Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Nei, nå skal jeg være snurt helt til noen inrømmer at jeg ligner litt på Megaman :snurt:

Han har vært mitt idol helt siden jeg var en liten pike som spilte på den aller første ninendomaskina som kom, å jeg skal ha meg frabett at noen her kommer å forteller meg at jeg ikke hadde kledd å være lagd i 8bits grafikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er ingen som trenger å smiske, for å være velkommen her på Yme's Lunsj & Bordell! Så lenge du har med egen stol, og aksepterer at maten er svidd og godt saltet, er du velkommen her... Det hadde også vært hyggelig om du tok med deg inspirasjon, som jeg eventuelt kunne lånt, for hodet mitt er så tørt om dagen, å det går sterkt utover produktiviteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man gjøre da, egentlig? Jeg kjøpte meg tegnebrett til PCen, så jeg kunne sitte å klusse ned ting, så jobbe videre med det... Tenkte det gjorde ting litt lettere, men neida!

Her skjer det absolutt ingenting... Til og med ikke Megaman kan redde meg, KaDust :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da er det ille.

Nei, jeg vet ikke hva man gjør. Hadde jeg visst, så hadde jeg vel ikke hatt skrivesperre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

*legge igjen spor*

Jeg vil også følge med her :)

Skulle legge meg tidlig i dag, men snublet innom her av en eller annen grunn. Så gikk plutselig tiden litt for fort. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*legge igjen spor*

Jeg vil også følge med her :)

Skulle legge meg tidlig i dag, men snublet innom her av en eller annen grunn. Så gikk plutselig tiden litt for fort. :natti:

Det høres ut som en flott plan! Jeg prøver å bygge opp en hær av damer, sånn at jeg kan ta over verden... Eller i det minste si "hei, jeg skal kjøpe nye klær... jeg steller meg i det prøverommet her, så bare finner dere masse greier!" for det har jeg lært at er en flott strategi, når man er så overdrevent moteløs som jeg er.

:kaffekopp:

Idag greide jeg å tegne et eple! Det var ikke så veldig kreativt, men det er da bedre enn ikkeno... Bare for å gjøre det litt mer intresangt, valgte jeg å ikke se etter noe, eller bruke noen hjelpemidler.

Det blei ikke akkurat fotorealistisk, å jeg har ikke brukt veldig lang tid på det, men som sagt er det bedre enn å ikke få gjort noen ting.

Hvordan går det med skrivesperra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når inspirasjonen mangler spille man tv-spill! Eventuelt laster mann ned emulator og megamann og koser seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når inspirasjonen mangler spille man tv-spill! Eventuelt laster mann ned emulator og megamann og koser seg ;)

TVspill ødelegger initiativet mitt... Da blir jeg sittende der istedenfor å komme igang med andre ting, å da blir det... rotete og skittent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag greide jeg å tegne et eple! Det var ikke så veldig kreativt, men det er da bedre enn ikkeno... Bare for å gjøre det litt mer intresangt, valgte jeg å ikke se etter noe, eller bruke noen hjelpemidler.

Det blei ikke akkurat fotorealistisk, å jeg har ikke brukt veldig lang tid på det, men som sagt er det bedre enn å ikke få gjort noen ting.

Hvordan går det med skrivesperra?

Awesome amazing. Det ble veldig bra med tanke på at du ikke har sett etter noe.

(Forresten så skrives det interessant, ikke intresangt. :nei:)

Sperra er her enda, og det eneste jeg fikk til på bloggen min idag var en særdeles lei setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awesome amazing. Det ble veldig bra med tanke på at du ikke har sett etter noe.

(Forresten så skrives det interessant, ikke intresangt. :nei:)

Sperra er her enda, og det eneste jeg fikk til på bloggen min idag var en særdeles lei setning.

Jeg var usikker på det ordet der, å den innebygde korrekturen var ikke til noe hjelp.

Jeg setter pris på at folk retter på meg når jeg skriver feil, for man virker så uintelligent når man skriver dårlig.

Er det bloggen din her inne, eller driver du en annen blogg? Du kan jo skrive om det fine eplet mitt :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...