Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell

Yme

Anbefalte innlegg

Urk. Sopp er ekkelt, og sopp med mark er enda eklere :kvalm:

Worms er også litt ekkelt, spilte jeg ikke det på pc for ca 20 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tenker jeg nok at du gjorde, MrsTula... Det finnes ikkeno som er kulere enn å sprenge de små markene! Jeg bryr meg ikke om jeg dreper mine egne, eller om jeg dreper fienden, så lenge de dør og drukner. Skulle ønske jeg hadde mark istedenfor krøller :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde mark istedenfor krøller

Pass deg du: hvis vinden snur akkurat i det du sier det der, kan du bli sånn for resten av ditt unge, syndefulle liv. :opplyser:

*gammelt jungelordtak fra steinen som jeg vokste opp under*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass deg du: hvis vinden snur akkurat i det du sier det der, kan du bli sånn for resten av ditt unge, syndefulle liv. :opplyser:

*gammelt jungelordtak fra steinen som jeg vokste opp under*

Tenk om jeg vil bli sånn da... For å være helt ærlig, har jeg alltid likt sjokolade med nøtter (fortsatt), og du kan ikke ta fra meg den gleden, din forbanna nisselue!! (det er sånn forhud som er for lang, så når tissefanten er slapp, ser det ut som den har på seg nisselue)

Ha ha ha... :ler:

Sinnssykt bra, Yme, takker for invitasjonen :)

Har ikke lest hele enda, men bananhistorien din inspirerte meg til å lage en helt ny liste:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=602818

Følg med, følg med...

Haha, jeg liker at du skreiv en liten "review" av innlegget! Jeg syns du skal ta med terningkast på innleggene du finner også, bare for å gjøre det komplett hehehe

Beklageligvis blir tråden bare til skravling etterhvert, og det var jo ikke det som var meningen da jeg lagde den... Hva skal jeg gjøre med det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Beklageligvis blir tråden bare til skravling etterhvert, og det var jo ikke det som var meningen da jeg lagde den... Hva skal jeg gjøre med det da?

Skriv et kvad. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i alle fall gjøre mitt; jeg sier takk og farvel for siste gang, tar min nisselue og går ut i natten...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv et kvad. :takke:

Jeg greier ikke det samtidig som folk snakker til meg på msn... Tenk litt på det, du!

Jeg kan i alle fall gjøre mitt; jeg sier takk og farvel for siste gang, tar min nisselue og går ut i natten...

Det eneste som kan hjelpe, er at jeg poster mer dritt her. Nisselua får du uansett ikke ta med deg... Den skal jeg bygge kjøleskapsmagnet av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nisselua får du uansett ikke ta med deg... Den skal jeg bygge kjøleskapsmagnet av!

...too late, my friend! :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...too late, my friend! :lur:

SLUTT! Jeg er myyye sterkere enn deg, pluss at jeg biter. JEG SKAL LAGE KJØLESKAPSMAGNET!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLUTT! Jeg er myyye sterkere enn deg, pluss at jeg biter. JEG SKAL LAGE KJØLESKAPSMAGNET!!!!! :sur:

Ha ha, du kan få en nisselue av meg :)

... Jeg syns du skal ta med terningkast på innleggene

God idè :) Will do..

Done. Have a look...

PS. Sommerfuglsæd-linken i signaturen din virker ikke

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, du kan få en nisselue av meg :)

Jatakk! Nå savner jeg den jo :tristbla:

God idè :) Will do..

Done. Have a look...

PS. Sommerfuglsæd-linken i signaturen din virker ikke

Den linken funker helt fint! Prøv en gang til. Om den fortsatt ikke funker, skal du få en gavekort på øvebananer, som kompensasjon for tort og svie :klemmer:

Edit: Så lenge "blomster"-linken fungerer, er det egentlig alt som tels. Den er suuuuuperflott, Flair! Får du ikke litt lyst til å smake på han??

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk! Nå savner jeg den jo :tristbla:

Den linken funker helt fint! Prøv en gang til. Om den fortsatt ikke funker, skal du få en gavekort på øvebananer, som kompensasjon for tort og svie :klemmer:

Edit: Så lenge "blomster"-linken fungerer, er det egentlig alt som tels. Den er suuuuuperflott, Flair! Får du ikke litt lyst til å smake på han??

Nååå virker den! Ha ha - hvor finner du disse syke greiene... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååå virker den! Ha ha - hvor finner du disse syke greiene... :biggrin:

Du skjønner det, Flair, at jeg bor litt ute på landet, og har en god del tid til overs :fnise:

:popcorn:

Vælkømmin, min gode mann. Sett deg ned, og dra fram en stol... Spis gjerne lakris istedenfor popkorn. Popkorn er litt for main stream, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Du skjønner det, Flair, at jeg bor litt ute på landet, og har en god del tid til overs :fnise:

Vælkømmin, min gode mann. Sett deg ned, og dra fram en stol... Spis gjerne lakris istedenfor popkorn. Popkorn er litt for main stream, rett og slett.

Takk kjære deg. :klemmer:

Men jeg er ikke en mann og jeg liker popkorn bedre en lakris! ;)

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kjære deg.

Men jeg er ikke en mann og jeg liker popkorn bedre en lakris! ;)

Ah, beklager... Det lange, blonde håret i avataren din, er jo en veldig karakteristisk mannefrisyre, så jeg bare anntok at du var en kar. Du er fortsatt velkommen, men du MÅ spise lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Ah, beklager... Det lange, blonde håret i avataren din, er jo en veldig karakteristisk mannefrisyre, så jeg bare anntok at du var en kar. Du er fortsatt velkommen, men du MÅ spise lakris.

haha.

Ja, jeg ser vel like mandig ut som deg, yme! ;) hehe.

Nei, jeg vil ikke ha lakris. Jeg vil ha popkorn! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...