Gå til innhold

SK '11 - MELISSA VIL SUPERFIT


meelissa

Anbefalte innlegg

Den ene gangen jeg sjekket en typisk dag for meg, ble jeg skremt, så det gjør jeg ikke igjen :ler: Ligger nok på omtrent det samme som deg faktisk, så jeg prøver å stappe i meg mye i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja nå er jeg ærlig talt veldig forvirra! Trodde jeg spiste langt mer enn jeg burde.. :gjeiper:

Blir ingen trening i dag. Skal på klassefest! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ingen andre tips enn det jeg har fått fra legen min. Ikke løp, iallefall ikke på mølla, det er hardt! Bruk ordentlige sko, det må du bare investere i. Jeg fikk beskjed om at ellipsemaskin og sykling med høyt sete var veldig greit, men jeg oppsøkte lege helt i starten av betennelsesperioden (for jeg har en vanskelig kropp som blir veldig fort betent). Kan hende du trenger en lengre hvileperiode. Bruker voltaren morgen+kveld i perioder hvor leggene gjør vondt, for å "slå ned" betennelsen litt. Leggvarmere ser corny ut, men fungerer bra, spesielt hvis du kan fikse noen i ull. Kanskje du kan ta to uker helt fri fra løping, og sykle istedet f.eks, og så teste ut hvordan det er å jogge i skogen eller på myke grusveier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal slappe av nå :) Har hatt beinhinnebetennelse utallige ganger før, og det går jo aldri bort.. Forrige gang var jeg nødt til å slutte helt å trene, siden det gjorde så vondt å gå. Regner med det blir bare ski i påsken, så det er vel bedre enn mølla :) (Og dårligere trening, siden jeg ikke går så fort.. hehe)

Men tusen takk for tips, skal ha de i bakhodet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Åh, intervallspinning er herlig etterpå! ;)

Høres bra ut å holde seg til ski i påsken, så leggene får litt hvile fra joggingen :jepp: Håper virkelig at smertene forsvinner, utrolig kjipt med skader!

Goooood påskeferie!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLO! :goodbye:

Beinhinnebetennelse burde du ta på alvor. For mye belastning på skadestedet kan forverre tilstanden, og gjøre at du trenger lenger restitusjonstid. Det er lurt å løpe i variert terreng med mykt underlag, som feks i skogen. Spinning er også et bra alternativ. Men om du trener øvelser/kondisjonstrening som belaster skaden så er det lurt å bruke leggbandasje eller teipe. Jeg vet ikke hvordan sko du har, men lurt å få sko tilpasset til din fot. Fryktelig kjedelig med betennelse, spesiellt når man er godt i gang med treningen.

Som sagt, god alternativ trening er spinning, svømming er også bra. Også kan du jo trene styrke på resten av kroppen. Det kan være lurt å dra til lege/fysio, men sure penger... Men der får du jo gode tips :)

Jeg trener mye gruppetimer, så du skulle på bosu og lurte på om noen har trent det før. Kanskje litt for sent å svare nå :gjeiper: Men, ja! God trening for balanse og kjærnemusklatur! Er det andre timer du pleier å gå på da? Spinning er min favoritt.

Her er min treningsdagbok, vet ikke hvordan jeg legger den under navnet mitt der :briller:

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=531598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går begynte jeg med treningen igjen etter påske! Var tungt, men godt :)

60 min spinning ble det! I dag skal jeg på aerobic.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter! :)

Som vanlig starter jeg uka i går med spinning! Begynner å bli litt lei av det nå, men.. :gjeiper:

I dag er det styrke og lett kondisjon som står på planen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink! :duskedame: Hvordan klarer du å holde på treningsmotivasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener med en venninne nesten hele tiden! Uten henne hadde jeg nok ikke orket å dra så ofte :) Hjelper utrolig mye, spesielt siden vi har nesten helt like mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Du er kjempeflink, meelissa!! Bøyer meg i støvet :)

Merker du fremgang på bikinikroppfronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk :) Prøver så godt jeg kan! Men merker ikke særlig fremgang, nei... Irriterende!

I morgen skal jeg på jobbintervju!! Spennende :jepp: Og så trene, såklart! Tar en pause fra eksamenslesingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg på zumba! Men først det jobbintervjuet altså :) Grugleder meg! Har vært på intervju før, men aldri hatt en jobb... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent! Og jobbintervjuet gikk fint :) Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen! :goodbye:

I dag er det fint vær ute, men jeg må sitte inne og lese til eksamen.. I morgen smeller det! Men satser på at det går fint likevel. Og går det ikke bra, får jeg bare ta den på nytt.. :sjenert: Skal uansett en tur å trene i kveld! Tror jeg skal dra på BOSU! :) Trenger å koble av litt. Men nå - lesing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Så flott at intervjuet gikk bra! Krysser fingrene jeg og:)

Du er jo superflink å trene, og ikke minst til å variere!

Lykke til med eksamen i morgen! Er det siste innspurt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært utrolig gøy å få jobben! Skulle få beskjed allerede i løpet av uka.. :jepp: Men tør egentlig ikke ha for høye forhåpninger, vet jo det er stor sannsynlighet for at noen andre blir ansatt istedet for uerfarne meg! Men men :)

Hehe, prøver så godt jeg kan :trene: Er liksom treningen som får meg gjennom dagene, spesielt når jeg ser meg i speilet og ikke føler meg så veldig bra.. Må bare innse at jeg ikke er tjukk på noen måte (selv om jeg noen ganger prøver å få meg til å tro det, sånn at jeg skal yte mer på trening!) Men trenger oppstramming! Lurer på hvorfor den lar vente på seg, føler jeg burde sett mer fremgang til nå enn jeg har :gjeiper:

Jepp, siste innspurt nå! :) Med innlagte KG og Facebook-pauser, selvsagt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe utetrening i finværet da? Jeg har fått sansen for jogging, deilig med litt forandring :danse: Viktig å ta pauser fra eksamenslesing, trening gjør godt for kropp og topp :briller:

Håper du får jobb da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...