Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Du skjønner det, Flair, at jeg bor litt ute på landet, og har en god del tid til overs :fnise:

Burde jeg jo skjønt, når jeg så de bananene..!

Vokst opp "litt ute på landet" selv, jeg, savner det litt, nå bor jeg i byen og har ikke plass til tomatplanter på verandaen en gang. Eller jo, hvis jeg henger dem opp, men jeg SAVNER HAGEN MIN ! :frown: gjør jeg...

Har du sjekket ut fotball-tråden min som jeg lagde i dag?

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=602944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha.

Ja, jeg ser vel like mandig ut som deg, yme! ;) hehe.

Så kult! Da kan vi være tvillinger! :bolledeig:

Nei, jeg vil ikke ha lakris. Jeg vil ha popkorn! :popcorn:

Det er ikke et spørsmål, Madelene1... Du skal spise lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Så kult! Da kan vi være tvillinger! :bolledeig:

Det er ikke et spørsmål, Madelene1... Du skal spise lakris.

hehe, får altid en god latter når jeg snakker med deg, yme! ;)

Greit, jeg skal spise lakris! :kjefte:

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg jo skjønt, når jeg så de bananene..!

Vokst opp "litt ute på landet" selv, jeg, savner det litt, nå bor jeg i byen og har ikke plass til tomatplanter på verandaen en gang. Eller jo, hvis jeg henger dem opp, men jeg SAVNER HAGEN MIN ! :frown: gjør jeg...

Har du sjekket ut fotball-tråden min som jeg lagde i dag?

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=602944

Det er litt omvendt her... Jeg har vokst opp ganske nærme Oslo, men måtte flytte ut på landet for... ehm... 4 år siden, eller noe sånt?

Vil veldig gjerne tilbake, siden det er umulig å bo her ute uten bil, men først må jeg spare opp litt peng, siden det blir en god del dyrere.

Jeg er faktisk veldig glad i hage. Det har jeg alltid hatt, og har alltid vært veldig glad i å plante gresskar, av en eller annen grunn, helt siden jeg var en liten gutt :gjeiper:

hehe, får altid en god latter når jeg snakker med deg, yme! ;)

Greit, jeg skal spise lakris! :kjefte:

Ja, jeg er en veldig latterlig mann, dessverre :cry:

Hva slags lakris vil du ha? Jeg annbefaler lakrisbåter. Det spiser bestefar, og han har levd i mange år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det er litt omvendt her... Jeg har vokst opp ganske nærme Oslo, men måtte flytte ut på landet for... ehm... 4 år siden, eller noe sånt?

Vil veldig gjerne tilbake, siden det er umulig å bo her ute uten bil, men først må jeg spare opp litt peng, siden det blir en god del dyrere.

Jeg er faktisk veldig glad i hage. Det har jeg alltid hatt, og har alltid vært veldig glad i å plante gresskar, av en eller annen grunn, helt siden jeg var en liten gutt :gjeiper:

Ja, jeg er en veldig latterlig mann, dessverre :cry:

Hva slags lakris vil du ha? Jeg annbefaler lakrisbåter. Det spiser bestefar, og han har levd i mange år nå.

Da tar jeg lakrisbåter.

Nei, du er ikke en latterlig mann. Du er en morsom mann! ;):yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det er fullstendig uhørt at min egen dagbok har forsvunnet fra "mine innlegg"... Hvordan skal jeg vite at folk skriver til meg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme, jeg trenger TRØØØST !!! Buu-huuuu... Har fått skiveutglidning eller prolaps eller noe sånt, så nå sitter jeg i vinkel og knasker säertestillendeog syns synd på meg selv... dritvondt... VRÆÆÆÆÆÆL !!! (snufs ..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Trodde nesten du var skremt vekk av alle de innpåslitne jentene her :sjenert:

Er de innpåslitne? Jeg har inntrykk av at de fleste har kjæreste, så jeg regna med at de bare likte å skrive om ting med folk :gjeiper:

Yme, jeg trenger TRØØØST !!! Buu-huuuu... Har fått skiveutglidning eller prolaps eller noe sånt, så nå sitter jeg i vinkel og knasker säertestillendeog syns synd på meg selv... dritvondt... VRÆÆÆÆÆÆL !!! (snufs ..)

Hah, sånn har jeg også! Det er faktisk skikkelig tøft, fordi man ikke kan gjøre noe det... Det beste er jo at det aldri går over, så du kan glede deg til å få vondt i ryggen hver gang du må bruke armene dine til noe høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de innpåslitne? Jeg har inntrykk av at de fleste har kjæreste, så jeg regna med at de bare likte å skrive om ting med folk :gjeiper:

Jeg tenkte "innpåsliten" som i "plagsom", ikke som i koffert. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaslags mennesker er det som er innpåslitne på kofferter da? Det er jo hakket særere enn folk som er dendrofile, og det skal litt til... Liker du kofferter, Tula? Det er bare å si det... Jeg dømmer ikke, men jeg syns det er ganske rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ikke noe som blir oftere stjålet enn kofferter vel! Må jo være en grunn til det :klo:

Fint at du ikke dømmer meg for å være sær, men du skulle bare visst hvor mye sært som finnes der ute :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter herved en konkurranse, hvor vinneren får et signert bilde av skrotumet mitt.

Om å gjøre å finne den særeste fetishen (evnt. legningen), og den må dokumenteres, så man veit at det ikke bare er oppdikta.

Blogginnlegg som er over 1 år gamle, og linker fra wikipedia er gode nok beviser for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, den var skikkelig flott! Faktisk var det en så motiverende premie, at jeg vil vinne denne konkurransen selv. Det er ikke hver dag man får et signert bilde av skrotum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formicophilia

This is deriving sexual pleasure from insects crawling on the body, specifically on the genitals. It is more common in developing countries, perhaps because homes are infested with insects. This could lead to an individual's genitals being exposed to insects (especially if they have outdoor bathrooms, as many developing countries do), and if this happens at a young age when they are sexually developing, they may derive pleasure from it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Etter et kjapt Google-søk og å ha lest en halv side om fetisjer, ble jeg faktisk litt kvalm :kvalm: Tror ikke mine vinnersjanser her er så store gitt. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Den var ganske nydelig, spør du meg... Tenk så tøft om man hadde fått en puppe på tisseluren, som hadde klekket ut en fin sommerfugl!

Var det derfor jeg mått stå opp så tidlig idag?

Hmm. Etter et kjapt Google-søk og å ha lest en halv side om fetisjer, ble jeg faktisk litt kvalm :kvalm: Tror ikke mine vinnersjanser her er så store gitt. :cry:

Du må bare herde deg litt, så du har mulighet til å finne gullkornene :gjeiper:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...