Jump to content
Yme

Yme's Lunsj & Bordell

Recommended Posts

Eudyptula

Hva med sjokoladeboller da? :nigo:

Helt seriøst, det kan jeg aldri kjøpe, for da spiser jeg hele posen på en gang :spise:

Fortsetter under...

Hoppetaujenta

MrsTula: trikset der er å la posen bli liggende og KUN spise innholdet! ;)

Eudyptula

MrsTula: trikset der er å la posen bli liggende og KUN spise innholdet! ;)

Haha, takk for opplysningen! Kanskje ikke så rart jeg føler meg oppblåst etterpå :ler:

Yme

nå må du smake smash og si hva du syns yme. er nysgjerriiiiig

Jeg kan ikke se at det kommer til å skje med det første, siden jeg driver å slanker meg... Det er verdt det da! Bare vent til jeg får den deilige rumpa, og sikspækk!

Her har jeg lagt ved en illustrasjon, for å vise hvor deilig jeg kommer til å bli!

post-10335-0-24164800-1322663842_thumb.j

Guest Sjokoladebolle

Jeg kan ikke se at det kommer til å skje med det første, siden jeg driver å slanker meg... Det er verdt det da! Bare vent til jeg får den deilige rumpa, og sikspækk!

Her har jeg lagt ved en illustrasjon, for å vise hvor deilig jeg kommer til å bli!

Vakkert, dette har du talent i.

Annonse

Hoppetaujenta

.... :kaffekopp: ....

pantora

Dere snakker liksom alltid om mat, hver gang jeg er innom.

Yme

Mat ja! Det er veldig godt, pantora. Du sa du skulle lage veggismat til meg. Hvor blir det av den?

Yme

Jeg fant denne nydelige filmen! Det er 5 år siden den blei tatt opp, men den er like flott nå som den var da.

Her er sitter jeg på fanget til Tobias, søppledritings og forteller røverhistorier.

Video

Si ifra om dere ikke får sett, så skal jeg prøve å fikse det.

Edited by Yme

Guest henriett3

Jeg fant denne nydelige filmen! Det er 5 år siden den blei tatt opp, men den er like flott nå som den var da.

Her er sitter jeg på fanget til Tobias, søppledritings og forteller røverhistorier.

Video

Jeg får ikke seee! :(

pantora

NÅR skal jeg ha sagt det? Høres ikke ut som noe jeg ville sagt. Vil anbefale vegetarmat, men vil ikke anbefale mat generelt laget av meg.

Guest Madelene1

Video

Får ikke sett den...

Annonse

Eudyptula

Nei, denne videoen funker ikke, Yme...

Guest Nanette

Video

:fnise:

Lykkelitenen

Ohhh my! Jeg gleder meg allerede, jeg skal sitte i treet utenfor vinduet ditt hver dag bare for å se om jeg får ett glimt når du skal inn og ut av dusjen. Kanskje jeg også lager en egen facebookgruppe kun for sexypækken og stumpen din, kun for de spesielt innviede fra KG?

*dagdrømme*

Yme

Det virker som at det bare er de som har meg på facebook, som får sett linken. Det var trist, for jeg aner ikke hvordan jeg kan hente den derfra. Det er en utrolig flott historie, så dere går glipp av alt mulig rart.

Jeg syns du skal lage en fææængruppe på facebook, der folk man melde seg på, og glede seg over den flotte sexypækken! Det kommer til å bli så flott, Lykkeliten!

Guest Nanette

Lag en fanpage på fb, så legger du ut videoen der, så får alle fansa dine sett den :lur:

Yme

Kan ikke du gjøre det da? Jeg skjønner ikke så mye av den facebooken jeg :tristbla:

Yme

Jeg skal i bryllup, og da må man jo ha med gave... Siden de som gifter seg er så forbanna ego, lizzm.

Tenkte at det er best å lage noe unikt, istedenfor å gi dem traktor, eller noe annet teit.

Etter noe timer over vasken, inne på dass, og en kjapp omgang i photoshop, kom jeg fram til dette.

Fortell meg hva dere ser.

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...