Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jeg spilte inn et par sanger for søstra mi, og tenkte at jeg skulle poste dem her også, siden det er såpass lenge siden jeg har lagt ut noe.

Filma med mobilen (jeg har ikke giddi å lasta ned noe app som bare er til lydopptak) så lydkvaliteten er litt shæbbi, pluss at jeg driver å hoster og harker litt her og der, siden jeg er syk.

Begge er fra Nirvana, med mitt eget personlig preg.

Where did you sleep last night

Rape me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Dette kan du gjøre flere gange ja. Neste gang kan du filme deg selv i stedetfor taket mens du spiller :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt fortsette å bare filme taket, syns jeg. Går jo ikke ann å slappe av når man veit at "noen" ser på... Du kan jo se på avataren min mens du hører på da høhøh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men den beveger seg ikke da :tristbla:

Hehehe, greit da. Hvis det er sånn at det er mange som vil høre mer, så kan jeg legge ut mer etter hvert som jeg lærer meg nye ting. Veit ikke helt hvordan jeg skal greie å filme megselv, siden mobilen min er flat og avrundet i hjørnene, så det er ikke bare å sette den inntil noe, lizzmz.

Prøver å lære meg nye låter hele tiden, så hvis folk syns det er hyggelig, laster jeg opp mer etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra, men jeg hørte bare på i 3 sekunder på hver film. Nirvana er så kjedelig musikk at jeg ikke orker å høre på det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra, men jeg hørte bare på i 3 sekunder på hver film. Nirvana er så kjedelig musikk at jeg ikke orker å høre på det. :gjeiper:

De har veldig simple låter.

"Where did you sleep last night" er det egentlig ikke Nirvana som har lagd. Den blei skrevet på begynnelsen av 1900-tallet, av en knakandes kjekk kar som het Huddie Ledbetter.

Jeg liker hans utgave bedre, for den har litt flere vers, men det er ganske vanskelig å høre teksten på så gamle opptak.

Edit: Jeg fant

på youtube, som han spilte inn rundt 40tallet en gang.

Det er ikke en av de beste utgavene han har av den, men man får høre bittelitt mer av teksten... Jeg er ganske usikker på om han synger "black girl", "blind girl" eller "my girl".

Må bare si at du synger utrolig fint! :)

Takk!

Jeg merker at jeg syns gitarer lager for lite lyd, så jeg skal lære meg å spille piano, eller noe i den gata. Får starte med å kjøpe meg et greit keyboard, så blir det litt mer fart på melodiene, enn man kan på en 6-strenger.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte inn et par sanger for søstra mi, og tenkte at jeg skulle poste dem her også, siden det er såpass lenge siden jeg har lagt ut noe.

Filma med mobilen (jeg har ikke giddi å lasta ned noe app som bare er til lydopptak) så lydkvaliteten er litt shæbbi, pluss at jeg driver å hoster og harker litt her og der, siden jeg er syk.

Begge er fra Nirvana, med mitt eget personlig preg.

Where did you sleep last night

Rape me

:digge:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Din tuberkuløse møkkamann! Jeg ba deg sjekke FØR jeg oppdaterte den. DeterdaFORHELVETEIKKEMINSKYLD at DU er TREIG!!!

Det har ikke kommet noen høy latter fra meg fra denne "dagboken" før nå.. Hahahahahahaha! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:digge:

:hjerte:

:takke:

Det har ikke kommet noen høy latter fra meg fra denne "dagboken" før nå.. Hahahahahahaha! :skratte:

Av alt det merkelige jeg har lagt ut her, er det det der du ler av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:skratte: morsom du

Takk, nupp!

Lenge siden du har skrevet noe nå, Yme! :(

Det må komme spontant, også driver jeg å er litt syk om dagen, så jeg gidder ikke tenke så mye :gjeiper:

Har mye tid til overs da, så jeg skal se om jeg greier å skrelle sammen en skikkelig flott, erotisk novelle med ekstra mye frukt og bær.

Kols og klems!

Edit: Du må gjerne prøve å inspirere meg litt ;) (ikke nødvendigvis bare til erotiske noveller høhø)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

God bedring :)

Heheh, gjør det!

Du kan spille en sang når du blir frisk. Synes Pumped Up Kicks av Foster The People er kul, men du må jo ikke spille akkurat den da :gjeiper:

Jeg er ikke så flink til å gi tips sånn egentlig ( :sjenert: ), men jeg vil gjerne vite hvem forbildet ditt er, og hvorfor akkurat den personen? Du kan også fortelle om din første kjærlighet. Da mener jeg ikke sånn barneskole greier. Trenger heller ikke å være din første.. Du kan fortelle om hvordan dere møttes osv! Hadde vært gøy å lest :jepp:

Men nå er jeg ganske dårlig på å finne opp ting man skal skrive om, men en erotisk novelle hadde vært ganske så.. ehhm.. interessant å lese :gjeiper:

Lykke til da :klemmer:

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :)

Heheh, gjør det!

Du kan spille en sang når du blir frisk. Synes Pumped Up Kicks av Foster The People er kul, men du må jo ikke spille akkurat den da :gjeiper:

De har jeg aldri hørt om før, så da er det stor sannsynlighet for at jeg ikke kan Pumped Up Kicks, dessverre :gjeiper:

Jeg er ikke så flink til å gi tips sånn egentlig ( :sjenert: ), men jeg vil gjerne vite hvem forbildet ditt er, og hvorfor akkurat den personen? Du kan også fortelle om din første kjærlighet. Da mener jeg ikke sånn barneskole greier. Trenger heller ikke å være din første.. Du kan fortelle om hvordan dere møttes osv! Hadde vært gøy å lest :jepp:

Men nå er jeg ganske dårlig på å finne opp ting man skal skrive om, men en erotisk novelle hadde vært ganske så.. ehhm.. interessant å lese :gjeiper:

Lykke til da :klemmer:

Hehehe, jeg har ikke noen spennende svar på det her, Henriette. Jeg har ingen forbilder, og jeg har aldri hatt noen kjærlighet... Men jeg er veldig glad i stavmixern min! Den hjelper meg med å lage digge sauser og sånt, noe som aldri er dumt.

Jeg skal en tur til Bergen neste uke, så jeg skal få skrevet en skikkelig trantrukket erotisk novelle før det! Da har jeg tidsfrist, og dermed er det mye større sjangse for at jeg faktisk gjør det... Veldig smart! Er du stolt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...