Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest henriett3

Haha, faktisk..

KIA er som et lite ideal-Norge. Der skjer det som vi alle vil skal skje. At folk med forskjellig tro, forskjellig historie skal være sammen og ha det fint. Vi hører jo sammen

Vi snakker med innvandrere og sånn, slik at de integrerer seg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag i tråden. :goodbye:

Men du har jo innovertiss, MrsTula... Den kan man jo ikke skrive noe som helst på, så da er det jo ikke rart om du ikke har gjort det så ofte hehe

Her skjønner jeg at Hr. Yme ikke har så stor erfaring ennå. I damevariantene må man være interessert i grotteforskning med tau, hodelykt, en liten stige og dertil egnet bekledning. Der finnes det hulemalerier fra way back, skjønner du. :jepp:

Vi jenter er flinke til å gjøre ingenting, smile og se søte ut da. Alt annet kan vi jo overlate til dere store, sterke gutta.

Hmm...her må jeg få påpeke at noen av oss utvalgte har praktisert som Valkyrier siden tidenes morgen og kan både det ene og det andre som ingen skulle tru... :rasende: ...når det trengs.

Du merker fort når det dabber av, og bare blir sam-taler da

Når det derimot tar av og får litt fart, blir det sam-leier! :nigo:

Pleier du ha det i rastafletter da, som henger ut av spidoen når du er på stranda? Det kunne vært flott!

Hmm...jeg tror i såfall at den rette betegnelsen må bli "rass-fletter"... :happy:

---

Ahh...det var deilig å få plaget denne tråden litt igjen.

Kjenner meg som et bedre menneske allerede. :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Happy halloween da, Ymis :)

post-47640-0-03675400-1320081637_thumb.j

Dårlig bilde, men har laga den helt sjøl!! Gresskarpaien ble ikke såå god da men.. :sjenert:

Opphavsrett: Henriette

(ok.. vet ikke hvorfor jeg copyrighta denne, for det var dårlig bilde, men er så awesome å gjør det!!) :gjeiper:

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha noen samleier i tråden min, Margareth!

Samleie er det VÆRSTE jeg veit!!

___________________________________

Det der er det vakreste gresskare jeg noen gang har sett i denne tråden, Henriette. Skulle ønske jeg var så kjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være helt erlig, har jeg alltid likt nøtter med sjokolade i... Og det gresskarhodet ditt er ikke søtt, Henriette! Jeg har lært av jenter, hver eneste gang de ser meg naken, at små ting er søte, og det gresskaret der er relativt stort ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...her må jeg få påpeke at noen av oss utvalgte har praktisert som Valkyrier siden tidenes morgen og kan både det ene og det andre som ingen skulle tru... :rasende: ...når det trengs.

Er du ikke søt og snill hele tiden? Nå lurer jeg virkelig på hva det er du kan som ikke vi andre kan :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha! Det var ikke såå stort da..

Jo, det er var et forbanna stort gresskar, Heino, og det veit jeg at du gjorde med vilje!

Er du ikke søt og snill hele tiden? Nå lurer jeg virkelig på hva det er du kan som ikke vi andre kan :klo:

Du kan lese litt om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler på mange måter at det er mitt ansvar å gjøre folk mer bevisst på hvordan verden er, siden jeg har såpass nydelige og gyllne englekrøller.

Husk at om du noen gang skulle lure på noe, er det bare å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leksikon er bare eventyr uansett... Det er en samling av det staten/"The Man" vil at du skal tro, så de kan styre livet ditt uten at du merker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg huske, vær sikker :lur: Betyr englekrøllene at det er krøll på innsiden også?

Mye mer enn du noen gang kommer til å forstå, MrsTula. Mye, MYE mer! Men heldigvis fant jeg Worms på Android Market, dermed kan jeg sitte her og fnise for megselv, mens jeg sprenger ormene ut i havet. Det veldig gøy! Det burde egentlig slå ann bedre enn Angry Birds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lest hele Store Norske Leksikon, står mye fint der :filer:

Ja, det står mye fint der, men det gjør det jo i mange andre bøker også. En gang leste jeg en bok om sopp, fordi jeg og pappa skulle lage stuing til middag. Han bodde på hytta på den tiden, og der var det masse skog. Jeg fant en shvæææær sopp med enooooorme marker i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...