., det står i avisen at det blir i morgen. En dypt religiøs gammel fyr borte i USA har sagt det

Ygers:

Hmm... Men det trenger ikke være noe negativt det. Tenk på alle de fine fargene!

Bæssfar:

Nå kan det jo være at det er kjerringa hans som kommer hjem fra ferie i morgen og ser all oppvasken som står på kjøkkenet.

Ygers:

ja, det blir fortsatt mange fine farger

Bæssfar:

Blåveiser vil dominere

Ygers:

Det tror jeg også, men de skifter jo farge, over tid

Bæssfar:

Det skal bli slutt på overtid

Ygers:

Men overtid er jo så fint. Man tjener masse penger på det, så man kan kjøpe ekstra marmelade!

Bæssfar:

Da gjenstår det nok bare å si God natt. marmelade????

Ygers:

Alle liker marmelade, Bessfar!

Bæssfar:

IKKE APPELSINENE!

Ygers:

Nei, men appelsiner er noen forbanna prippene jævler, som ikke liker noe som helst.

Bæssfar:

De er feige, trøtte og gule av missunnelse

Ygers:

Ja, man skulle nesten tro de kom fra Sola, så feige som de er

Bæssfar:

Sola - eller Stavanger. Like gærnt

Ygers:

Stavanger er ikke noe bedre, nei... Der bruker de fortsatt brostein!

Bæssfar:

Ja., de er noen jævler til å bygge steinbroer

Ygers:

Derfor er det så merkelige at de aldri gjør det... Bortkasta tallent

Bæssfar:

De har kanskje ferie, eller venter på verdens undergang. Kunne de ikke bygge seg en undergang? Det må andre byer

Ygers:

Ah, der er du inne på noe, unge mann! De venter selvfølgelig til i mårra... Da skal de bygge en suuuuperflott steinbro, for de har jo innebygd undergang. Det er sikkert det han relliøse fyrn har sett i draumane sine

Bæssfar:

Ja., hans aner var sikkert fra Stavanger. Svømte vel over en gang på 1800-tallet. Men nå tar din gamle bæssfar kvelden, det er bare 6 minutter igjen til undergangen. Sov godt

Ygers:

Jo, du også! Pass deg for draugen... Hadde vært synd å unngå han i så mange år, for å bli tatt rett før verdens undergang... Det er et stort moralskt tap.

Bæssfar:

Også så flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hikken

Bæssfar:

Nå kan det jo være at det er kjerringa hans som kommer hjem fra ferie i morgen og ser all oppvasken som står på kjøkkenet.

Håhåhåhåhåhå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...