Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Er ikke det Smash? Jeg trodde det var sjokolade. Er det så digg som de later som på reklamen?

Jo men potetgull har samme effekt. tror det er saltet som gjør det... Og hallo har du ikke smakt smash heller??? Yme, Yme. Det er så digg som i reklamen.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tenk om det er så digg at jeg blir feit da! Jeg som er så nøye på kostholdet mitt og alt sånt. Hele livet mitt hadde jo forfalt hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Men tenk om det er så digg at jeg blir feit da! Jeg som er så nøye på kostholdet mitt og alt sånt. Hele livet mitt hadde jo forfalt hehehe

Er lov å unne seg en pose i ny og ne. Den er for dyr til at du vil begynne å kjøpe det daglig. Koster nesten 50 kr jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men med navpengene mine, er det på en måte ikke jeg som betaler for dem uansett... Det er jo alle som betaler skatt, som betaler for min smash :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jaja, men med navpengene mine, er det på en måte ikke jeg som betaler for dem uansett... Det er jo alle som betaler skatt, som betaler for min smash :sjarmor:

Hehe, ja ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg DIGGER Smash! (og alle andre FÅR bare een... :frustrert: )

Hehe. er iallefall vanskelig å legge igjen fler enn en. Setter noen en skål med smash foran meg er den garantert borte før noen i det hele tatt rekker å si smash.

Men yme jeg er nysgjerrig på om du har smakt det nå, og potetgull og for den saks skyld :gjeiper:

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke justin ;)

Jo, litt?? Se hvor søt han er da!

Har du smakt smash nå?

Jeg tror jeg skal vente til jul, så jeg har noe glede meg til... Jeg kan kjøpe det i gave til megselv, siden det ikke er noen andre som gjør det :cry:

Jeg DIGGER Smash! (og alle andre FÅR bare een... :frustrert: )

Jeg så det hadde kommet sånne små. Er det samme greia, bare du får mindre enn du betaler for, eller smaker det annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal vente til jul, så jeg har noe glede meg til... Jeg kan kjøpe det i gave til megselv, siden det ikke er noen andre som gjør det :cry:

Jeg så det hadde kommet sånne små. Er det samme greia, bare du får mindre enn du betaler for, eller smaker det annerledes?

Mest lureri :frown: j**lig tett, egentlig, de ødelegger Smash's gode navn og rykte :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men yme jeg er nysgjerrig på om du har smakt det nå, og potetgull og for den saks skyld :gjeiper:

Nei, det går ikke! Jeg har regna ut akkurat hvor mye kalorier jeg skal ha om dagen, så jeg kan bare spise det jeg har målt opp... Men til jul! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jo, litt?? Se hvor søt han er da!

Jeg tror jeg skal vente til jul, så jeg har noe glede meg til... Jeg kan kjøpe det i gave til megselv, siden det ikke er noen andre som gjør det :cry:

Jeg så det hadde kommet sånne små. Er det samme greia, bare du får mindre enn du betaler for, eller smaker det annerledes?

Det er det samme, de er bare mindre. Finnes smash bar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest lureri :frown: j**lig tett, egentlig, de ødelegger Smash's gode navn og rykte :kjefte:

Hva er vits i å lage det da?? Hvorfor skal folk ville spise små smash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det samme, de er bare mindre. Finnes smash bar også.

HÆÆH ?? Har vi en VANTRO her inne ?? JEG har rett !!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei, det går ikke! Jeg har regna ut akkurat hvor mye kalorier jeg skal ha om dagen, så jeg kan bare spise det jeg har målt opp.

Er du seriøs nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...