Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MrsTula: trikset der er å la posen bli liggende og KUN spise innholdet! ;)

Haha, takk for opplysningen! Kanskje ikke så rart jeg føler meg oppblåst etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du smake smash og si hva du syns yme. er nysgjerriiiiig

Jeg kan ikke se at det kommer til å skje med det første, siden jeg driver å slanker meg... Det er verdt det da! Bare vent til jeg får den deilige rumpa, og sikspækk!

Her har jeg lagt ved en illustrasjon, for å vise hvor deilig jeg kommer til å bli!

post-10335-0-24164800-1322663842_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg kan ikke se at det kommer til å skje med det første, siden jeg driver å slanker meg... Det er verdt det da! Bare vent til jeg får den deilige rumpa, og sikspækk!

Her har jeg lagt ved en illustrasjon, for å vise hvor deilig jeg kommer til å bli!

Vakkert, dette har du talent i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant denne nydelige filmen! Det er 5 år siden den blei tatt opp, men den er like flott nå som den var da.

Her er sitter jeg på fanget til Tobias, søppledritings og forteller røverhistorier.

Video

Si ifra om dere ikke får sett, så skal jeg prøve å fikse det.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jeg fant denne nydelige filmen! Det er 5 år siden den blei tatt opp, men den er like flott nå som den var da.

Her er sitter jeg på fanget til Tobias, søppledritings og forteller røverhistorier.

Video

Si ifra om dere ikke får sett, så skal jeg prøve å fikse det.

Jeg får ikke seee! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅR skal jeg ha sagt det? Høres ikke ut som noe jeg ville sagt. Vil anbefale vegetarmat, men vil ikke anbefale mat generelt laget av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg fant denne nydelige filmen! Det er 5 år siden den blei tatt opp, men den er like flott nå som den var da.

Her er sitter jeg på fanget til Tobias, søppledritings og forteller røverhistorier.

Video

Si ifra om dere ikke får sett, så skal jeg prøve å fikse det.

Får ikke sett den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant denne nydelige filmen! Det er 5 år siden den blei tatt opp, men den er like flott nå som den var da.

Her er sitter jeg på fanget til Tobias, søppledritings og forteller røverhistorier.

Video

Si ifra om dere ikke får sett, så skal jeg prøve å fikse det.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at det kommer til å skje med det første, siden jeg driver å slanker meg... Det er verdt det da! Bare vent til jeg får den deilige rumpa, og sikspækk!

Her har jeg lagt ved en illustrasjon, for å vise hvor deilig jeg kommer til å bli!

Ohhh my! Jeg gleder meg allerede, jeg skal sitte i treet utenfor vinduet ditt hver dag bare for å se om jeg får ett glimt når du skal inn og ut av dusjen. Kanskje jeg også lager en egen facebookgruppe kun for sexypækken og stumpen din, kun for de spesielt innviede fra KG?

*dagdrømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker som at det bare er de som har meg på facebook, som får sett linken. Det var trist, for jeg aner ikke hvordan jeg kan hente den derfra. Det er en utrolig flott historie, så dere går glipp av alt mulig rart.

Jeg syns du skal lage en fææængruppe på facebook, der folk man melde seg på, og glede seg over den flotte sexypækken! Det kommer til å bli så flott, Lykkeliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i bryllup, og da må man jo ha med gave... Siden de som gifter seg er så forbanna ego, lizzm.

Tenkte at det er best å lage noe unikt, istedenfor å gi dem traktor, eller noe annet teit.

Etter noe timer over vasken, inne på dass, og en kjapp omgang i photoshop, kom jeg fram til dette.

Fortell meg hva dere ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...