Gå til innhold

SK '11 - MELISSA VIL SUPERFIT


meelissa

Anbefalte innlegg

Nei og nei.. Ingen trening på meg i dag likevel! Kjente det i leggene allerede når jeg hadde kommet meg på forelesning.. :snurt: Får ta det med ro! I dag skal jeg prøve meg på en sunn kyllingwok, i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du får ta en velfortjent hviledag :)

Kyllingwok hørtes digg ut!

Jaa.. Skal prøve å komme meg på en spinningtime i morgen istedet, så slipper jeg å belaste leggene så mye. Gjør vondt! Håper bare noen sier fra seg plassen, for nå er alle plassene booket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på spinn60 :trene: Var deilig å trene uten å kjenne at det gjorde vondt i leggene! Nå venter en stoor fruktskål på meg :) Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Flink meelissa! Spinning er så gøy ;) Nå kan vi nyte kvelden med god samvittighet. Venter spent på Paradise :hoppe:

Fruktsalat hørtes sykt digg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa :) Nå har jeg trent igjen! Ble 25 min på mølla, men kom meg bare litt over 4km... Måtte ta det rolig, for kjenner det i leggene og knærne nå! Teit at man skal bli så plaget.

Fikk hvertfall trent styrke på mage og bein etterpå. :) Nå tar jeg helg! Neste økt på søndag tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, synes innmari synd på deg - og føler med deg - jeg sliter også med betennelse i leggene. Vanvittig irriterende!! Spinning er bra da, fungerer du på ellipsemaskin? Det gjør nemlig jeg! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja.. Det er kjempeirriterende, Krysanti! Har du noen tips sånn generelt? Prøver å massere (selv om det er vondt og kjedelig), og holde leggene varme. Og selvfølgelig ikke belaste dem når det gjør vondt. Men bortsett fra det er det lite jeg kjenner jeg orker å gjøre! Har tidligere gått til både naprapat, fysio og akupunktør, og alt hjalp for en periode - men ikke når jeg begynner å trene igjen.. :tristbla:

Ellipsemaskinen er ikke min favoritt, synes det blir så kjedelig i lengden! Men skjønner jo at jeg er nødt til å lære meg å like den :jepp: Trenger en ren cardioøkt denne uken, og da må nok ellipsemaskinen bli redningen min.. For tørr rett og slett ikke å løpe noe særlig på mølla!

Denne ukens treningsplan ser føreløbig slik ut

Mandag: Spinn60

Tirsdag: Styrke ben, mage, rumpe, kanskje litt armer

Onsdag: Bosu! (Noen som har prøvd dette før da? :gjeiper: Det har ikke jeg!)

Torsdag: Step eller yoga

Fredag: PÅSKEFERIE :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med vonde bein, har du fått tilpassede sko fra f.eks løplabbet? Jeg overpronerer, og må ha veldig stødige sko. Før jeg fikk dem merket jeg litt ubehag i leggene... :sjenert:

Planen ser bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det.. Men burde skaffet meg, virkelig!!

Nå har jeg i alle fall vært på spinning :jepp: Deilig! Har såå lite penger akkurat nå, så må ta til takke med havregrøt til kvelds.. Heheh.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har vært på spinning! :klemmer:

Apropos dårlig råd, hvis du har en Coop Prix i nærheten har de starta med de "sommertilbud - 3 for 69,-"-tilbudene sine :nigo: Masse god mat til 70 kr er ikke dårlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips, skal definitivt sjekke ut Coop Prix i nærmeste framtid! :)

I dag har jeg studiedag.. Eller, forelesning klokken 2, men fram til da må jeg gjøre MASSE. Snart eksamen, og angsten melder seg allerede, hehe. Har lest i omtrent en time nå da, så har en liten fb/kg-pause :sjenert:

Har i alle fall tenkt meg på trening i kveld, men håper jeg klarer å holde kostholdet i sjakk i dag! I går spiste jeg aaalt for mye brød. :kjefte: Synes det er vanskelig å ikke overspise når man bare er hjemme og trøt rundt! Men, men. Har spist en porsjon havregrøt til frokost, satser på at den holder lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Spinning, jippi!! Flinka!

Kjenner til eksamensangsten. Den er grusom!! Du er flink til å lese hjemme da :) Jeg sliter skikkelig med konsentrasjonen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, i dag føler jeg meg faktisk flink! :) Nå er jeg ferdig med all lesingen jeg skulle få gjort i dag, så har en good time til bare å slappe av. Kjenner meg helt ør i hodet, så må få opparbeide litt konsentrasjon til forelesningen senere. Spørs om det blir å gå, da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent igjen :trene:

Prøvde meg på mølla, det burde jeg ikke gjort. Var SÅ vondt i leggene. Holdt ut i 15 min.. Så var det slutt! Ble mer oppvarming, for klarte ikke å springe særlig sammenhengende. Gj.snittsfarta var sikkert 9,5 eller noe, når jeg prøvde å løpe på 11,5 ble det forferdelig :snurt:

Uansett, fikk trent endel styrke på bein og mage i dag, både med maskiner og uten. Prøvde meg på frivekter også! Gikk overraskende bra. Håper jeg kjenner det i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må nok det, Gina :( Men ingenting slår jo løping! Må vel bli ellipsemaskin..? Men synes det er så kjedelig i lengden.. Spinner også en del da, så vil ikke ta enda flere spinningtimer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regnet jeg nettopp over kaloriinntaket for gårdagen, og ble veldig overrasket. Kanskje noen kan hjelpe meg her?

Frokost: havregrøt og kaffe m/melk - (ca 60 + 35 kcal) = 95 kcal

Mellommåltid: 1 appelsin (37 kcal) og 2 skiver med skinkeost = ca 237 kcal

Lunsj: 1 kopp kaffe (0 kcal) og 2 skiver med leverpostei og agurk = ca 200 kcal

Middag: stekt sei, med hjemmelaget hvit saus og litt ris = ca 200 kcal (trodde det var mer her- men seien inneholdt kun 70 kcal! og en rispose 145 kcal, jeg spiste under halve..)

Kvelds: 2 brødskiver med ost = ca 200 kcal

= 929 kcal....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Uff, så kjipt at du ikke kan løpe :( Det er så utrolig bra treningsform! Får du behandling for det, eller må da bare heale seg selv?

-Hvor mye havregryn tok du? :klo: 60 kcal hørtes lite ut.

-1 appelsin har ca 100 kcal (går ut fra at den veier ca 220 g)

Jeg bruker Mylog for å registrere mat og trening, har du prøvd det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvhealing.. :sjenert:

Ja, syns også det hørtes veldig lite ut! Tok endel. Sjekket på kalorier-i.no.. Der jeg har tallene med appelsinen fra også! Blir usikker her :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...