Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det virka som at det var sånne det handla om. Hvorfor syns du det er "dessverre" at du ikke har fetish for dem? Skulle du gjerne ønske du kunne ha et godt forhold til han lille, brune mannen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 sider med ræl, Madelene... Det er ikke bra i det heletatt! Tenk så mye kosligere det hadde vært om jeg lagde sånne flotte sugeguider, og nydelige kvad myyye oftere. Det hadde vært noe, skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Ja, det virka som at det var sånne det handla om. Hvorfor syns du det er "dessverre" at du ikke har fetish for dem? Skulle du gjerne ønske du kunne ha et godt forhold til han lille, brune mannen der?

haha neida. Dessverre for deg. Tenker meg at du egentlig ser sånn ut :regn::lur::jepp::lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

40 sider med ræl, Madelene... Det er ikke bra i det heletatt! Tenk så mye kosligere det hadde vært om jeg lagde sånne flotte sugeguider, og nydelige kvad myyye oftere. Det hadde vært noe, skal jeg si deg.

Så jeg er en av de som bare "ræler" ? :(

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du ræler, også ødelegger du barndomsminnene mine, med den sexye nissedrakta di... Nissen skal være en feit mann :sur: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Ja, du ræler, også ødelegger du barndomsminnene mine, med den sexye nissedrakta di... Nissen skal være en feit mann :sur: :cry:

Oi. Unnskyld Yme.

Mente virkelig ikke å ødelegge barndomsminnene dine med min "sexye" nissedrakt. ;):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit at du gjør det med vilje!! Ting som rimer er alltid sant, og jeg er helt sikker på at jeg kunne fått det der til å rime, på en eller annen måte.

Det gjør ikkeno... Det er kvinnediskriminerende at nissen er mann, så dette er en bra forandring :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg veit at du gjør det med vilje!! Ting som rimer er alltid sant, og jeg er helt sikker på at jeg kunne fått det der til å rime, på en eller annen måte.

Det gjør ikkeno... Det er kvinnediskriminerende at nissen er mann, så dette er en bra forandring :jepp:

Få det til å rime da! :popcorn:;)

Kvinnediskriminering? Jeg har bare en ting å si til det, yme..

- :skratte: :skratte:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vilje ødelegger Madelene barndommen min, når hun kler seg i den sexye nissedrakten sin.

Det blei driiiiitbra! Det kan du rett og slett ikke si noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

Med vilje ødelegger Madelene barndommen min, når hun kler seg i den sexye nissedrakten sin.

Det blei driiiiitbra! Det kan du rett og slett ikke si noe på.

Åh, Yme! :rodmer:

Du er både søt og flink. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Hvorfor finnes det sånt?? Hvem er det som tenker "åh, så digg og sexy det hadde vært om det fantes mennesker som så ut som bambi!".

Jeg kom over en side, som jeg aldri mer skal inn på og dermed ikke får lengt med link, hvor man fikk kjøpt dildoer av dyrepeniser... Alt fra delfiner til drager. Det var sært!

Det verste er at jeg ikke blir forundret over at det finnes en sånn side der ute :gjeiper: Har jeg sett mye rart da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, Yme! :rodmer:

Du er både søt og flink. :kyss:

Like søt og flink som Justin Beiber??

Staaakar :klemmer:

:snurt:

Det verste er at jeg ikke blir forundret over at det finnes en sånn side der ute :gjeiper: Har jeg sett mye rart da?

Folk er så merkelige, så uansett hvor skralle ting er, så kan man regne med at noen digger det... Det er litt trist :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom akkurat på at jeg aldri har smakt potetgull før... Det er litt rart, for det er ikke noe jeg har gjort med vilje, og jeg har aldri tenkt over dette før.

Jeg har gått i 26 år uten å smake på potetgull, og det finnes absolutt ingen grunn til det... Jeg lurer på om jeg bare skal fortsette sånn, siden jeg sikkert er den eneste personen i den vestlige verden, som ikke har smakt potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg kom akkurat på at jeg aldri har smakt potetgull før... Det er litt rart, for det er ikke noe jeg har gjort med vilje, og jeg har aldri tenkt over dette før.

Jeg har gått i 26 år uten å smake på potetgull, og det finnes absolutt ingen grunn til det... Jeg lurer på om jeg bare skal fortsette sånn, siden jeg sikkert er den eneste personen i den vestlige verden, som ikke har smakt potetgull.

Å seriøst? Kanskje best du ikke prøver for det er lett å bli hekta: Ett tygg og du er hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...