Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Veit ikke helt, jeg... Hvis det bare er jeg som greier det, hadde det kanskje vært en idé om jeg begynte med litt knipeøvelser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hikken

Åh, jeg blir jo helt forlegen her :rodmer:

Takk for all støtten! Jeg blør i nesa, men det var verdt det. Absolutt å annbefale!

Nå ble jeg nysgjerrig her, hvor lang tid brukte du på å få den inn? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt, jeg... Hvis det bare er jeg som greier det, hadde det kanskje vært en idé om jeg begynte med litt knipeøvelser :sjenert:

Må itj fårrå nålles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt av å på med den i en halvtimes tid... Måtte finne noe glid til slutt, men det årna seg, og det var verdt det! Det er godt å føle at man har fått brukt dagen til noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg var litt av å på med den i en halvtimes tid... Måtte finne noe glid til slutt, men det årna seg, og det var verdt det! Det er godt å føle at man har fått brukt dagen til noe fornuftig.

Er det lov med glid? :overrasket: Da kunne jeg sikkert ha greid å få plass til ett større kronestykke der :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov... Djevelens glid, eller spytt som det også heter!

Jeg måtte hvertfall... Blei så sår oppi der, og jeg traff jo alle mulige slags ømme punkter.

Kjør på, men husk å ta bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Note to self: Alltid vask deg på hendene etter du har tatt på penger; du vet aldri hvor de har vært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

:klo: Virker fint her :forvirret:

Edit: Endret på linken. Kanskje det kan funke nå

Endret av Lacus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer error hos meg. :sukk:

Edit: Editen din funket. :fnise:

Så flink /pats

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å våkne til! Er det en 20kroning?

Det er lurt å vaske seg på henda innimellom, ja.

Leste om en fyr i statene som hadde, bare for å være dust, putta masse mynt i rumpa. Tror ham gjorde det over lengre tid, fordi han ville at flest mulig skulle kjenne på dem. Ækkelt!

Heldigvis er kroppen flink til å drepe bakterier da, og den blir jo enda flinkere med litt øvelse! Jeg skal begynne å sutte på mynt, så kroppen min blir imun mot alt. Da skal jeg bli superhelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS. Jeg syns det er veldig hyggelig at dere oppfordrer meg til å gjøre sånne teite ting, så jeg tenkte at jeg skulle dele en sang med dere.

Holder på med en akustisk cover av denne

Det tar litt tid, men jeg er ferdig med verset nå, og regner med at jeg helt sikkert kan hele innen 2 uker.

Kox og klemx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Så hyggelig å våkne til! Er det en 20kroning?

Det er lurt å vaske seg på henda innimellom, ja.

Leste om en fyr i statene som hadde, bare for å være dust, putta masse mynt i rumpa. Tror ham gjorde det over lengre tid, fordi han ville at flest mulig skulle kjenne på dem. Ækkelt!

Heldigvis er kroppen flink til å drepe bakterier da, og den blir jo enda flinkere med litt øvelse! Jeg skal begynne å sutte på mynt, så kroppen min blir imun mot alt. Da skal jeg bli superhelt!

Er det mulig? Oppi rumpa, ÆSJ!! Og jeg som jobber som kassadame og tar i penger hele dagen! :hakeslepp:

Skal du bli superhelt må du skaffe deg en sånn tøff themesong, akkurat som Superman :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MrsTux

Yme, jeg skal aldri mer kalle nesa di søt. Jeg legger meg flat og beklager, den er stor og mandig :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med min godeste bestefar på facebook-chatten, og tenkte jeg skulle dele denne givende samtalen med alle de flotte damene som leser dagboka mi (som jeg burde døpa om til "innimellom, kanskje annenhver uke-boka" isteden).

___________________________________________________________________

Bestefar:

Du får kontakte "Opplysningsrådet for fisk"

Ymgme:

har de oppskrifter på torskekabaré der?

Bestefar:

Jeg visste ikke at torskene opptrådte på kabaret., men OK

Ymgme:

det er bare fordi du ikke følger med i tiden. Torsk har holdt på med sånt helt siden 1824

klokkeslett da... ikke årstall

Bestefar:

Da er ikke den torsken fersk lenger., ville en ekte nordlending hevde

Ymgme:

da er vi heldige som bare er halvveis nordleninger!

jeg skal inn til Oslo på lørdag, så jeg kan se om jeg får tid til å stikke innom, å fjerne møkka fra maskina di

Bestefar:

Heldig og heldig. Vår nabo i nord Per Hansen koker småseien på brygga, for hvis han bærer den opp til huset først er den ikke fersk lenger

Ymgme:

det er sikkert jævli god seig da!

Bestefar:

Møkka er borte. AVG tok knekken på den, men du må gjerne komme innom hvis du har med deg torsk

Ymgme:

nei, men jeg skal møte en dame... Hu ser litt ut som en torsk. Tels det?

Bestefar:

Har hun skjegg? Det skal en ekte torsk ha

Ymgme:

håper ikke det

det hadde vært jævli trist!

Bestefar:

Bart er bedre. Spør våre nye landskvinner

Ymgme:

Jah! De får jo bart før mennene sine... Det er vel et tegn på fruktbarhet

Bestefar:

Ja., det kalles fruktbart

Ymgme:

Tenk så praktisk! Er man sulten, kan man bare plukke feks en pære fra fruktbarten

Bestefar:

Det var sikkert derfra EVa hentet det eplet som er blitt så berømt

Ymgme:

Uten tvil! Det er derfor de fleste damer ikke har bart også. Gud veit at de bare missbruker den

Bestefar:

Ja., men vi gutta får stadig skjegget i postkassa. Er det rart portoen stiger?

I dag

Ymgme:

Det er det vi må betale for å se så jævli kule ut.. Syns det er helt greit!

Bestefar:

Porto Rico betyr at postverket beriker seg. Noen tror det er en by

Ymgme:

Jeg har også blitt fortalt at det var en by, men de lurte ikke meg. Jeg veit godt at sånn almenkunnskap bare er vås, derfor liker jeg å finne opp min egen sannhet

Bestefar:

Het sand er vond å gå i barneint

barbeint

Ymgme:

Det er akkurat jeg prøvde å si... jeg bare bomma litt... Men det er greit, for jeg har enda mange år igjen, og de har jeg tenkt til å bruke på å få træl, så det ikke er vondt å gå på het sand

Bestefar:

Erling Skjalgson hadde træler, men han gikk lite ned i fjæra sies det. Bodde på Sola

Ymgme:

Det kan være vanskelig å komme seg ned i fjæra derfra, men jeg må også si at han hørtes ut som en jævli feig mann

"å nei! Det er småkryp i fjæra!" sa han ofte

Bestefar:

Han var det. Sto og masa om "Kommer ikke Olav Trygvvason" mens han pilte seg mellom tærne og dyrka træler

Ymgme:

Forkastelig type! Han minner meg om megselv, da jeg var på hans alder... Det blei heldigvis aldri noe ut av han der

Bestefar:

Vel., det blei jord etterhvert. Han daua pinglete som han var

Ymgme:

Godt er det! Utrolig feig fyr... jeg blir flau av å tenke på han

Bestefar:

Hva skal da din onkel si? Han er janskje en etterkommer

Ymgme:

Han kommer ikke til å si noe, men man kan se i blikket hans, at han er trist over å arve ryktet til en så feig type

det er værre enn å arve gjeld

Bestefar:

Ja., la oss ikke nevne det for hans kone og barn. Da må de fly i banken og orden opp

ordne

Ymgme:

Dette må bli mellom oss to!

Bestefar:

Og banken

Ymgme:

Ja, men de sladrer ikke

Bestefar:

Sandbanken i fjæra på Sola

Er fæle til å saldre

sladre

eller saldere

Ymgme:

Men det er ingen på Sola som tør å gå i fjæra, så da får de ikke sladra til noen

Eller saldere, ja

Bestefar:

Nei., der er du inne på noe. Blind hane kan også finne sandkorn, i fjæra

Ymgme:

Ja, på sola!

Bestefar:

Men helst i månelyse netter. Det har Snorre sagt

Ymgme:

Du har fått inntrykk av at man kan stole på han, eller?

Bestefar:

Vet ikke., men benytter anledningen til å takke for nok en åndfull og intelligent samtale i de sene nattetimer

Ymgme:

Jo, bare hyggelig! Det er godt du tar deg tiden til å la vidsommen din gå i arv til de yngre generasjoner

Bestefar:

Å kjære., det er da så lite, men akkurat DET er du vel enig i, frekk som du er

Natta på rei

Ymgme:

Nattiss!

___________________________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...