Gå til innhold

SK '11 - MELISSA VIL SUPERFIT


meelissa

Anbefalte innlegg

Hei! Ny leser i boka di her ;)

5 km på 30 minutter er mitt delmål, forhåpentligvis før sommeren... :sjenert: så jeg syns det er veldig bra! Nå har jeg aldri hatt løpekondis, bare utholdenhetskondis (om man kan kalle noe det), og jeg syns det er vanskelig å bygge den opp...

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei Gina! :goodbye: Hehe, kanskje jeg ikke er såå ille da.. Hehe. Men vil gjerne klare å springe litt raskere etterhvert!

I dag har jeg trent igjen. :jepp: Var på en utrolig gøy saltime som tok en time. Er dødssliten nå, men føles så DIGG :fnise: Veldig klar for en ny uke nå, med alt som måtte komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen KG :jepp:

Uff, begynner å bli demotivert og lei meg fordi jeg ikke ser resultater. Den oppblåste, store magen min bare håner meg i speilet :tristbla: Er så irriterende! Maten i dag blir knekkebrød til frokost og lunsj (med leverpostei og agurk), kyllingwok, appelsin, og litt kaffe og vann da! Så skal jeg få trent i ettermiddag, har meldt meg på en saltime, det er jo gøy. Kjære vektgud, la meg se noen resultater :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ofte sånn at man har perioder hvor man ikke ser så store resultater av treningen? Sånn ellers - er du flink til å drikke nok? Ikke spise så mye salt? Og spiser du ofte nok og nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Veldig frustrerende at man ikke ser reusltater når man har jobbet så hardt :sukk:

Mitt hovedproblem er lårene :kjefte:

Men uansett om endringene ikke er synlige på utsiden, så er det positivt for kroppen :jepp:

Vi må bare fortsette, og håpe at vektgudene hjelper oss etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ofte sånn at man har perioder hvor man ikke ser så store resultater av treningen? Sånn ellers - er du flink til å drikke nok? Ikke spise så mye salt? Og spiser du ofte nok og nok?

Føler jeg drikker nok vann :) Spiser vel ærlig talt ikke så bra.. Men ikke helt ille heller, er bare ikke flink til å lage middag. Men det jeg spiser er ikke usunt altså, blir bare mye knekkebrød istedet for kjøtt/fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Veldig frustrerende at man ikke ser reusltater når man har jobbet så hardt :sukk:

Mitt hovedproblem er lårene :kjefte:

Men uansett om endringene ikke er synlige på utsiden, så er det positivt for kroppen :jepp:

Vi må bare fortsette, og håpe at vektgudene hjelper oss etterhvert :)

Ja, får forsøke å tenke like positivt som du! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er ikke alltid like positiv, må bare late som ;)

Hehe, ja av og til må man lure seg selv.. ;) Bare å manne seg opp til å dra på trening nå, og gi alt! Selv om jeg er kjempestøl i hele kroppen.. :sjenert: I alle fall klar for å svette :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent i dag også :jepp:

Ble en ganske kort økt, 4 km på mølla og styrke på magen. Bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det rukket å bli april, og har ikke trent i løpet av april.. Enda! :) Har booket inn masse trening denne uka, og planen er som følger:

Mandag: Spinn60 CHECK

Tirsdag: Zumba(60 min) MED min favorittinstruktør! Så flink. Og blir søkksvett :jepp: CHECK

Onsdag: Aerobic med stepkasser og styrke.(60 min)Denne har jeg vært på før, og elsker den! Fikk ikke trent pga leggene..

Torsdag: Enten aerobic med fokus på kondisjon (60 min), eller så blir det løping og styrke:jepp: Spinn60 istedet! CHECK

Fredag: Løping + styrke

Lørdag: FRI

Søndag: Zumba(60 min)

Såå, ser ut som det blir en kickstart på april, selv om jeg henger noen dager etter allerede.. Og forrige uke ble ikke så bra på treningsfronten heller.. :sjenert: Jaja, får håpe bikinikroppen ikke er helt tapt!

Endret av meelissa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere! :) Prøver å variere så godt jeg kan, men har beinhinnebetennelse i begge leggene som AAALDRI vil gå bort, så blir ikke så mye løpetrening som jeg skulle ønske.. :kjefte: Men litt blir det jo! :goodbye: Nå har jeg i alle fall vært på spinning, så nå må jeg bare løpe i dusjen. Fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Sarah-

Det er så irriterende når man blir hemmet av skader! :sukk: Håper det går over slik at du kan trene det du vil!

I følge planen din blir det zumba på deg i dag :jepp: Det ser artig ut! Men jeg kommer aldri til å prøve det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må bare variere mye sånn at den ikke setter seg skikkelig, slik som i fjor. Da måtte jeg slutte helt å trene en stund :tristbla:

Nåh, hvorfor ikke? Synes det er veldig gøy, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening unnagjort, nå sitter jeg i sofaen med en stooor kopp grønn te og koser meg :jepp: Men kjenner det utrolig mye i leggene nå, så vet ikke om jeg tør å trene i morgen.. Har så lyst! Men må se det an i morgen regner jeg med.. TYPISK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :goodbye: I dag kjennes leggene litt bedre ut, så kanskje jeg prøver meg på trening likevel. Jeg får se. Nå- kollokvie! Ha en fin dag alle treningsglade dagboklesere :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...