Gjest MrsTux Skrevet 28. februar 2011 #101 Del Skrevet 28. februar 2011 Det høres ut som en flott plan! Jeg prøver å bygge opp en hær av damer, sånn at jeg kan ta over verden... Eller i det minste si "hei, jeg skal kjøpe nye klær... jeg steller meg i det prøverommet her, så bare finner dere masse greier!" for det har jeg lært at er en flott strategi, når man er så overdrevent moteløs som jeg er. Vet dessverre ikke om jeg er til særlig hjelp der, altså Du hadde nok kommet ut like moteløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. februar 2011 #102 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg var usikker på det ordet der, å den innebygde korrekturen var ikke til noe hjelp. Jeg setter pris på at folk retter på meg når jeg skriver feil, for man virker så uintelligent når man skriver dårlig. Er det bloggen din her inne, eller driver du en annen blogg? Du kan jo skrive om det fine eplet mitt Her inne har jeg bare dagbok hvor jeg rabler som faen, uten å formulere meg på noen som helst måte. Men jeg har en blogg, en anonym en riktignok, hvor jeg skriver litt av hvert på en bedre formulert måte. Kanskje jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 4. mars 2011 Vet dessverre ikke om jeg er til særlig hjelp der, altså Du hadde nok kommet ut like moteløs. Jeg ser ikke på det som en negativ ting... For meg spiller sånt ingen rolle, siden jeg er utrolig tilbakestående. Grunnen til at jeg velger å dra med venninner når jeg kjøper klær, så jeg ser staselig ut, er at når man er gutt så er det omtrent alt som skal til for å være pen... Man må bare være velstelt rett og slett, og når folk syns man er pen, blir de også hyggeligere, og da får man fine ting hehehe Her inne har jeg bare dagbok hvor jeg rabler som faen, uten å formulere meg på noen som helst måte. Men jeg har en blogg, en anonym en riktignok, hvor jeg skriver litt av hvert på en bedre formulert måte. Kanskje jeg skal gjøre det. Jeg var borte fra dagboka mi. Var for opptatt med å stå forran speilit og bade i min egen skjønnhet, som du sikkert har forståelse for hehehe Jeg regner med at du ikke vil dele bloggen din, siden du presiserte at du skrev den anonymt, å jeg veit jo egentlig sånn halvveis hvem du er, men om du gir meg en generell idè om hva du skriver om, kan jeg prøve å hjelpe deg med inspirasjon... Er du snill kanskje du får enda ett eple! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 4. mars 2011 #104 Del Skrevet 4. mars 2011 jeg kjeder meg så derfor tenkte jeg at jeg skulle tørke av skoene mine i dagboken din Jeg så foresten nettopp nakenbilde av deg, den linken du har i signaturen din (eller hva det egentlig heter) bare sånn til opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er ikke naken da... Jeg er jo kledd i en banan! Ser du ikke det?? Det kommer snart kvad, forresten! Jeg har finni fram blyanten min, så om jeg åpner tegneblokka mi en av de nesten ukene, kanskje det kommer før slutten av mars :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 4. mars 2011 #106 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er ikke naken da... Jeg er jo kledd i en banan! Ser du ikke det?? Det kommer snart kvad, forresten! Jeg har finni fram blyanten min, så om jeg åpner tegneblokka mi en av de nesten ukene, kanskje det kommer før slutten av mars :D halloooo ser du ikke at jeg prøver og flørte da *sukker oppgitt* men okei, ja bananen var fin....ehm.... så flott, jeg venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis du skal flørte med meg, må du komme med noe bedre enn "jeg har sett deg naken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 4. mars 2011 #108 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis du skal flørte med meg, må du komme med noe bedre enn "jeg har sett deg naken" hmm...så det holder ikke med "jeg har sett deg naken" eller "bananen var fin" ? hmm...her i nord hadde det slått an med en gang Jeg er ikke så særlig flink på flørting egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #109 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg var borte fra dagboka mi. Var for opptatt med å stå forran speilit og bade i min egen skjønnhet, som du sikkert har forståelse for hehehe Jeg regner med at du ikke vil dele bloggen din, siden du presiserte at du skrev den anonymt, å jeg veit jo egentlig sånn halvveis hvem du er, men om du gir meg en generell idè om hva du skriver om, kan jeg prøve å hjelpe deg med inspirasjon... Er du snill kanskje du får enda ett eple! Ja, det har jeg full forståelse for. Nei, vil nok ikke dele bloggen min. Den er nok litt dyster, og nå som jeg har sperra skriver jeg innlegg om meg selv, så leserne skal ha noe å lese på imens. Egentlig skriver jeg bare små korte historier, noen ganger noveller. Veldig variert og forskjellig, så vet ikke helt om du kan hjelpe med inspirasjon, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #110 Del Skrevet 4. mars 2011 hmm...så det holder ikke med "jeg har sett deg naken" eller "bananen var fin" ? hmm...her i nord hadde det slått an med en gang Jeg er ikke så særlig flink på flørting egentlig Men nå som du har sett min banan, er det jo bare riktig at jeg får se din banan. Jeg syns de er best akkurat når de har litt brune flekker på, og det syns jeg du skal ta til betraktning. Ja, det har jeg full forståelse for. Nei, vil nok ikke dele bloggen min. Den er nok litt dyster, og nå som jeg har sperra skriver jeg innlegg om meg selv, så leserne skal ha noe å lese på imens. Egentlig skriver jeg bare små korte historier, noen ganger noveller. Veldig variert og forskjellig, så vet ikke helt om du kan hjelpe med inspirasjon, jeg. Det kommer seg sikkert etter hvert da, men det er teit når det blir sånn at man ikke kommer på noe. Hva om jeg tegner en agurk? Tror du det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #111 Del Skrevet 4. mars 2011 Det kommer seg sikkert etter hvert da, men det er teit når det blir sånn at man ikke kommer på noe. Hva om jeg tegner en agurk? Tror du det hjelper? Ja, det er kjempeteit. Tja, det vet man ikke, men vi kan jo sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 4. mars 2011 Må det være en bra agurk, eller kan jeg lage sjapp en, i paint? Er det noe spesifikt du vil den skal ha på seg, eller noen farger som du like spesielt godt på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #113 Del Skrevet 4. mars 2011 Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #115 Del Skrevet 4. mars 2011 Den var søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 5. mars 2011 #116 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) sånn ?? likte du bananen? Endret 5. mars 2011 av Troilltøva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 6. mars 2011 Det jeg likte aller best var at armene dine vokser ut forran puppene! Det var sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mars 2011 #118 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan er det med din sperre, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 6. mars 2011 Den er teit! Det er kanskje ikke helt en sperre... Det kommer ikke like mange ideer som før, å jeg greier ikke sette meg ned og tegne bare fordi jeg kjeder meg... De få ideene som kommer, er jeg rett og slett ikke flink nok til å kunne gjennomføre. Jeg er helt sikker på at det bare har med livssituasjonen min akkurat nå, og at det kommer til å gå mye bedre med en gang jeg får flytta litt nærmere Oslo, sånn at jeg kan være sosial i ukedagene også. Alle vennene mine bor i Ski, på Kolbotn og i Oslo, så det er helt ubrukelig å bo her ute på landet, siden jeg ikke har bil. Men det blir flott! Skal flytte meg vekk herfra før sommeren håper jeg, så da blir det mer skole å greier til høsten, å det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mars 2011 #120 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvor bor du hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå