Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Vanilje er en utrolig undervurdert sak! Alle skal liksom ha sjokolade, jordbær, pistasj eller hylleblomst... Jeg har alltid vært mest glad i vaniljen, så der har du gjort et veldig godt valg... Men hvis du lukter sånn 24/7 så betyr det at du lukter det samme når du er påkledd også? Blir ikke det litt kjedelig i lengden? Og om du ønska deg en sånn lakriskjole, regner jeg med at du kommer til å lukte litt lakris også, eller?

Jeg er ikke så glad i å spise lakris, men det lukter godt, og ser veldig flott ut på damene. Skulle ønske lakris fantes i vaniljesmak :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanilje er en utrolig undervurdert sak! Alle skal liksom ha sjokolade, jordbær, pistasj eller hylleblomst... Jeg har alltid vært mest glad i vaniljen, så der har du gjort et veldig godt valg... Men hvis du lukter sånn 24/7 så betyr det at du lukter det samme når du er påkledd også? Blir ikke det litt kjedelig i lengden? Og om du ønska deg en sånn lakriskjole, regner jeg med at du kommer til å lukte litt lakris også, eller?

Jeg er ikke så glad i å spise lakris, men det lukter godt, og ser veldig flott ut på damene. Skulle ønske lakris fantes i vaniljesmak :tristbla:

Jeg liker også vaniljen best, så jeg lukter det avkledd og påkledd ;) tjaaa nå har jeg ikke prøvd lakriskjole da, så da blir det blanding av lakris og vanilje. hmm sikkert ingen som har prøvd det før så det må jo også prøves :D

men er det meningen og spise lakriskjolen foresten? jeg kan bli veldig søtsugen og om jeg skal ha kjole av godteri står jeg i fare for å spise opp kjolen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM du ikke spiser den selv risikerer du i allefall at noen kommer og river den av deg med tenna :lur:

Er du skikkelig heldig har mannen bak tenna sædcelle-hår!

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også vaniljen best, så jeg lukter det avkledd og påkledd ;) tjaaa nå har jeg ikke prøvd lakriskjole da, så da blir det blanding av lakris og vanilje. hmm sikkert ingen som har prøvd det før så det må jo også prøves :D

men er det meningen og spise lakriskjolen foresten? jeg kan bli veldig søtsugen og om jeg skal ha kjole av godteri står jeg i fare for å spise opp kjolen :/

Hmm... Nei, den må ikke spises! Lakris smaker jo ikke egentlig noe godt... Det bare ser veldig flott ut, så da er det veldig trist om man spiser den opp. Jeg tror jeg går for syntetisk lakris! Sånn som er lagd av skinn eller gummi, for da slipper man det problemet der hehe

OM du ikke spiser den selv risikerer du i allefall at noen kommer og river den av deg med tenna :lur:

Er du skikkelig heldig har mannen bak tenna sædcelle-hår!

:fnise: Lakris er ikke så godt, men det hadde jo vært litt gøy da :sjarmor:

Hu der har fæle pupper, men jeg syns hu tok seg godt ut i det klippet. Jeg setter pris på at du tenker på meg, og smører på et tykt lag med sexuell frustrasjon. Jeg kommer til å dø :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fabrikkert et dikt, som jeg tenkte jeg skulle dele med verden. Det handler om Jesus, og jeg skreiv det til en venninne for en del år siden.

Det er litt teit å si det,

men jeg føler at jeg må,

Stine er så smukk

å hu gjør at jeg får stå.

Om jeg var en ridder,

med lanse og en hest

Så hadde jeg spredd rundt med

med kjønshvortebyllepest!

Kakao er en drikke

som ofte er for varm

men ikke om man kjølærn ned

med melk fra Stines barm

Om jeg var en prins

som styrte et helt land

Så hadde jeg spredd rundt meg

med aids, i bøtter og spann

Mine brysthvorter er ømme

og min kjønsregion er våt

Stine, oh min Stine

Du gjør meg skikkelig kåt!

Om jeg var en hersker

å værden var bare min

så hadde jeg spredd kjønsherpes

i rumpesprekken din!

Takk for oppmerksomheten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fabrikkert et dikt, som jeg tenkte jeg skulle dele med verden. Det handler om Jesus, og jeg skreiv det til en venninne for en del år siden.

Det er litt teit å si det,

men jeg føler at jeg må,

Stine er så smukk

å hu gjør at jeg får stå.

Om jeg var en ridder,

med lanse og en hest

Så hadde jeg spredd rundt med

med kjønshvortebyllepest!

Kakao er en drikke

som ofte er for varm

men ikke om man kjølærn ned

med melk fra Stines barm

Om jeg var en prins

som styrte et helt land

Så hadde jeg spredd rundt meg

med aids, i bøtter og spann

Mine brysthvorter er ømme

og min kjønsregion er våt

Stine, oh min Stine

Du gjør meg skikkelig kåt!

Om jeg var en hersker

å værden var bare min

så hadde jeg spredd kjønsherpes

i rumpesprekken din!

Takk for oppmerksomheten.

ååååw jeg kan tenke meg at denne stine virkelig følte jesus-kjærlighet der altså, du har jo talent lille ymepyme :briller2::romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tror jeg nesten jeg må kopiere og lese høyt når vi har om Jesus i RLE-timene. Får jeg lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååw jeg kan tenke meg at denne stine virkelig følte jesus-kjærlighet der altså, du har jo talent lille ymepyme :briller2::romeo:

Takk!

Jeg er en utrolig godt utstyrt kvadør! Jeg er generelt et veldig kreativt menneske, pluss at hjernen min surrer utrolig mye, å dermed er det som oftest ikke vanskelig å finne inspirasjone... Jeg er i en tørr og inspirasjonsløs periode nå om dagen, men det årdner seg plutselig, håper jeg hehe

Ja det der var et ordentlig Jesus-dikt! :hjerte: Så vakkert og noe du kan dele med bibelgruppa di. :tommelsmil::hjerte:

Jeg tror ikke jeg har pent nok hår til å bli velkommen i noen bibelgruppe :tristbla:

Den tror jeg nesten jeg må kopiere og lese høyt når vi har om Jesus i RLE-timene. Får jeg lov?

Ikke bare få du lov, men jeg oppfordrer deg til å gjøre det! Men da må du ta notater så jeg kan få vite hva de syns om min relegiøse side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at barna blir veldig glad og fornøyd når de får høre diktet ditt Yme. For ikke å snakke om foreldrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil! Mine ord er skapt for å bringe glede i hjertene til både store og små... Akkurat som Lano og Babyolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Jeg er en utrolig godt utstyrt kvadør! Jeg er generelt et veldig kreativt menneske, pluss at hjernen min surrer utrolig mye, å dermed er det som oftest ikke vanskelig å finne inspirasjone... Jeg er i en tørr og inspirasjonsløs periode nå om dagen, men det årdner seg plutselig, håper jeg hehe

Ja det har jeg ingen tvil om :fnise:

tja jeg synes du kan skrive et dikt til oss forum-jentene som en inspirasjon som vi er :takke:

*venter spent* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke jeg har pent nok hår til å bli velkommen i noen bibelgruppe :tristbla:

Jo da! Jesus så heller ikke ut på håret.

Diktet ditt hadde forresten sklidd rett inn i Bibelen, om det hadde vært et par tusen år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant endelig ut hvem du minner meg om, Yme. Vinnie i Paperboys!

Døh... assa... :kjefte:

Du kunne i det minste finni en mann som så litt ut... Hva med Ryan Reynolds? Jånni Depp? Megaman??

Du kan få lov til å ombestemme deg, Antlers... Du får VELDIG lov til å ombestemme deg! Halve nesa hans er jo lengre enn den andre halve.

Ja det har jeg ingen tvil om :fnise:

tja jeg synes du kan skrive et dikt til oss forum-jentene som en inspirasjon som vi er :takke:

*venter spent* :jepp:

Jeg kan prøve, men det er helt rævva her om dagen. Jeg har ikke greid å lage noen ting, selvom jeg har klussa og kladda.

Blir bedre når jeg kommer meg vekk fra gudsforlatte skiptvet... Verdens mest mest øde og ensomme "by".

JA! Dikt!

Jeg skal prøve, men jeg hadde ikke holdt pusten mens jeg venta... Sånt kommer når det kommer, å det ser dårlig ut om dagen :gjeiper:

Jo da! Jesus så heller ikke ut på håret.

Awww, takk! <3

Diktet ditt hadde forresten sklidd rett inn i Bibelen, om det hadde vært et par tusen år eldre.

Det kan ikke måle seg meg Salomos høysang, men jeg er enig i at det hadde passa godt inn.

Bibelen er, på mange måter, som en karaffel... Man kan fylle den med saft, melk, juice osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh... assa... :kjefte:

Du kunne i det minste finni en mann som så litt ut... Hva med Ryan Reynolds? Jånni Depp? Megaman??

Du kan få lov til å ombestemme deg, Antlers... Du får VELDIG lov til å ombestemme deg! Halve nesa hans er jo lengre enn den andre halve.

Rolig, rolig :troest: Det var absolutt ikke snakk om noen "skilt ved fødselen"-likhet! Du minner meg om han fordi han har litt sånn bustehår, gi faen-holdning, samme type poseringer, og han liker også å kle seg ut i rare klær innimellom - bare se her: http://stenbeck.blogg.no/images/350421-2-1238278314854-n400.jpg

Når det gjelder kun utseendet så er kanskje dette en mer passende tvillingbror? Vi får bare se litt gjennom fingrene med at han tydeligvis velger å temme manken sin med rettetang + voksing av diverse kroppshår...

http://i1003.photobucket.com/albums/af153/natessa/EricNorthman8.jpg

http://kamikazeegirl.files.wordpress.com/2010/07/ericnorthman_fobanner2.png

http://www.examiner.com/images/blog/EXID14380/images/Alexander_Skarsgard_sexy_Eric_Northman_in_True_Blood.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...