Gå til innhold

SK '11 - MELISSA VIL SUPERFIT


meelissa

Anbefalte innlegg

Har hatt en treningsdagbok her tidligere, men dabbet fort av. Så starter på nytt i år! Har ikke fått trent nå til nå, men har allerede planlagt en treningsøkt på mandag med en venninne. Det gleder meg til, og å dokumentere oppturer og nedturer her blir nok bra for meg! :) Gleeder meg utrolig nok til spinning, løping på tredemølla, zumba, og litt styrketrening. Hvor lenge denne gleden varer får vi se på, hehe. Håper hvertfall på å få strammet opp rumpe og lår litt og få bedret kondisjonen. Vekt er ikke viktig! Så får vi se hvordan dette går :)

- Melissa

Endret av meelissa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en treningsdagbok her tidligere, men dabbet fort av. Så starter på nytt i år! Har ikke fått trent nå til nå, men har allerede planlagt en treningsøkt på mandag med en venninne. Det gleder meg til, og å dokumentere oppturer og nedturer her blir nok bra for meg! :) Gleeder meg utrolig nok til spinning, løping på tredemølla, zumba, og litt styrketrening. Hvor lenge denne gleden varer får vi se på, hehe. Håper hvertfall på å få strammet opp rumpe og lår litt og få bedret kondisjonen. Vekt er ikke viktig! Så får vi se hvordan dette går :)

- Melissa

Jeg slenger meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuskepuz1: Så bra! Viktig å få kommet i gang med treningen igjen :) Har vært sløv leenge nå gjennom høsten og jula..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuskepuz1: Så bra! Viktig å få kommet i gang med treningen igjen :) Har vært sløv leenge nå gjennom høsten og jula..

Det har jeg vært en stund også. Blitt til at det bare har sklidd ut :)

Hvor ofte er planen din om å trene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vært en stund også. Blitt til at det bare har sklidd ut :)

Hvor ofte er planen din om å trene? :)

Har gått fra å trene 5 ganger i uka til omtrent 0. Så vil opp i det antallet igjen etter hvert! Tenker å begynne med 2-3 økter i uka, så får jeg se. Enn du? Og hva vil du trene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg trent i dag! Hurra for meg :sjenert: Ble litt av hvert i dag, 10 min roing til oppvarming, 15 min step og så en halvtime på mølla. Deretter diverse styrkeapparater og andre styrkeøvelser. Føles godt! Planlegger å ta neste økt på onsdag eller noe, sugen på en gruppetime.. Kanskje Zumba? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag, nye muligheter :D

Er ikke så støl i kroppen som jeg føler jeg burde være, men kanskje dette kommer etter hvert. I dag har jeg i alle fall planlagt å holde meg i ro og kanskje spise noe god mat med en venninne eller to. Så lenge det er sunt er jeg med hvertfall ;) Minner meg på at jeg trenger gode og sunne oppskrifter.. Må lete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :) Fikk trent i dag også, deilig med råtung spinning! I morgen tar jeg ukas siste økt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en treningsøkt gjennomført!! :) 10 min oppvarming med roing, 20 minutter på ellipsemaskinen og en halvtime på mølla. Deretter styrke lår, rumpe, mage og så videre (på apparater). Nå er jeg fornøyd med ukas innsats, og tar treningsfri helg. Ble tre økter som planlagt. Neste uke klarer jeg kanskje 4? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :goodbye: Håper du også hadde en fin helg! Min ble litt alkoholisert, men det får bare være.. Hehe. Tar meg lov til det iblant!

I dag har jeg trent igjen, hvertfall. Ble spinning! Møkksliten nå, men er likevel klar for en ny treningsøkt i morgen :) Bra start på uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvhjertet treningsøkt i dag, da jeg er småsyk.. Men men. Nå tar jeg helg og treningsfri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt unnagjort! :) Er nå inne i min tredje treningsuke, og det føles fortsatt bra! Ny økt i morgen, har booket en spinningtime. Yey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ukas andre økt gjennomført! Begynner å bli travelt på skolen nå, og føler jeg løper mellom treningsstudioet og forelesningsalene hele tiden.. Hehe. Men, men. Skal man bli fit, så skal man bli fit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent igjen! Hurra :) En herlig spinningøkt, var såå tungt, men såå deilig når jeg var ferdig. ;) I morgen tar jeg ukas siste økt. Planlegger generell styrke og litt løping på mølla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...