Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Kaldpressa oljer er flott! Er spesielt glad i oliven, og rapsolje. Jeg får i meg alt slags fett da, siden det er det som er den primære energikilden min, når jeg har et sånt kosthold.

Jeg skal lese litt mer om hvilke grønnsaker som inneholder lite karbohydrater, så jeg får i meg mer fiber. Plutselig gikk jeg så lite på do, så jeg er ganske sikker på at jeg trenger mer :fnise:

Jeg har så mange du bare måtte ønske! Bare gi en lyd når du trenger, så kommer jeg med dem på sølvfat... Kanskje til og med i olivenoljetrekk!

Hvis du plutselig maa lite paa do hvis du gaar paa lavkarbo og tar den ekstremvarianten, saa skal du ikke se bort fra at fordoyelsen din krangler pga for mye animalsk. Det er nemlig bad njus.

olivenoljetrekk og solvfat, I feel lucky!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yme da, du kanke si at "man" ikke blir mett av karbohydrater! Du kan si til du blir blå at DU ikke blir det, men du kan ikke si at ingen andre blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veganer og spiser mest mulig basisk mat. Prover ihvertfall :) Du da?

Way to go :D Jeg er vegetarianer og...spiser mest det jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du plutselig maa lite paa do hvis du gaar paa lavkarbo og tar den ekstremvarianten, saa skal du ikke se bort fra at fordoyelsen din krangler pga for mye animalsk. Det er nemlig bad njus.

olivenoljetrekk og solvfat, I feel lucky!!!! :jepp:

Jeg går nok mindre på do fordi jeg spiser veldig mye mindre, kombinert med at jeg ikke var flink nok til å få i meg fiber.

Kroppene våre har jo spist involler og fett fra dyr gjennom hele utviklingen vår, lenge før man fikk korn og denslags, så det er rart om det ikke skal være bra for den.

Jeg har også veldig mye bedre blodprøver enn det folk flest har, så det er ingen ting som tyder på at det er noe farlig.

yme da, du kanke si at "man" ikke blir mett av karbohydrater! Du kan si til du blir blå at DU ikke blir det, men du kan ikke si at ingen andre blir det.

Man blir mindre mett av karbohydrater enn man blir av fett, fordi kroppen bruker opp karbohydratene mye fortere.

De gangene jeg har brukt karbohydrater som energikilde, har jeg vært nødt til å spise 6 måltider om dagen.

Nå som jeg bruker fett isteden, spiser jeg 2-4 (2 måltider de dagene jeg ikke trener, og 3-4 de dagene jeg trenger), og jeg bygger mer muskler og brenner mer fett.

Jeg har tatt masse prøver av kroppen min, og alt tilsier at den er i mye bedre form nå enn den var, uten at jeg var i dårlig form fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går nok mindre på do fordi jeg spiser veldig mye mindre, kombinert med at jeg ikke var flink nok til å få i meg fiber.

Kroppene våre har jo spist involler og fett fra dyr gjennom hele utviklingen vår, lenge før man fikk korn og denslags, så det er rart om det ikke skal være bra for den.

Jeg har også veldig mye bedre blodprøver enn det folk flest har, så det er ingen ting som tyder på at det er noe farlig.

Jeg skal ikke ta diskusjonen paa hva som er bra og ikke bra :ler: Men mine blodprover er ogsaa veldig bra, bare saa det er sagt! :spise:

Hvorfor maa hunder snorke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ta diskusjonen paa hva som er bra og ikke bra :ler: Men mine blodprover er ogsaa veldig bra, bare saa det er sagt! :spise:

Vegansk kosthold er veldig bra, så jeg tviler ikke på at du har gode verdier.

Hvorfor maa hunder snorke?

Tror det kommer av den kunstige evolusjonen de har gjennomgådt :gjeiper: Det kan jo ikke bli bra, når man blir avla etter 1 ting, og det meste annet blir totalt oversett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegansk kosthold er veldig bra, så jeg tviler ikke på at du har gode verdier.

Tror det kommer av den kunstige evolusjonen de har gjennomgådt :gjeiper: Det kan jo ikke bli bra, når man blir avla etter 1 ting, og det meste annet blir totalt oversett :fnise:

Hm, saa hvorfor snorker da mannfolk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, saa hvorfor snorker da mannfolk? :ler:

Vi driver jo å avles for å se pene ut omtrent, så jeg tipper det er litt av samme grunnen, og fordi man røyker.

Jeg er glad i å tilføye at de verste snorkerne jeg har vært borti, er damer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver jo å avles for å se pene ut omtrent, så jeg tipper det er litt av samme grunnen, og fordi man røyker.

Jeg er glad i å tilføye at de verste snorkerne jeg har vært borti, er damer :nigo:

Hahaha, hvor finner du damene dine hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det... Jeg burde åpenbart bli litt mer kresen! Heldigvis er ikke dette sånne damer som jeg har hatt tissen min bortpå... Det hadde vært flaut :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vaert flaut aa ha sex med noen som snorker? Jeg vet ikke om det finnes haap, hahah.

Naar jeg ser bildet ditt saa tenker jeg alltid paa rista broed og brunost. Og kanskje lusekofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Jaa Yme.. Jeg hadde lyst på lefse, men så går det ikke an å laste opp den derre videoen samme hva jeg gjør. Har til og med prøvd å tatt opp på mobilen, men kg støtter ikke filtypen. Tar jeg opp med speilrefleks er den for stor.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vaert flaut aa ha sex med noen som snorker? Jeg vet ikke om det finnes haap, hahah.

Naar jeg ser bildet ditt saa tenker jeg alltid paa rista broed og brunost. Og kanskje lusekofte!

:fnise:

Det hadde vært flaut å si "fyfhaan, nå skarru høre her fattærn!! Jeg knulle hu driiiiitfine dama i går. Du skulle hørt den forbanna snorkinga hennes etterpå. Det hørtes ut som noen prøvde å kjøre godstog opp i rumpa på tante Leila... Hu har jo så mye hemoroider fra før stakkar".

Hvorfor minner jeg deg om brunost, egentlig?? :gjeiper:

Jaa Yme.. Jeg hadde lyst på lefse, men så går det ikke an å laste opp den derre videoen samme hva jeg gjør. Har til og med prøvd å tatt opp på mobilen, men kg støtter ikke filtypen. Tar jeg opp med speilrefleks er den for stor.. :(

Assa... Det er jo fordi KG har en begrensning på hvor mye du får laste opp. Tror ikke man får legge ut mer enn et par bilder.

Du kan bruke photobucket da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Det hadde vært flaut å si "fyfhaan, nå skarru høre her fattærn!! Jeg knulle hu driiiiitfine dama i går. Du skulle hørt den forbanna snorkinga hennes etterpå. Det hørtes ut som noen prøvde å kjøre godstog opp i rumpa på tante Leila... Hu har jo så mye hemoroider fra før stakkar".

Hvorfor minner jeg deg om brunost, egentlig?? :gjeiper:

Men du forteller vel ikke far hvem du humper paa? DET er jo flaut i seg selv, haha

Jeg vet egentlig ikke, vil du heller at jeg skal tenke paa salami naar jeg ser deg? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...