Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

De har jeg aldri hørt om før, så da er det stor sannsynlighet for at jeg ikke kan Pumped Up Kicks, dessverre :gjeiper:

Hehehe, jeg har ikke noen spennende svar på det her, Henriette. Jeg har ingen forbilder, og jeg har aldri hatt noen kjærlighet... Men jeg er veldig glad i stavmixern min! Den hjelper meg med å lage digge sauser og sånt, noe som aldri er dumt.

Jeg skal en tur til Bergen neste uke, så jeg skal få skrevet en skikkelig trantrukket erotisk novelle før det! Da har jeg tidsfrist, og dermed er det mye større sjangse for at jeg faktisk gjør det... Veldig smart! Er du stolt??

Har du ikke vært forelsket? Så leit :(

Stavmixer ja.. :fnise:

Gjør det! Blir spennende :D

EDIT: Skal lære meg pumped up kicks på gitar sjøl. Kanskje jeg legger'n ut i dagboka mi en eller annen gang :)

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke vært forelsket? Så leit :(

Stavmixer ja.. :fnise:

Hvorfor er det leit? For meg virker det som at man bare blir trist og sårbar av sånt, og det er jeg glad for at jeg slipper å oppleve... Jeg ser ikke bort ifra at jeg tenker sånn bare fordi jeg ikke veit hvordan det er, og har lurt litt på om jeg kanskje egentlig "velger" å ikke knytte meg til folk på den måten, for å slippe å bli såra.

Gjør det! Blir spennende :D

EDIT: Skal lære meg pumped up kicks på gitar sjøl. Kanskje jeg legger'n ut i dagboka mi en eller annen gang :)

Ta opp når du er ferdig da, Henriette! Man skal dele, veit du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Du kommer nok til å oppleve det en gang du også :)

(har ny pc.. sånn nettbrett med dokking så jeg vet ikke om jeg trykte på riktik knapp (trykte på svar nå ihvertfall.. kvinneguiden ser helt annerledes ut..)

Jeg skal ta det opp.. Kan ta litt tid da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg har det samme som du har, bare uten tastaturet.

Det kjører Android, så derfor ser du automatisk mobilversjonen av kvinneguiden. Den har mer til felles med telefoner enn PC-er, så derfor blir det sånn ;)

Skal jeg hjelpe deg, så du slipper å komme inn på mobilutgavene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jepp! Jeg har det samme som du har, bare uten tastaturet.

Det kjører Android, så derfor ser du automatisk mobilversjonen av kvinneguiden. Den har mer til felles med telefoner enn PC-er, så derfor blir det sånn ;)

Skal jeg hjelpe deg, så du slipper å komme inn på mobilutgavene?

Jaa! What to do? Nå sitter jeg på en annen pc her, fordi jeg ikke greier kg i mobilversjon. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nettet/dataen (kanskje begge, sukk...) er så treg at det tar fem minutter å laste hver siden. Akk ja.

Så forresten din invitasjon til å være med i homotranseklikken min, det setter jeg jævlig stor pris på mann! Dameklær går jeg i allerede. Banan liker jeg ikke så godt men det kan vel byttes ut med feks agurk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nettet/dataen (kanskje begge, sukk...) er så treg at det tar fem minutter å laste hver siden. Akk ja.

Så forresten din invitasjon til å være med i homotranseklikken min, det setter jeg jævlig stor pris på mann! Dameklær går jeg i allerede. Banan liker jeg ikke så godt men det kan vel byttes ut med feks agurk?

Agurk?? Da er du rimelig dreven, pantora! Jeg har mer enn nok med en banan.

Pølse!

Det var alt jeg hadde å si.

Pølse snakker for seg selv... Man trenger ikke si mye mer enn det, så jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Heeei yme!

Skal 99,9% sikkert spille inn coverlåt til pumped up kicks på torsdag på studioet, så sangen kommer i topp kvalitet! Poster den her når den er ferdig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banan er mer saftig og mindre kliss og søl :jepp:

Hvordan kan den være mer saftig, samtidig som det blir mindre kliss og søl? Det veit jeg ikke helt om jeg tror noe på, pantora, og jeg kommer nok til å se på dette som en grotesk løyne helt til du finner en wikipedia-artikkel som beviser det du skriver.

næmmen yme da... er det liv i deg ennå ?

Litt hvertfall. Jeg er veldig trøtt, og skulle veldig gjerne ha sovet noen timer til... Det er nesten det samme som å være død, tenker jeg.

Heeei yme!

Skal 99,9% sikkert spille inn coverlåt til pumped up kicks på torsdag på studioet, så sangen kommer i topp kvalitet! Poster den her når den er ferdig! :D

Det er jævli kult! Da skal jeg vente her, og glede meg så mye at jeg får utovernavle.

Driver å lærer meg noen nye sanger nå, så om det er kult kan jeg slenge ut når jeg er fornøyd, så kan vi dele. Det er flottere enn å ikke dele, spesielt når det er sånne folk som har kaker, som ikke deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså.. Jeg googlet "banan VS agurk" men måtte bare gi meg rett og slett fordi.. I dont wanna know!

MEN... Agurken er jo sånn, hva 90?%, vann. Så den er saftigere enn bananen, for bananen er liksom bare klissete.. Husker så mange ganger fra barneskolen jeg hadde banan med på tur, og den ble most i sekken, og da var den liksom bare å kaste den sekken fordi bananen stinka sånn, og det ble kliss overalt, og det satt i omtrent uansett hvor mye en tørka og vaska, og siden det var 90-tallet så var sekkene i sånn merkelig tynt hardt stoff så bananen satte seg liksom i fibrene i sekken, og det begynte etterhvert å dukke opp sorte mugg-flekker. Hadde en agurk blitt most i sekken hadde det liksom bare vært å tørket den. Skjønner'u?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Yme, nå er det jaggu lenge siden jeg var innom her. Visste ikke at du var så god til å synge og spille (hvis det er du da). Kan du ikke legge ut flere snutter? :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Asså.. Jeg googlet "banan VS agurk" men måtte bare gi meg rett og slett fordi.. I dont wanna know!

MEN... Agurken er jo sånn, hva 90?%, vann. Så den er saftigere enn bananen, for bananen er liksom bare klissete.. Husker så mange ganger fra barneskolen jeg hadde banan med på tur, og den ble most i sekken, og da var den liksom bare å kaste den sekken fordi bananen stinka sånn, og det ble kliss overalt, og det satt i omtrent uansett hvor mye en tørka og vaska, og siden det var 90-tallet så var sekkene i sånn merkelig tynt hardt stoff så bananen satte seg liksom i fibrene i sekken, og det begynte etterhvert å dukke opp sorte mugg-flekker. Hadde en agurk blitt most i sekken hadde det liksom bare vært å tørket den. Skjønner'u?

Okei, greit, du vinner! Du skal få lov til å legge ut bilder av at du suger en agurk isteden for en banan... Men da skal du gjøre det jævli bra! Ikke noe sånn tullete jentesuging... Gjør det som en shvær mann med skjegg! En tømrer!!

Hei Yme, nå er det jaggu lenge siden jeg var innom her. Visste ikke at du var så god til å synge og spille (hvis det er du da). Kan du ikke legge ut flere snutter? :digge:

Det er ikke så rart du ikke visste det, når du aldri hadde hørt det før hehe

Jeg kan plutselig legge ut mer. Jeg fikk plutselig dilla på den dærre "rolling in the deep" av Adel, noe som er helt merkelig, siden det ikke er en musikksjanger jeg pleier å bry meg om, men jeg driver å lærer meg den nå, så jeg legger ut når den er ferdig.

Har du gjort noe driiiitkult i det siste, siden du ikke har vært her, i den viktige dagboka mi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort noe driiiitkult i det siste, siden du ikke har vært her, i den viktige dagboka mi?

Badet i sjøen, sett på tv, ligget i solen og syklet. Driiitkult :popcorn: Kommer sterkt tilbake nå :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Det er jævli kult! Da skal jeg vente her, og glede meg så mye at jeg får utovernavle.

Driver å lærer meg noen nye sanger nå, så om det er kult kan jeg slenge ut når jeg er fornøyd, så kan vi dele. Det er flottere enn å ikke dele, spesielt når det er sånne folk som har kaker, som ikke deler!

Haha! Blir bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet i sjøen, sett på tv, ligget i solen og syklet. Driiitkult :popcorn: Kommer sterkt tilbake nå :lur:

Det er for dumt å holde på med sånt når du kan henge her og bli nærsynt av å sitte for nærme skjermen. Regner med at du forstår det helt selv, Tula.

Når du ligger i solen og sykler... Blir det sånn at du ligger på siden og egentlig bare spreller med beina, mens du blir fin og brun? Hvis du har blitt fin og brun må du du egentlig legge ut bilde i "post din kropp" tråden. Man skal dele.

Haha! Blir bra! :D

Det blir ekstra bra om man får inn noen sånne hemmelige beskjeder i det man spiller inn... Sånne skumle meldinger man bare hører om man spiller av låta baklengs. Hvis du gjør det, kan du få rumpa mi assa :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...