Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

vet ikke. En munnfull?

Hva slags mennesker er det som liker munnfuller, når man kan ha en hel pose?? Smash Bar er det jo litt mer logikk i, men sånne små smahs? Kanskje det er barna til vanlig Smash? Et sted må de jo komme fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vantro? De smaker da det samme..

Nei... :cry: smaker for mye sjokolade :grine::grine:

...øøh, mener for lite salt...

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... :cry: smaker for mye sjokolade :grine::grine:

...øøh, mener for lite salt...

Jeg trodde ikke jenter syns det gikk ann med for mye sjokolade :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jenter syns det gikk ann med for mye sjokolade :gjeiper:

Bare hvis det går på bekostning av saltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da lov å unne seg noe i ny og ne.. Trodde ikke menn drev å slanka seg..

Det er lett å legge på seg en del fett når man skal bygge muskler, så om man vil ha sikspækk, må man slanke seg i perioder.

Telle kalorier må man egentlig uansett, når man trener på den måten, for når man skal opp i vekt, er det viktig at man får i seg riktig ballanse mellom fett, karbohydrater og proteiner, og for feks en person på sirka 80 kilo, må han ha rundt 3000 kalorier per dag, om han skal bygge bra med muskulatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så salt er diggere enn sjokolade?

Kommer helt an på humøret da... men hvis de to skal være sammen så må ikke sjokoladen drepe saltet. Da blir det helt feil, og er jeg i det skikkelig melankolske hjørnet kan jeg til og med begynne å grine av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kombinasjon av det er det som er mest digg. For søtt er ikke bra.

Jeg tror ikke jeg har smakt salt sjokolade før, men jeg er glad i sånn 80% kakao-sjokolade, men det smaker jo annerledes. Er det også noe jeg burde skaffe meg til jul?

Kommer helt an på humøret da... men hvis de to skal være sammen så må ikke sjokoladen drepe saltet. Da blir det helt feil, og er jeg i det skikkelig melankolske hjørnet kan jeg til og med begynne å grine av det...

Det er viktig å grine for sånt, så folk ikke tror du er helt følelsesløs! Da hadde dem sagt sånn "der går hu dærre Guro... Hu har ikke følelser, og kommer aldri til å bli en skikkelig bestemor! Strikke kan hu ikke heller."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Hei yme! Ser du allerede har fylt opp en side eller to siden sist jeg var her :gjeiper:

Skjedd noe nytt? Husker at du var på side 16 eller noe da jeg først begynte å snakke skikkelig med deg.:

Dataen har jeg ikke fått lader til enda da, så jeg må nok bare vente med å bruke nydataen da.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har smakt salt sjokolade før, men jeg er glad i sånn 80% kakao-sjokolade, men det smaker jo annerledes. Er det også noe jeg burde skaffe meg til jul?

Det er viktig å grine for sånt, så folk ikke tror du er helt følelsesløs! Da hadde dem sagt sånn "der går hu dærre Guro... Hu har ikke følelser, og kommer aldri til å bli en skikkelig bestemor! Strikke kan hu ikke heller."

...HEI, jeg kan strikke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det skjer ikke så mye spennende her, Henriette... Spiller Skyrim og ser på TV :gjeiper:

Skulle du ikke få den ledninga tilsendt i posten eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...HEI, jeg kan strikke da!

Du får si det til dem, Flair! Det er jo ikke jeg som bestemmer hva de skal tenke :vetikke:

:snurt:

Er det dårlig gjort å spille?

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest henriett3

Nei, det skjer ikke så mye spennende her, Henriette... Spiller Skyrim og ser på TV :gjeiper:

Skulle du ikke få den ledninga tilsendt i posten eller noe?

Ja men da må jeg betale sånn 1000 kroner! Så jeg får den til 300 viss jeg venter noen uker... eller måneder.. sånn at den kommer til ar data. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dårlig gjort å spille?

Nei, men du sa jo at det ikke skjedde så mye spennende her og når du siersånnognettoppharsnakketmedmeg så blir jeg lei meg vrææææl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du sa jo at det ikke skjedde så mye spennende her og når du siersånnognettoppharsnakketmedmeg så blir jeg lei meg vrææææl...

Jeg kan ikke huske at du har vært her. Jeg veit at morra og søstera mi driver med et eller annet der borte, men jeg kan ikke huske at du har vært her... Er du sånn suuuupergrå mus, som man glemmmer med en gang man ser en annen vei? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...