Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Ikke så veldig langt ifra Askim. Er egentlig ganske fint her, men man blir litt lei når man nesten blir fanga pga lite kollektiv transport :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten! Først må jeg komme meg til Askim for å ta toget. Det er der det største problemet ligger, siden bussene går skjeldent, og siste buss hjem går klokka 17.

Det er mest pga hjembussen at jeg ikke får gjort noe sosialt på ukedagene. I helgene går det bare 1 buss (som må bestilles dagen før) men det gjør ikke så mye, siden jeg kan overnatte.

Men som sagt, det blir forhåpentligvis ikke så lenge til jeg kommer meg vekk herfra (kommer til å savne den flotte, store rekkehusleiligheten min da... Har fin hage og alt, å det kan jeg ikke regne med noen andre steder, til samme pris)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg likte aller best var at armene dine vokser ut forran puppene! Det var sexy :sjarmor:

Jepp, det ekke no tull serru :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det ekke no tull serru :lur:

Skjønner det! Jeg så jo at det var et ekte bilde, å ikkeno tegning.

Det må så jævli kult ut bakfra! Det er den viktigste vinkelen jenter kan vise seg fra også, fordi jeg er en rumpemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det! Jeg så jo at det var et ekte bilde, å ikkeno tegning.

Det må så jævli kult ut bakfra! Det er den viktigste vinkelen jenter kan vise seg fra også, fordi jeg er en rumpemann!

ja ikke sant, da var det synd du ikke fikk se bakfra da, for jeg har nemlig DEN rumpa :lur:

.....i fare for å virke innbilsk her men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du bor såpass øde.

Det er ikke så veldig langt ifra Askim, som er en by, men det er bare jævli lite busser her... Er oppvokst på Kolbotn, så jeg er vandt med at det går busser over alt, hvert kvarter, å det er sånn jeg liker det. Da kan man finne på ting, å det er hyggelig hehehe

Har bestilt togbiletter, så på onsdag stikker jeg en tur til trondheim, så lurer jeg på om jeg skal ta meg en tur til Bergen i April. Det er kjedelig å sitte så lenge på toget, men der er kult å reise litt rundt!

ja ikke sant, da var det synd du ikke fikk se bakfra da, for jeg har nemlig DEN rumpa :lur:

.....i fare for å virke innbilsk her men :fnise:

åjÅJ! Hvor fin er den da? På en skala fra 4 til U? Sammenlign den gjerne med en frukt, eller en stor nøtt! Da blir jeg gira :lur:

(nøttene kan være med og uten salt, og du kan velge om det skal være med sjokoladetrekk eller ikke (alt fra mørk sjokolade, til helt hvit)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Askim er en by. Jeg er ikke helt skrudd på geografi, og jeg har en bror som bor der.

Er også godt kjent på Kolbotn, bor jo ikke så altfor langt unna. Godt med busser der, ja.

Åh, heldig. Jeg vil også reise rundt. Men har ikke penger til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kjenner folk her og der, trenger det ikke bli så dyrt å reise, å det er ofte dyrere å reise innlands enn utlands.

Jeg pleier å leite etter sånne 199 kr togbiletter. Gidder ikke reise noen steder om jeg ikke får de rundt den prisen!

Jeg har også vært i Italia et par ganger, til den svimlende sum av 70 kr hver vei! Jeg slapp å bo på hotell, fordi jeg kjenner folk som studerer der, så da sparte jeg jo masse penger på det.

Kunne egentlig tenkte meg å reise rundt hele verden... Koster litt, men om man tar feks. et år i hvert land, og jobber mens man er der, så er det jo ikke noe problem i det heletatt!

Har spesielt lyst til å dra til japan... Det er dyrt å reise dit, men det burde gå ann med litt sparing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm: <-- jeg ble sånn i dag av tortilla chips.

Jeg blir sånn av deg, ditt forkastelige menneske! Men på en positiv måte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner folk både i Trondheim, Bergen og Kristiansand. Men jeg har ikke engang råd til de 199kr billettene, så da er jeg like langt.

Åh, Italia er pent. Vært der jeg også, men det var i regi av at jeg skulle ha konserter der rundt omkring, så da slapp jeg å betale noe annet enn det jeg shoppet selv.

Jeg vil også reise rundt. Lyst på stor fin båt som jeg kan reise rundt i, hadde vært flotters. Reise er utrolig deilig.

Men som du sier funker det jo om man blir i ett år og jobber litt overalt. Eneste er at du da vil ha trøbbel med å komme inn i Australia og andre strenge land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Milano, og syns egentlig hele byen var like spennende som Oslo... Stygg by :P

Var en del kule kunstutstillinger da, å det var mye derfor jeg dro dit. Det var en ganske hyggelig tur da, også fikk jeg kjøpt meg noen kule sko mens jeg var der (som er ekstra kule, bare fordi de er fra Milano :P) Syns forresten nordmenn lager bedre pizza enn italienere.

Hva er det du driver med, siden du har konserter? Spiller du noe i band da?

Hadde vært utrolig digg med en båt! Det er veldig mye vedlikehold da... Gikk på sjøskole en gang i tiden. Der hadde vi en skute, og en gammal militærbåt. Er veldig glad i sånt!

Hva er det de driver med i Australia, siden man ikke kan bo der ett år mens man jobber? I verste fall kan man jo ta en ferietur dit mens jeg bor og jobber i et land på den siden av kloden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte klarinett før. Men har lagt det ut.

Orker ikke svare på noe mer nå, er nysingel så jeg vil bare gå å dø elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So what's it gonna take?

Silver shadow believer....

Spock rocker with your dirty eyes

It's a chance, gonna move

gonna fuck up your ego

silly boy, gonna make you cry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ikke den låta der er så verst, men jeg har aldri forstått hva en "silver shadow believer" er.

Vanligvis er jeg mer glad i musikk som føles som at noen slår meg i hodet med gitaren sin. Da blir jeg glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...