meelissa Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #121 Del Skrevet 8. mai 2011 Blir det noe utetrening i finværet da? Jeg har fått sansen for jogging, deilig med litt forandring Viktig å ta pauser fra eksamenslesing, trening gjør godt for kropp og topp Håper du får jobb da:) Nei, veldig lite.. Har lyst til å jogge ute, men tør ikke å prøve meg på jogging på en stund! Dumme beinhinnebetennelse.. Har kjøpt meg nye asics joggesko da, de kjennes kjempebra ut! Så kanskje en dag snart i nærmeste framtid Jeg også, hehe! Skal ringe i morgen å høre, tror jeg.. Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #122 Del Skrevet 10. mai 2011 Da ble jobben min, hurra! Ble ikke trening i går, men i dag har jeg vært på Zumba! 60 min. Moro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 10. mai 2011 #123 Del Skrevet 10. mai 2011 GRATULERER MED JOBB Og Zumba som feiring er jo knall Jeg tenkte å komme meg på Zumba på fredag! Danse gjør meg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #124 Del Skrevet 10. mai 2011 Tusen takk! Ja, synes zumba er så gøy! Har en kjempeflink instruktør også. God trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 10. mai 2011 #125 Del Skrevet 10. mai 2011 Så moro med jobb! Heltid eller deltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. mai 2011 #126 Del Skrevet 11. mai 2011 Gratulerer med jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #127 Del Skrevet 11. mai 2011 Tusen takk! I morgen skal jeg dit for å skrive kontrakt.. Spennende! I dag har jeg trent igjen Ble 45 min piloxing. Gøy! I morgen skal jeg nok prøve meg litt på mølla og trene styrke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. mai 2011 #128 Del Skrevet 11. mai 2011 Gratulerer med jobb! Flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #129 Del Skrevet 12. mai 2011 Dagens trening: 20 min ellipse, 25 min på mølla Endelig kan jeg løpe igjen! Ble vondt på slutten, så må fortsatt være forsiktig. Men ser ut som det virkelig hjalp å slutte å jogge en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #130 Del Skrevet 13. mai 2011 Så moro med jobb! Heltid eller deltid? Deltid Eller, heltid-ish i sommer, men til høsten må det nesten bli deltid siden jeg først og fremst er flittig student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #131 Del Skrevet 13. mai 2011 I dag fikk jeg trent! Dro på en piloxing time, utrolig tungt, og utrolig morsomt! Så nå tar jeg helg med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. mai 2011 #132 Del Skrevet 14. mai 2011 Hva slags jobb er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #133 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er en flyplassjobb, men vil ikke si akkurat hva jeg gjør. Veldig spennende!! Dagen i dag brukes til eksamenslesing! Har allerede vært våken i litt over en time og lest, så nå tar jeg første kg/fb-pause. Fortjent! Blir en laaang dag, og neppe tid til trening. Men må prøve å få trent litt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 15. mai 2011 #134 Del Skrevet 15. mai 2011 Hva er piloxing? Høres fancy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #135 Del Skrevet 19. mai 2011 Kickboksing og aerobic, på en måte! Utrolig gøy I går var jeg på 60 min kondisjonsaerobic, og ble SÅ sliten. Har ikke trent siden fredag da, så.. Men i dag må jeg nok ringe legen min og spørre om jeg kan få legetime så fort som mulig. Leggene er nemlig såå vonde. Må innse at slaget er tapt Skulle nok ikke tatt sånn i på treningen på torsdag og fredag i forrige uke. Lett å være etterpåklok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 19. mai 2011 #136 Del Skrevet 19. mai 2011 Uff, så kjipt at du har vondt i beinet!! Håper legen finner en løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 19. mai 2011 #137 Del Skrevet 19. mai 2011 Uff så kjedelig, håper virkelig du blir raskt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #138 Del Skrevet 19. mai 2011 Da har jeg fått voltaren og treningsforbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 19. mai 2011 #139 Del Skrevet 19. mai 2011 Så kjipt Hvor lenge varer forbudet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. mai 2011 #140 Del Skrevet 20. mai 2011 Ånei, så kjedelig! Er all trening forbudt? Svømming, sykling, styrke osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå