Gå til innhold

Cup-finale tråd, "dum kjærring"-versjonen


Sweet77

Anbefalte innlegg

Damer har som kjent ikke særlig greie på fotball. Det er i hvert fall hva jeg blir fortalt, som eneste dame i et rom fullt av øldrikkende fotballidioter.

Som en tributt til alle kvinner som deler skjebne med meg vil jeg nå gjengi resten av kampen fra sidelinjen og legge ut alle de åndsberikende gullkornene som sprer seg i rommet.

Brenner du inne med noen slike er du velkommen til dele dem med oss her :)

Jeg begynner:

- Hvorfor synger ikke kongen nasjonalsangen?

- Det er ikke nasjonalsangen.

- ???

- Det er kongesangen, han synger ikke sin egen sang vel? (Dust...) gå og hent en øl til oss, du...

Endret av Flair
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

¨Har akkurat inngått et veddemål der jeg blir nødt til å ta 20 armbøyninger hvis Ålesund taper.

HEIA Ålesund !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- (om Brann-trenern): Nå begynner'n å få Brannfargen i trynet sitt åsså, nå!

- HOMODOMMER!!!

- Er ikke Schweinsteiger homo?

- 8 spillere på det tyske landslaget er homo

- HELE det tyske landsllaget er homo!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kom deg opp da, GRINUNGE !!

- Alle brannspillere er grinunger.

- Inkligent sagt, du...

- Det heter "intligent" !!

- Åja? Hvordan statver du det, da lissom??

- "i-n-n-t-e-l-i-g-e-n-t". OK ??

(Ok. Tror ikke jeg blander meg inn i den diskusjonen der)

- Snåsamannen spådde at Ålesund vant.

... Og fikk rett (red.anm)

- FAAAAAAAN !!!

Game over, og JEG skal innkassere premien min. 5 lekre mannfolk i bar overkropp gjør seg klar til å ta 20 push-ups på mitt stuegulv, + en som garantert satt og beit negler mens han heiet febrilsk på Brann.

Yess, livet er herlig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datter (16 år) heier på Brann.

Brann får en sjanse, dette er spennende, men spilleren roter den bort, og blir felt.

Datter sitter på kanten, og kommer med følgende uttrykk: "off", "oi", "kom igjen da", "neei"...

10 sekunder senere kommer reprisen...

Datter, fremdeles på kanten, og kommer med følgende uttrykk: "off", "oi", "kom igjen da", "neei"... "klarte han det ikke nå heller?"

Halloien kjære... det var reprisen!

Hæ?

Reprise vet du... der vi ser hva som har skjedd, ikke hva som skjer nå

Å ja... *datter rødmer*

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datter (16 år) heier på Brann.

Brann får en sjanse, dette er spennende, men spilleren roter den bort, og blir felt.

Datter sitter på kanten, og kommer med følgende uttrykk: "off", "oi", "kom igjen da", "neei"...

10 sekunder senere kommer reprisen...

Datter, fremdeles på kanten, og kommer med følgende uttrykk: "off", "oi", "kom igjen da", "neei"... "klarte han det ikke nå heller?"

Halloien kjære... det var reprisen!

Hæ?

Reprise vet du... der vi ser hva som har skjedd, ikke hva som skjer nå

Å ja... *datter rødmer*

:ler:

:fnise: den kjenner jeg meg igjen i. Er desverre ikke bare en eneste gang det har skjedd meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game over, og JEG skal innkassere premien min. 5 lekre mannfolk i bar overkropp gjør seg klar til å ta 20 push-ups på mitt stuegulv, + en som garantert satt og beit negler mens han heiet febrilsk på Brann.

Yess, livet er herlig...

Men det hørtes da ikke ut som noe premie... Hadde jeg sett at det plutselig var 5 halvnakne menn i stua mi, hadde jeg faktisk blitt litt bekymret... Men hvis de faktisk dreiv å trente, kunne jeg kanskje krevd penger for 12 måneders binningstid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Game over, og JEG skal innkassere premien min. 5 lekre mannfolk i bar overkropp gjør seg klar til å ta 20 push-ups på mitt stuegulv, + en som garantert satt og beit negler mens han heiet febrilsk på Brann.

Yess, livet er herlig...

Så bra at noen fikk noe glede ut av denne begredelige dagen.

... søllet skal hem ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hørtes da ikke ut som noe premie... Hadde jeg sett at det plutselig var 5 halvnakne menn i stua mi, hadde jeg faktisk blitt litt bekymret... Men hvis de faktisk dreiv å trente, kunne jeg kanskje krevd penger for 12 måneders binningstid.

Det må jo være en beroligende tanke, Yme - hvis du hadde ropt "Hurra!!" over et sånt syn hadde jeg nok begynt å lure litt på deg!

Og den ene var mannen min, da...:) (ikke han som bet negler)

Så bra at noen fikk noe glede ut av denne begredelige dagen.

... søllet skal hem ...

...men, den var jo KJEMPEfin!!! Eller "Kjæææmpefiin", som dere sier i Bæærgen...

Men, kondolerer... :regn:

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Morsomme reklamer!

Jeg tror jeg må rett og slett slutte å se Brann kamper jeg! Får magesår av å heie på dem til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Morsomme reklamer!

Jeg tror jeg må rett og slett slutte å se Brann kamper jeg! Får magesår av å heie på dem til tider...

Vil du ha en Pepcid? (Herregud, nå må jeg legge meg snart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Siden det er cup-finale igjen, så tenkte jeg å ta opp den gamle tråden som har ligget død lenge.

Riktignok ikke norsk cup-finale, men - who cares! Cup-finale er cup-finale, sier nå jeg, selv om gubben ikke er enig og på død og liv skal gjøre et poeng av at det nå er Uefa-cup-finale.

Mellom Athletic Bilbao og Atletico Madrid (skrev jeg det riktig?), jeg spurte selvfølgelig om han heiet på Atleticeoae eller de andre - hvilket visstnok var et forferdelig dumt spørsmål :klo:

Vel, han påstår i hvert fall at hvis jeg må gå 100 meter hver gang jeg sier noe dumt i fotball, så finner de meg igjen i Pakistan i morgen tidlig.

:(

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Når Odd spilte kamp for litt siden (er en stund siden egentlig) så klikka det litt for naboen. Han skjærte ned treet til naboen min. (Ja, Odd tapte)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...