Gå til innhold

SVANGER

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

HEI!!

Har gått meg hus forbi at du har fått deg dagbok. Gratulerer!!! ;)

Lykke til med symptomjakten! Måtte det bli POSITIV!!! ;)

Yes, skål for den! ;) Første PP og greier, For real! Jeg er svært spent på fremtida...

Uutholdelig spenning på gang skjønner jeg... Hvor lenge klarer du å holde deg før du tester?

Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen.

Testet i går ettermiddag....Kjedet meg hjemme, og tenkte: why not. Kanskje det skaper litt action? Men neida, den var blendahvit.... :lete: Bra du krysser fingrene, men det skal jo litt til for å være SÅÅ grævla heldig første forsøk.

Jeg tror du trenger en klem - en stor en :klemmer:

:strix:

Thanks, elsker klemmer! :)

.........

Foreløpige symptomer:

-svakt ømme brystvorter

-klør i armhulene

-endel kviser

-tørr hud

-enormt følsom/lettrørt/sårbar

-grinete

-murringer

-press i korsrygg

-luft

-løs mage

-fuktig nedentil

-småkvalm

-stølhetsfølelse/press i mellomgulvet

-svært urolig i kroppen

Føles mest som "kjempemensen" er på vei, som de bruker si... Juhu!

Kommer ikke til å teste før til helga.. dersom behov.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende :popcorn:

:duskedame: !!

Blir sprø idag, jeg!!!

Klarer ikke konse på jobb, leser om symtomer, stikker ut på do og sjekker både pupper og papir... OMG!!! I am going crazy.

Er i tillegg dautrøtt og leeeeengter etter avklaring, og etter helg!! Kjedelig å være på jobb, jeg er jo ikke motvitert!

(for jeg er så distrahert!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske å puste, vennen! ;) Det blir ikke lettere av å stresse slik :regler: Prøv å slappe av og tenk at det som skjer, det skjer. Vi kan dessverre ikke gjøre noe med det, verken sånn eller slik. :sukk: Ring noen/snakk med noen du kan lufte frustrasjonen din til, det hjelper! :nigo: Jeg er heldig og har en fantastisk sjef jeg bretter ut sjela mi til og det har vært sykt deilig de siste ukene. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pusteøvelser* :roll:

Jaja, snart lunsj iallfall.. Men takk for gode ord, fuglen. Skal prøve å ta dem med meg. Hvorfor SÅÅÅÅ utålmodig liksom, livet svinner jo ikke akkurat hen. Det er her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Er innom og håper du får en finfin dag. Ser du testet og fikk blendahvitt resultat i går. Dagene frem til helg og testing blir nok lange, ja :fnise: huff. Kjedelig med denne ventingen. Heier for at det blir to blå neste testing :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er teit nå, jeg vet :fnise:

Men kan bare si det mine nærmeste sa til meg da det "røynet på" :tongue: Det er det eneste av alt som ikke funker som funker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Er innom og håper du får en finfin dag. Ser du testet og fikk blendahvitt resultat i går. Dagene frem til helg og testing blir nok lange, ja :fnise: huff. Kjedelig med denne ventingen. Heier for at det blir to blå neste testing :jepp:

:klemmer:

Greit NOK med venting.. er bare det at tida går såååå sakte. Speed up! ;) Kjenner jeg blir litt sur av tanken på at jeg venter spent på et mirakel, for så bare å bli overfalt av ei skikkelig creepy heks.. Er DET noe å vente på liksom? Burde jo nyte tida nå før.. hehe

Ja jeg er teit nå, jeg vet :fnise:

Men kan bare si det mine nærmeste sa til meg da det "røynet på" :tongue: Det er det eneste av alt som ikke funker som funker! :ler:

Aurelia synes IKKE fuglen er teit! Jeg mente at jeg GJØR pusteøvelser, og ruller litt på øynene fordi jeg er spent og utålmodig...

Redbird er en snill og GOD støttefugl! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må føye til et nytt symptom:

Tørr hud/stram hud i ansiktet.. føler jeg har på meg en maske! Flasser masse også. Tørre lepper også!

:fnise: litt av symptomjakta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full symptomjakt på gang :lete:

Håper du har lykken med deg gangen, første orntlige PP er spennende. Er det noe eller er det ikke noe der...... :sjenert:

Jeg leste alt jeg kom over på nettet av tidlige symptomer beskrevet i ulike nettforum. :popcorn:

Hold ut selvom ventetiden nesten ikke er til å holde ut :troest:

:klem:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skjelver i buksene*

tidligere idag hadde jeg litt gravidfølelse, men nå føler jeg at tanta er på vei.. skikkelig. Luktet skikkelig jern da jeg var på toalettet, og endel utflod.

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende enda.. er på nippet til å bryte ut i det ene eller andre!

ganske masse brun, tykk utflod.. ikke sett no til friskt blod enda.

Litt trøtt og uopplagt, men menssmertene har ikke satt inn for fullt..

Jeg har litt håp :rodmer: men vi får se, blir noen skjebnesvangre timer fremover ( uff, blir litt dramaqueen av dette her, jeg! )

Snart helg uansett, blir digg!!!

Come what may... som jeg bruker si :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eeeh: ikke noe gøy nytt her; testet akkurat blendavhitt igjen.

Dag 33 idag.Gjennomsnittelig syklus er 31 dager. Også endel på 29 og 30 dager. Over 2 år har jeg også logget en syklus på 33 og en på hele 37 dager.

Føler meg uvel og lettere kvalm... masse raping og luft.. nice!

:fy_fy: tester som blir så hvite! stoler jo ikke på at jeg IKKE er gravid før mensen eventuelt kommer...

*ventetid*

(grr.. skulle jo liksom vente med å teste til i morgen tidlig, men neida: måtte jo gripe sjansen i ettermiddag liksom)

ugggg.....

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelia da :fnise: Dumt å teste mitt på dagen! Hvor lenge var det siden forrige toalettbesøk og hvor mye har du drukket siden sist?

Fortsatt håp! Hold deg borte dumme heks :rasende:

edit: pleier du å spotte før mensen?

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aurelia da :fnise: Dumt å teste mitt på dagen! Hvor lenge var det siden forrige toalettbesøk og hvor mye har du drukket siden sist?

Fortsatt håp! Hold deg borte dumme heks :rasende:

edit: pleier du å spotte før mensen?

ehh var sikkert under en time siden jeg hadde tissa sist, hadde drukket endel brus.. dumme, dumme meg! hehe

Bruker å spotte før mensen ja.. synes jo såklart at det var litt annerledes denne gang. kom senere og var tykkere konsistens.

Men... jeg tror at jeg tror/føler mye rart akkurat nå... hehe

Neste test utsettes på ubestemt tid.. tror ikke det blir i morgen tidlig nå.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff Aurelia :sur: Dumme dumme tante :frustrert:

Ta godt vare på deg selv og bruk helgen til egenpleie med soffa og varmeflaske og det er helt lov å syntes fryktelig synd på seg selv.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff Aurelia :sur: Dumme dumme tante :frustrert:

Ta godt vare på deg selv og bruk helgen til egenpleie med soffa og varmeflaske og det er helt lov å syntes fryktelig synd på seg selv.

:troest:

Takk arven! :) Synes faktisk fryktelig synd på meg selv, fordi jeg er helt slått ut og har vondt. digg at det skjedde i helga, så slipper jeg å presse meg gjennom lange jobbdager (har en tendens til å det)

Ikke såå lei meg for at det ikke ble klaff nå, da kan jeg kose meg ubekymra på ferie de neste to ukene.. Og prøve på nytt :rodmer:

Gjør ingenting å vente et par mnd, så får jeg en tidlig 2012 baby... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...