Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De drepte nettet mitt... Får det vel tilbake i slutten av uka, men frem til da blir det lite aktivitet herfra. Det er så klønete å skrive fra mobilen.

I mellomtida ønsker jeg at dette har blitt en puppetråd, så har jeg noe å glede meg til.

Kols og klems!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer er ingenting i forhold til pupper, derfor vant uglefot.

Jeg syns hele dagboka mi har forfalt.... Den er jo sånn kjedelig og teit som alle andres bok, hvor folk bare skravler. Det er åpenbart at jeg nå skrive noen flere bruksanvisninger, og legge ut noen bilder av at jeg har malt penisene mine med polkafarger osv.

Jeg har jo god tid nå som nettet er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nettet er tilbake i mårra. Har jeg sagt at jeg skulle legge ut tegninger? Hva slags tegninger var det isåfall?

Det spiller ingen rolle hva slags pupper det er snakk om. Det er tanken som teller, og så lenge tanken er at det er pupp, er jeg helt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

YME!! VET DU HVA? I morgen får jeg demo på melodien til sangen jeg skal begynne å spille inn om akkurat en uke! Gleder meg sykt mye!

Har hørt den ufiksa versjonen av demoen i dag. Var sykt awesome!

Nå føler jeg at jeg bruker din dagbok som min dagbok da, men min er så teit :sjenert:

Så får vi håpe du får nett fortest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke boka mi, siden jeg er så dårlig på å bruke den selv :gjeiper:

Når tror du at du er helt ferdig med låta, egentlig? Tror du den kommer til å bli driiiitbra? Enda bedre enn "dragostea din tei" til og med?? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Hahaha! Tipper den blir bra :) Jeg ga han som lager tekst og melodi (han jeg "holder på" med, som også er dj) frie tøyler, så vi får se hvordan det går. Men han er utrolig flink. En sang han har laget melodi til, kommer straks på radio, men jeg får ikke vite hva sangen heter, eller hvem som synger den. :gjeiper:

Altså, han er slik at han nesten aldri blir fornøyd, så det er ganske sannsynlig at jeg må synge en linje opp igjen 50 ganger opp igjen, før han sier at vi skal gå på neste linje.. (Uten å overdrive!) Så det kan ta sin tid ja, men så er det jo verdt det da viss jeg kommer på radio norge liksom. Det hadde jo vært sykt fett da.

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slenge inn en gammel tannløs pensjonist dame...hvor jeg limer TRE pakketeipbiter fast på den ene puppen og heiser den opp i skulderhøyde (les: struttepupp)...hvorpå den andre får leve sitt normale liv nede ved navlen - så kan han veksle litt på hvilken han vil kose seg med synet av i ensomme stunder* :lur:

---

Kom ikke her å si at jeg ikke bidrar til levende bilder i boka di, asså! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladeballe:

Jeg har lagd en kjempeflott tegning!! På mange måter er dette et selvportrett.

Henriette:

Det hadde vært veldig kult å komme på radio, så hvis du må synge om og om igjen, gjør ikke det noe. Mannen din er jo mann, og det er jo ingen hemmelighet at vi er bedre enn dere, og dermed automatisk veit hva som er best.

2shy:

Hvor blir det av disse puppene??

MrsTula:

Nå har jeg faktisk et bilde av kjønnet mitt i polkafarger, men jeg tror ikke jeg får lov til å legge det ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin tegning. Så for meg at hele deg var laget av grønt slim nå...sånn som kan formes og dras i ustanselig uten at det går i stykker. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest henriett3

Henriette:

Det hadde vært veldig kult å komme på radio, så hvis du må synge om og om igjen, gjør ikke det noe.

Sant det.

Mannen din er jo mann, og det er jo ingen hemmelighet at vi er bedre enn dere, og dermed automatisk veit hva som er best.

Hahaha..

:angry: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Sjokoladeballe:

Jeg har lagd en kjempeflott tegning!! På mange måter er dette et selvportrett.

Så du har dokumentert det øyeblikket du fant ut at du hadde noe rart mellom beina gjennom kunst? Vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk et bilde av kjønnet mitt i polkafarger, men jeg tror ikke jeg får lov til å legge det ut :fnise:

Hæh? Hvordan kan du si at du har bilde, men ikke kommer til å legge det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har dokumentert det øyeblikket du fant ut at du hadde noe rart mellom beina gjennom kunst? Vakkert.

Ja, men det er jo fordi jeg ikke oppdaget det før nå på lørdagen... Jeg har aldri tenkt over å sjekke hva det er som dingler der nede. Når var første gang du utforska penisen din da?

Hæh? Hvordan kan du si at du har bilde, men ikke kommer til å legge det ut?

Jeg er like sjenert med pikken, som jeg er med øret, og det hender mine heldige venner får en mms hvor jeg har skrevet på pikken min, istedenfor å sende en trøtt sms... Men jeg tenker at KG sikkert ikke lar meg gjøre det, siden den liksom blei litt sånn halvveis erigert av å bli behandla mens jeg malte den :fnise:

Kanskje hvis jeg slenger på mye "blur" så man ikke helt kan se hva det er, om man ikke veit det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...