Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Det her var kult, syns jeg! Pleier ikke like sånne "skrikeband", men de gjorde det på en helt behagelig måte, også får de ekstra poeng for å bruke sekkepipe. De trenger en ny sjanger... FolkeMetall! hehe

Her er litt mer jeg liker. Har ikke hørt så mange låter av Paradise Lost, men denne sangen syns jeg er knall

Også liker jeg mye av Tool

http://www.youtube.com/watch?v=RiV_ue-PbL4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg vet, de er fantastiske. :nigo:

Derimot har jeg ikke hørt noen av de sangene du har lagt ut før, men de var ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Får vel nesten følge med her jeg også. Kan ikke risikere å gå glipp av eventuelle nakenbilder!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet, de er fantastiske. :nigo:

Derimot har jeg ikke hørt noen av de sangene du har lagt ut før, men de var ikke så ille.

Jeg likerem vaffals! Se du har blitt moderator og greier! Får jeg egne tøyler og bonuser da, eller? Siden vi er kamerater helt fra vi var små!

Det er dårlig med nakenbilder enda, men det kommer om sirka ett år! Hold gjerne pusten mens dere venter.

Jeg fant dette her (som også er veldig gammalt) som dere kan uglese i mellomtiden.

Dette bildet er heller ikke jævli nytt, men det er da "kvinneguidenanntgrekket" mitt.

Jeg kler meg sånn, for å sette meg litt inn i det å være dame, sånn at det blir lettere å kommunisere, og forstå alt det latterlige tullet dere gulper opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt nydelige kjønsorgan! :takke:

Jeg gadd i pirke så veldig med detaljer i hårveksten, og det er masse feil i skyggene osv, men det er jo ikke akkurat en eksamensoppgave, så det er ikke så nøye hehehe

:duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisklase :hoppe:

:wow:

Takk! Dette er jo selvfølgelig et selvportrett (av ansiktet mitt), så det er hyggelig at du liker det!

Me likey!

Hyggelig! Jeg må jo gjøre mitt for at KG skal bli et hyggelig sted for mennesker i alle aldere :klemmer:

Wow! Jeg så for meg at du kom til å slenge sammen noe i paint. I'm impressed! :fnise:

Nei, fytti! Her er det ikke snakk om noe shæbbi paintopplegg. Jeg brukte et par timer på den der, og tok meg ekstra god tid til å få forhuden til helt perfekt... Akkurat slapp og ekkel nok, med litt væske på tuppen *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Nei, fytti! Her er det ikke snakk om noe shæbbi paintopplegg. Jeg brukte et par timer på den der, og tok meg ekstra god tid til å få forhuden til helt perfekt... Akkurat slapp og ekkel nok, med litt væske på tuppen *stolt*

Herlig! Litt mer skyggelegging og jeg ville sklidd av stolen iløpet av et par minutter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten at den var litt skummel :sjenert:

Jeg prøvde å gi dem litt forskjellige personligheter, men i det store og det hele så er hele greia ganske skummel ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig! Litt mer skyggelegging og jeg ville sklidd av stolen iløpet av et par minutter :jepp:

Det er selvfølgelig derfor jeg ga meg når jeg gjorde... Man kan jo ikke ha noe av at de stakars damene på KG skal dette ut av stolene sine. Man kan jo slå seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø... Trodde du hadde TO, jeg. Ikke tre!!!(?) :haar:

Er det ikke ganske normalt av menn å skryte på seg litt da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Er det ikke ganske normalt av menn å skryte på seg litt da?

Ved nærmere ettertanke så er det jo dét :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...