Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladebolle

Ja, men det er jo fordi jeg ikke oppdaget det før nå på lørdagen... Jeg har aldri tenkt over å sjekke hva det er som dingler der nede. Når var første gang du utforska penisen din da?

Penis? Hvilken penis?

*Sjekker*

Næh, har ikke noe penis. Så det må bety at jeg fortsatt er dame det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er like sjenert med pikken, som jeg er med øret, og det hender mine heldige venner får en mms hvor jeg har skrevet på pikken min, istedenfor å sende en trøtt sms... Men jeg tenker at KG sikkert ikke lar meg gjøre det, siden den liksom blei litt sånn halvveis erigert av å bli behandla mens jeg malte den :fnise:

Åh, Yme, mulig jeg er litt sprø, men dette ble jeg sjarmert av :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis? Hvilken penis?

*Sjekker*

Næh, har ikke noe penis. Så det må bety at jeg fortsatt er dame det da.

Men du skulle noen ganger ønske at du hadde en, vel? Tenk alt det kule man kan gjøre med sånne da! Male den i polkafarger, binde den fast i hanken på en kopp, brette den sammen så den på en måte havner inn i pungen, legge den over skulderen på intetanende fremmede... Mulighetene er ubegrenset, Sjokoladeballe!

Dette er en litt rar tråd, når jeg tenker meg om. :)

Næhæhæj! Jo, litt.

Haha, jeg vet! Men den eneste tråden jeg følger med på :gjeiper:

Fordi den er sååååå nydelig! Akkurat som englerumper!

Åh, Yme, mulig jeg er litt sprø, men dette ble jeg sjarmert av :rodmer:

Hahaha! Jeg tror du er litt sprø, MrsTula :gjeiper:

Hvilken del av den meldinga er det som var sjarmerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken del av den meldinga er det som var sjarmerende?

Beskrivelsen av en måte å sende meldinger på som jeg aldri har tenkt over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har jo innovertiss, MrsTula... Den kan man jo ikke skrive noe som helst på, så da er det jo ikke rart om du ikke har gjort det så ofte hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo innovertiss, MrsTula... Den kan man jo ikke skrive noe som helst på, så da er det jo ikke rart om du ikke har gjort det så ofte hehe

Godt poeng :ler: Jeg har dog venner og bekjente med utovertiss, uten noensinne å ha mottatt slike MMS.

Forresten, når jeg tenker etter så kan man vel skrive på..., det kommer vel litt an på... ehm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, det kan umulig gå an å skrive på innovertissefanten! Kanskje hvis man er klovnaktig lange kjønslepper, for da kan man jo dra dem ut og bruke dem som en skriftrull, men de aller fleste er ikke sånn, så dette kan jeg aldri tenke meg at er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurest. Du er jo jente, og alle veit jo at dere ikke kan noen ting, så du hadde sikkert bare skada deg uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter er flinke til å gjøre ingenting, smile og se søte ut da. Alt annet kan vi jo overlate til dere store, sterke gutta. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er dere veldig flinke til å gi klemmer, syns jeg! Det er et eller annet som blir litt ubehagelig å få klem av en mann... Å kjenne at skjeggstubbene våre fekter med hverandre, og holde rundt den harde, klumpete kroppen... Det må jeg bare takke nei til, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en av de fine tingene med jenter er at vi er glatte og myyyke Men vi liker å klemme på harde, skjeggete menn da, det er jo spennende med alt som er forkjellig fra oss selv. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, en av de fine tingene med jenter er at vi er glatte og myyyke Men vi liker å klemme på harde, skjeggete menn da, det er jo spennende med alt som er forkjellig fra oss selv. :klemmer:

Jeg kan ikke helt forstå greia med å like å kjenne på harde folk, men jeg er jo glad for at dere syns det er hyggelig, ellers hadde jo jenter bare kost på hverandre, og vi stakkars gutta måtte bare stått der og sett på... Det er jo litt kos det også da, men innimellom vil man jo være med :tristbla:

hehe... nei, bare de par siste sidene :)

Starten er best! Nå er det jo bare samtaler... Starten er full av flotte ting som får penisen til å dra på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...