Yme Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #221 Del Skrevet 2. mai 2011 Veit ikke helt, jeg... Hvis det bare er jeg som greier det, hadde det kanskje vært en idé om jeg begynte med litt knipeøvelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 2. mai 2011 #222 Del Skrevet 2. mai 2011 Åh, jeg blir jo helt forlegen her Takk for all støtten! Jeg blør i nesa, men det var verdt det. Absolutt å annbefale! Nå ble jeg nysgjerrig her, hvor lang tid brukte du på å få den inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 2. mai 2011 #223 Del Skrevet 2. mai 2011 Veit ikke helt, jeg... Hvis det bare er jeg som greier det, hadde det kanskje vært en idé om jeg begynte med litt knipeøvelser Må itj fårrå nålles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #224 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg var litt av å på med den i en halvtimes tid... Måtte finne noe glid til slutt, men det årna seg, og det var verdt det! Det er godt å føle at man har fått brukt dagen til noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 2. mai 2011 #225 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg var litt av å på med den i en halvtimes tid... Måtte finne noe glid til slutt, men det årna seg, og det var verdt det! Det er godt å føle at man har fått brukt dagen til noe fornuftig. Er det lov med glid? Da kunne jeg sikkert ha greid å få plass til ett større kronestykke der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #226 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er lov... Djevelens glid, eller spytt som det også heter! Jeg måtte hvertfall... Blei så sår oppi der, og jeg traff jo alle mulige slags ømme punkter. Kjør på, men husk å ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 3. mai 2011 #227 Del Skrevet 3. mai 2011 Note to self: Alltid vask deg på hendene etter du har tatt på penger; du vet aldri hvor de har vært. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mai 2011 #228 Del Skrevet 3. mai 2011 Derfor går jeg alltid med anti bacteria i veska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 3. mai 2011 #229 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Her er Jeg vasket mynten etter på Deit: Endret på linken. Endret 3. mai 2011 av Lacus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mai 2011 #230 Del Skrevet 3. mai 2011 Linken virket ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 3. mai 2011 #231 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Virker fint her Edit: Endret på linken. Kanskje det kan funke nå Endret 3. mai 2011 av Lacus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mai 2011 #232 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Kommer error hos meg. Edit: Editen din funket. Så flink /pats Endret 3. mai 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #233 Del Skrevet 3. mai 2011 Så hyggelig å våkne til! Er det en 20kroning? Det er lurt å vaske seg på henda innimellom, ja. Leste om en fyr i statene som hadde, bare for å være dust, putta masse mynt i rumpa. Tror ham gjorde det over lengre tid, fordi han ville at flest mulig skulle kjenne på dem. Ækkelt! Heldigvis er kroppen flink til å drepe bakterier da, og den blir jo enda flinkere med litt øvelse! Jeg skal begynne å sutte på mynt, så kroppen min blir imun mot alt. Da skal jeg bli superhelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #234 Del Skrevet 3. mai 2011 PS. Jeg syns det er veldig hyggelig at dere oppfordrer meg til å gjøre sånne teite ting, så jeg tenkte at jeg skulle dele en sang med dere. Holder på med en akustisk cover av denne Det tar litt tid, men jeg er ferdig med verset nå, og regner med at jeg helt sikkert kan hele innen 2 uker. Kox og klemx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 3. mai 2011 #235 Del Skrevet 3. mai 2011 En nok bare et kronestykke. Liker musikksmaken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 3. mai 2011 #236 Del Skrevet 3. mai 2011 Så hyggelig å våkne til! Er det en 20kroning? Det er lurt å vaske seg på henda innimellom, ja. Leste om en fyr i statene som hadde, bare for å være dust, putta masse mynt i rumpa. Tror ham gjorde det over lengre tid, fordi han ville at flest mulig skulle kjenne på dem. Ækkelt! Heldigvis er kroppen flink til å drepe bakterier da, og den blir jo enda flinkere med litt øvelse! Jeg skal begynne å sutte på mynt, så kroppen min blir imun mot alt. Da skal jeg bli superhelt! Er det mulig? Oppi rumpa, ÆSJ!! Og jeg som jobber som kassadame og tar i penger hele dagen! Skal du bli superhelt må du skaffe deg en sånn tøff themesong, akkurat som Superman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 3. mai 2011 #237 Del Skrevet 3. mai 2011 Yme, jeg skal aldri mer kalle nesa di søt. Jeg legger meg flat og beklager, den er stor og mandig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 5. mai 2011 #238 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvis du ser nøye etter, kan du se at jeg har en liten tåre i øyet Du er en syk, syk mann :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #239 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg snakka med min godeste bestefar på facebook-chatten, og tenkte jeg skulle dele denne givende samtalen med alle de flotte damene som leser dagboka mi (som jeg burde døpa om til "innimellom, kanskje annenhver uke-boka" isteden). ___________________________________________________________________ Bestefar: Du får kontakte "Opplysningsrådet for fisk" Ymgme: har de oppskrifter på torskekabaré der? Bestefar: Jeg visste ikke at torskene opptrådte på kabaret., men OK Ymgme: det er bare fordi du ikke følger med i tiden. Torsk har holdt på med sånt helt siden 1824 klokkeslett da... ikke årstall Bestefar: Da er ikke den torsken fersk lenger., ville en ekte nordlending hevde Ymgme: da er vi heldige som bare er halvveis nordleninger! jeg skal inn til Oslo på lørdag, så jeg kan se om jeg får tid til å stikke innom, å fjerne møkka fra maskina di Bestefar: Heldig og heldig. Vår nabo i nord Per Hansen koker småseien på brygga, for hvis han bærer den opp til huset først er den ikke fersk lenger Ymgme: det er sikkert jævli god seig da! Bestefar: Møkka er borte. AVG tok knekken på den, men du må gjerne komme innom hvis du har med deg torsk Ymgme: nei, men jeg skal møte en dame... Hu ser litt ut som en torsk. Tels det? Bestefar: Har hun skjegg? Det skal en ekte torsk ha Ymgme: håper ikke det det hadde vært jævli trist! Bestefar: Bart er bedre. Spør våre nye landskvinner Ymgme: Jah! De får jo bart før mennene sine... Det er vel et tegn på fruktbarhet Bestefar: Ja., det kalles fruktbart Ymgme: Tenk så praktisk! Er man sulten, kan man bare plukke feks en pære fra fruktbarten Bestefar: Det var sikkert derfra EVa hentet det eplet som er blitt så berømt Ymgme: Uten tvil! Det er derfor de fleste damer ikke har bart også. Gud veit at de bare missbruker den Bestefar: Ja., men vi gutta får stadig skjegget i postkassa. Er det rart portoen stiger? I dag Ymgme: Det er det vi må betale for å se så jævli kule ut.. Syns det er helt greit! Bestefar: Porto Rico betyr at postverket beriker seg. Noen tror det er en by Ymgme: Jeg har også blitt fortalt at det var en by, men de lurte ikke meg. Jeg veit godt at sånn almenkunnskap bare er vås, derfor liker jeg å finne opp min egen sannhet Bestefar: Het sand er vond å gå i barneint barbeint Ymgme: Det er akkurat jeg prøvde å si... jeg bare bomma litt... Men det er greit, for jeg har enda mange år igjen, og de har jeg tenkt til å bruke på å få træl, så det ikke er vondt å gå på het sand Bestefar: Erling Skjalgson hadde træler, men han gikk lite ned i fjæra sies det. Bodde på Sola Ymgme: Det kan være vanskelig å komme seg ned i fjæra derfra, men jeg må også si at han hørtes ut som en jævli feig mann "å nei! Det er småkryp i fjæra!" sa han ofte Bestefar: Han var det. Sto og masa om "Kommer ikke Olav Trygvvason" mens han pilte seg mellom tærne og dyrka træler Ymgme: Forkastelig type! Han minner meg om megselv, da jeg var på hans alder... Det blei heldigvis aldri noe ut av han der Bestefar: Vel., det blei jord etterhvert. Han daua pinglete som han var Ymgme: Godt er det! Utrolig feig fyr... jeg blir flau av å tenke på han Bestefar: Hva skal da din onkel si? Han er janskje en etterkommer Ymgme: Han kommer ikke til å si noe, men man kan se i blikket hans, at han er trist over å arve ryktet til en så feig type det er værre enn å arve gjeld Bestefar: Ja., la oss ikke nevne det for hans kone og barn. Da må de fly i banken og orden opp ordne Ymgme: Dette må bli mellom oss to! Bestefar: Og banken Ymgme: Ja, men de sladrer ikke Bestefar: Sandbanken i fjæra på Sola Er fæle til å saldre sladre eller saldere Ymgme: Men det er ingen på Sola som tør å gå i fjæra, så da får de ikke sladra til noen Eller saldere, ja Bestefar: Nei., der er du inne på noe. Blind hane kan også finne sandkorn, i fjæra Ymgme: Ja, på sola! Bestefar: Men helst i månelyse netter. Det har Snorre sagt Ymgme: Du har fått inntrykk av at man kan stole på han, eller? Bestefar: Vet ikke., men benytter anledningen til å takke for nok en åndfull og intelligent samtale i de sene nattetimer Ymgme: Jo, bare hyggelig! Det er godt du tar deg tiden til å la vidsommen din gå i arv til de yngre generasjoner Bestefar: Å kjære., det er da så lite, men akkurat DET er du vel enig i, frekk som du er Natta på rei Ymgme: Nattiss! ___________________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 13. mai 2011 #240 Del Skrevet 13. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå