Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

Jeg skal i bryllup, og da må man jo ha med gave... Siden de som gifter seg er så forbanna ego, lizzm.

Tenkte at det er best å lage noe unikt, istedenfor å gi dem traktor, eller noe annet teit.

Etter noe timer over vasken, inne på dass, og en kjapp omgang i photoshop, kom jeg fram til dette.

Fortell meg hva dere ser.

Herreguuud så fint!

Kan du ikke lage et bilde til meg ooog da? Det kan være julegave! :gjeiper: *smiske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladebolle

Jeg skal i bryllup, og da må man jo ha med gave... Siden de som gifter seg er så forbanna ego, lizzm.

Tenkte at det er best å lage noe unikt, istedenfor å gi dem traktor, eller noe annet teit.

Etter noe timer over vasken, inne på dass, og en kjapp omgang i photoshop, kom jeg fram til dette.

Fortell meg hva dere ser.

Jeg ser Yme med hjerte i hånden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i bryllup, og da må man jo ha med gave... Siden de som gifter seg er så forbanna ego, lizzm.

Tenkte at det er best å lage noe unikt, istedenfor å gi dem traktor, eller noe annet teit.

Etter noe timer over vasken, inne på dass, og en kjapp omgang i photoshop, kom jeg fram til dette.

Fortell meg hva dere ser.

Yme, det der var kjempefint :) Jeg hadde blitt dritglad hvis jeg hadde fått noe sånt i bryllupsgave. Ligger jo hjerte i det - på flere måter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du gjøre det da? Jeg skjønner ikke så mye av den facebooken jeg :tristbla:

Jeg aner heller ikke hvordan man gjør det men kan sjekke det ut :) Skal sikkert ikke være så altfor vanskelig. ;)

Vakre bildet! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest henriett3

Du yme? du vet det bilde som du gav i bryllupsgave? Kunne jeg lånt det litt, og hatt det som forsidebilde i tidslinjen på facebook? Kan selvfølgelig skrive navnet ditt og at det er du som har tatt det da! Det er så fint skjønner du!

Men skjønner selvfølgelig også om det ikke er greit da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fysj a meg, for et forkastelig format! Jeg er veldig streng, men hvis du greier å gjøre det så formatet blir litt penere, er det greit... Veit du hva det gyllene snitt er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Nei, fysj a meg, for et forkastelig format! Jeg er veldig streng, men hvis du greier å gjøre det så formatet blir litt penere, er det greit... Veit du hva det gyllene snitt er?

Heheh. Ok! Selvfølgelig vet jeg det. Har da jobbet som journalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på samme plass som jeg alltid er på, men jeg runker litt mer, og er på kg litt mindre. Det må være en viss balanse der, som du helt sikkert forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varer årene dine bare 12 dager? :klo:

Balansen er helt flott, men jeg er redd jeg kanskje blir sår snart, om jeg fortsetter på denne måten.

Jeg har lurt litt på en sak i det siste... Når venninnene mine skal ha sånne jentefester, med bare jenter, blir jeg alltid invitert.

Det er helt greit, men betyr det at de syns jeg er så femi? Kanskje jeg burde vise dem penisene mine, bare for å være sikker på at de veit at jeg ikke er jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke si "Godt nyttår" hele året om man vil, så lenge man ikke har sagt det til akkurat den personen tidligere?

Venninnene dine tror sikkert du er jente ja, du er nok for hyggelig til å være gutt. Du kan godt vise dem penisene dine, men da kan du jo risikere å ikke bli invitert på jentefester mer, eventuelt å bli invitert enda mer. Er det verd risken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, godt nyttår skal man bare si akkurat når det er et nytt år, og bare om det er godt.

Jeg er usikker på om jeg syns risken er for stor eller ikke... Noen av venninnene mine, er sånn som liker andre jenter, så jeg tror ikke de nødvendigvis hadde vært så veldig glad for at jeg delte kjønnsorganet mitt, men på den andre siden tror jeg det likevel.

Nå har jeg blitt invitert på jentekveld, der man skal strikke. Selvfølgelig er jeg god til å strikke, men det kan jo ikke de vite! Jeg er jo ikke en hyggelig person heller, så jeg syns det er veldig mystisk at jeg blir invitert... Kanskje de har skumle baktanker? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir invitert på strikke-kveld uten at de vet at du kan strikke, er det nok ugler i mosen ja. Kanskje de aner noe om penisene dine?

Forresten, later du bare som om du er hyggelig her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...